Draadloos, MacBook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even extra info, draadloos ? , pc of mac ?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Draadloos, MacBook.
Nu loopt ie als een zonnetje maar af en toe is ie zo traag als stront en krijg ik een foutmelding. Laadt ook moeilijk afbeeldingen.
Feestdagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het valt mij trouwens op dat er meer reclame voor cds op de tv gemaakt wordt, iemand anders ook opgevallen ?
Thanks, komt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ooooh badderse
* muisje-eliza wil ook in bad
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, komt goed. Je bent altijd welkom
.
Veel oefenenquote:
Halloquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Feestdagen
Hallo allemaal!
Thanks man! Nee, nooit eerder meegedaan... dus ben benieuwd hoe ver ik kom!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van harte
had je nooit eerder meegedaan ?
Grote kans is dat er in je macbook een wireless N netwerkkaart in zit , controleer bij de wireless instelling of deze op auto sensing staat en dat hij niet geforceerd die allerhoogste snelheid wil halen, wireless fluctueerd gewoon qua snelheid door externe factoren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Draadloos, MacBook.
Nu loopt ie als een zonnetje maar af en toe is ie zo traag als stront en krijg ik een foutmelding. Laadt ook moeilijk afbeeldingen.
Hopelijk heel ver.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Thanks man! Nee, nooit eerder meegedaan... dus ben benieuwd hoe ver ik kom!
Het berust gedeeltelijk op feitenkennis en gedeelte op geluk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
ik heb t niet gehoordquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Grote kans is dat er in je macbook een wireless N netwerkkaart in zit , controleer bij de wireless instelling of deze op auto sensing staat en dat hij niet geforceerd die allerhoogste snelheid wil halen, wireless fluctueerd gewoon qua snelheid door externe factoren.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Feestdagen
Hallo allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |