Damnquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:56 schreef patatmetfriet het volgende:
Oh joy! Op een ander forum verzamelen we dat soort wijven.
Wie zijn kutkloon ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:28 schreef donthate het volgende:
[..]
IK zweer ging me dood lachen:$ Maar je hebt gelijk
Met zo'n kop is dat wel lastig...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:13 schreef fraubitch het volgende:
als je dr kop eraf denkt is het best te doen....
Kan niet, is dicht.quote:
Gozer, jij betaalt mijn nieuwe ontbijt. Godverdegodver.quote:
die 2e foto is (ondanks t model) mooi...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:19 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat te denken van mannen die zich om laten bouwen en dan meteen denken dat ze vrouw zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:28 schreef Maisnon het volgende:
Of van die mensen die zo een bypass uitvoeren en dan meteen denken dat ze chirurg zijn_!
Ze zijn in de aanbieding?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij ken ik de rechter
[ afbeelding ]
die heeft ook een zooi picca's op Partyflock
Zijn dat vuilnis zakken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij ken ik de rechter
[ afbeelding ]
die heeft ook een zooi picca's op Partyflock
En nu?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anders zou ik ze ook niet meenmen
oh wacht, nog steeds niet
Ach beter zulke fotos op je hyves zetten dan hoe je elfje uit wow eruit zietquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:27 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
!! PRECIES ZO'N MENS heb ik bij mn hyvesvrienden staan!! t/m je punt van tegen de boom gaan staan half proberend het kwijl binnen te houden
![]()
Betreft hier een oudcollega
En dan heeft ze nog tachtigduizend kutfoto's vanzichzelf in alle mogelijke poses. Van die fotoshootrotzooi gatverdamme!![]()
![]()
Ik heb geen idee, ik heb daar geen verstand vanquote:
wat een horken kop manquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:07 schreef Heider00sje het volgende:
[ afbeelding ]x
Toch zij ik r doen
![]()
Of mensen die op hetzelfde geslacht vallen en dan meteen doen alsof ze homo zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat te denken van mannen die zich om laten bouwen en dan meteen denken dat ze vrouw zijn_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |