Idd wel bizar dat ze de buurvrouw vroegen of zij een relatie met hém had gehad.. Dan zou ik me ook wel beledigd voelen als vrouw die er probeert een beetje goed uit te zien.quote:handelaar van videofilms, zijn hele huis staat vol
Beter hadden ze het bij Jiskefet niet kunnen bedenken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef kissaa het volgende:
Het is toch hilarisch dat deze morsige man meneer Vlek heet?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Beter hadden ze het bij Jiskefet niet kunnen bedenken.
Misschien nietquote:De Rijdende Rechter wordt momenteel niet uitgezonden. In januari beginnen de eerste afleveringen weer. Dan kunt u weer kijken naar nieuwe afleveringen waarin mr. Frank Visser burenruzies, familievetes en andere conflicten beslecht. De presentatie is ook dit seizoen weer in handen van Jetske van den Elsen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef TheFrankey het volgende:
ik ben er ook weer bij. Welke zaak zat in het voorstukje?
Volgens tvgids.nlquote:De zaak tussen mevrouw Niessen en Stichting Rescue Dogs Europe. Mevrouw Niessen adopteert van deze stichting een hond die volgens haar vals blijkt te zijn. Ze heeft de rottweiler al snel niet meer in de hand en geeft hem terug aan de stichting, die hem opnieuw ter adoptie aanbiedt. Mevrouw Niessen is haar vertrouwen in de stichting kwijt en vindt dat het niet gaat om het geluk van de honden. Ze eist haar adoptiegeld terug.
Mevrouw van Duin, de eigenaresse van RDE vindt dit onredelijk, de adoptiebijdrage is volgens haar geen statiegeld. Zij zegt er alles aan te doen om honden uit het buitenland een beter leven te geven. Ze vindt dat mevrouw Niessen door een verkeerde aanpak de hond zelf vals heeft gemaakt.
Heb ik er 1 gemistquote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Rucebo het volgende:
Jawel hoor. Is een herhaling (van een matige uitzending).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |