Draadloos, MacBook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even extra info, draadloos ? , pc of mac ?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Draadloos, MacBook.
Nu loopt ie als een zonnetje maar af en toe is ie zo traag als stront en krijg ik een foutmelding. Laadt ook moeilijk afbeeldingen.
Feestdagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het valt mij trouwens op dat er meer reclame voor cds op de tv gemaakt wordt, iemand anders ook opgevallen ?
Thanks, komt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ooooh badderse
* muisje-eliza wil ook in bad
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, komt goed. Je bent altijd welkom
.
Veel oefenenquote:
Halloquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Feestdagen
Hallo allemaal!
Thanks man! Nee, nooit eerder meegedaan... dus ben benieuwd hoe ver ik kom!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
van harte
had je nooit eerder meegedaan ?
Grote kans is dat er in je macbook een wireless N netwerkkaart in zit , controleer bij de wireless instelling of deze op auto sensing staat en dat hij niet geforceerd die allerhoogste snelheid wil halen, wireless fluctueerd gewoon qua snelheid door externe factoren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Draadloos, MacBook.
Nu loopt ie als een zonnetje maar af en toe is ie zo traag als stront en krijg ik een foutmelding. Laadt ook moeilijk afbeeldingen.
Hopelijk heel ver.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Thanks man! Nee, nooit eerder meegedaan... dus ben benieuwd hoe ver ik kom!
Het berust gedeeltelijk op feitenkennis en gedeelte op geluk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
ik heb t niet gehoordquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Grote kans is dat er in je macbook een wireless N netwerkkaart in zit , controleer bij de wireless instelling of deze op auto sensing staat en dat hij niet geforceerd die allerhoogste snelheid wil halen, wireless fluctueerd gewoon qua snelheid door externe factoren.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Feestdagen
Hallo allemaal!
Vraag dat maar aan RoelJewel die heeft een MacBook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks!![]()
En nu nog in Jip & Janneke taal.
Waar vind ik die instelling?
In het geval van ScottTracy hebben we te maken met een wandelende muziekencyclopedie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het berust gedeeltelijk op feitenkennis en gedeelte op geluk.
Een week op vakantie, tactische zet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Niet dat ik het niet leuk vind om Domien te horen hoor, maar waar is Michiel gebleven?
Even uitrusten voordat je het huis in magquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een week op vakantie, tactische zet.
Die eerste vind ik leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, voor de lovers & haters; verse foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een week op vakantie, tactische zet.
Poesebeest denk van lekker hapje, groei jij maar even doorquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaf de spoilers weg, jij of ik?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even uitrusten voordat je het huis in mag
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even uitrusten voordat je het huis in mag
Gezellig een mini meetquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
LL en Broekie+zus hebben vandaag bril bij me gekochtt was heul gezellig
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een lekker hapje denkt die katquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt nog wel (glazen huis gevoel)quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Djurre en Zappie: Poekie is bang voor ratten die groter zijn dan... uh... dit denk ikVandaar dat ik dit ook aandurf, als ze te hard bewegen, loopt hij al gauw weg
@ Glazenhuisidee-over-Michiel: ohja! Leeft helemaal niet bij mij, nu t helemaal in t noorden is... :|
Ben je wel van plan Music For Life (intensief) te volgen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Djurre en Zappie: Poekie is bang voor ratten die groter zijn dan... uh... dit denk ikVandaar dat ik dit ook aandurf, als ze te hard bewegen, loopt hij al gauw weg
@ Glazenhuisidee-over-Michiel: ohja! Leeft helemaal niet bij mij, nu t helemaal in t noorden is... :|
Da's dan weer te ver in t zuidenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je wel van plan Music For Life (intensief) te volgen?
Denk dat het gevoel bij niemand nog leeft, het is nog iets te ver weg.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Da's dan weer te ver in t zuiden
Nee, ik ben wel van plan om Serious Request te volgen, het wil hier alleen nog niet helemaal binnen komen...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het gevoel bij niemand nog leeft, het is nog iets te ver weg.
Stroomt het al door je aders , zit je al te trainen om 24 uur per dag te kunnen luisteren, al druk bezig om request nummers te verzinnen om je geld kwijt te raken.quote:
Als ik oude stukjes kijk, ja. Als ik nieuws hoor/zie, ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stroomt het al door je aders , zit je al te trainen om 24 uur per dag te kunnen luisteren, al druk bezig om request nummers te verzinnen om je geld kwijt te raken.
Gisteravond even uurtje van vorig jaar en jaar er voor lopen kijken en genoten van de herinneringen. Maar wordt nog niet warm van dit jaar, gaat week van te voren wel gebeuren en de eerste dag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Als ik oude stukjes kijk, ja. Als ik nieuws hoor/zie, ja.
Bij ons geen een , inclusief ik zelf die er een traan om kon laten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Againzender het volgende:
zo, ben ik ook weer eens.
Volgens mij zo'n beetje elke collega vandaag op de afdeling toch wel droevig om het overlijden van Ramses. Een collega zei ook dat het 1 van z'n helden was: hij had zelfs een kat van hem naar Ramses vernoemd
Vorig jaar was leuk, maar het jaar ervoor was fantastisch. Ik hoop weer op Veenstra/Ekdom, daar kan ik de hele nacht wel naar luisteren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteravond even uurtje van vorig jaar en jaar er voor lopen kijken en genoten van de herinneringen. Maar wordt nog niet warm van dit jaar, gaat week van te voren wel gebeuren en de eerste dag.
er is niet gejankt hoor, maar is toch een muzikale held van mij, en kennelijk van een hoop anderen. Dat het een aflopende zaak was met hem was al langer duidelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij ons geen een , inclusief ik zelf die er een traan om kon laten.
ik heb vorig jaar amper mee gekregen, zat in Frankrijk toen. Paar stukken van toevallig elke keer Paul gehoord, die deed het wel goed vond ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vorig jaar was leuk, maar het jaar ervoor was fantastisch. Ik hoop weer op Veenstra/Ekdom, daar kan ik de hele nacht wel naar luisteren.
Ik denk dat voor de meeste hier , ramses aardig voorbij gegaan is qua kunsten, aantal klassieke liedjes daargelaten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is niet gejankt hoor, maar is toch een muzikale held van mij, en kennelijk van een hoop anderen. Dat het een aflopende zaak was met hem was al langer duidelijk.
en meeposten hoop ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vorig jaar was leuk, maar het jaar ervoor was fantastisch. Ik hoop weer op Veenstra/Ekdom, daar kan ik de hele nacht wel naar luisteren.
Vind t ook zonde hoor, was een interessant man!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is niet gejankt hoor, maar is toch een muzikale held van mij, en kennelijk van een hoop anderen. Dat het een aflopende zaak was met hem was al langer duidelijk.
ja, het is ook allemaal de schuld van mijn moeder denk ik bij mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de meeste hier , ramses aardig voorbij gegaan is qua kunsten, aantal klassieke liedjes daargelaten.
Was hij dan nog te verstaan, want hij was zo afgetakeldquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind t ook zonde hoor, was een interessant man!
Maar wel erg mooi dattie vorige week nog een concert gaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |