quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]Roel. Al in het Fitness honk geweest??
Welk fitnesscentrum, landelijk keten of een lokale organisatie?quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Niet groot, maar wel prima apparatuur. Concept2 roeiapparaat
. Paar apparaten uitgeprobeerd. Daar ga ik een keer of 2/3 per week naartoe
.
Geen van beiden. Gewoon hier in het hotelquote:Op maandag 30 november 2009 23:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Welk fitnesscentrum, landelijk keten of een lokale organisatie?
Ooit?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Welkom in december.
Nu gaat mijn drukste maand ooit beginnen.
december is ook pas 10 minuten oudquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep.
Alleen merk je daar nog niets van.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep.
Alleen merk je daar nog niets van.
laat Koops maar draaienquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:13 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het is december! Ruikt iemand die dennennaalden al?
Voor mij zal het ook nog best druk gaan worden ben ik bang...
18 en 21 tot 24 december: Groningenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Past je decemberplanning in één post?
Netjes, maar er zijn weken geweest dat ik die aantallen met de auto er doorheen jaagdequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
18 en 21 tot 24 december: Groningen
19 december: Antwerpen
25 tot 31 december: Top2000
De 20e blijf ik in de stalling.
In ieder geval jaag ik er wel minimaal 1000 tot 1500 kilometer spoor doorheen.
* Ofyles2 binnenkort ook maar frequenties van StuBru moet opzoeken.
Grote kans is dat hij in totaal andere studio zit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:01 schreef Patch het volgende:
Gaat Giel de nieuwe topper bekend maken vandaag?
Enne leuk > op 101tv is alleen Giel in beeld. Ik denk dat Bram niet verkleed in de studio zit...
Damn moeten we onze dos weer opstartenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Grote kans is dat hij in totaal andere studio zit.
Volgende week, 7 december als het goed isquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:11 schreef 3FMaster het volgende:
![]()
Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de DJ's zijn? Deze week toch?
maandag volgende weekquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:11 schreef 3FMaster het volgende:![]()
Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de DJ's zijn? Deze week toch?
Aha oké.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:24 schreef Briggy het volgende:
[..]
Volgende week, 7 december als het goed is![]()
ennuuhh... goedemorgen
Ah, nice! mooi relax/ontspan momentquote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Niet groot, maar wel prima apparatuur. Concept2 roeiapparaat
. Paar apparaten uitgeprobeerd. Daar ga ik een keer of 2/3 per week naartoe
.
Das Regio FMquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:43 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde op regiofm weer eena vaag weerbericht (ws van vorige week). Regen en veel wind
Maak daar maar een eigen topic voor aan, voor dat RegioFMquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:43 schreef -Hans- het volgende:
Hoorde op regiofm weer eena vaag weerbericht (ws van vorige week). Regen en veel wind
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Maak daar maar een eigen topic voor aan, voor dat RegioFM
Bram wordt ook een jaartje ouderquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
Hoor ik in die reclame Sinterklaas zeggen dat hij 5 december een jaartje ouder wordt
Faal
Ekdomquote:Yes, het is december! Straks Kate Bush maar eens de antenne opgooien...
quote:
Ik haat sneeuw dus van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Das Regio FM![]()
Heerlijk weertje al weer 2 dagen lang! maar ik hoop op zaterdag sneeuw al zal dat wel niet gebeuren
Denk dat ik dan de enige ben die er in zal reagerenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Maak daar maar een eigen topic voor aan, voor dat RegioFM
Qua bloepers zou het wel een leuke reeks kunnen wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]! Ik voorzie een nieuwe reeks
.
Shit gemistquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME, FLIKKER NOU ES OP MET DAT GODVERGETEN BULLETPROOF![]()
![]()
![]()
Wat een zender hèquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8159
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Shit gemist
[..]
Wat een zender hè. 5 maanden lang een liedje gemiddeld 2x per dag draaien
![]()
Je vraagt je soms af of die muziekpolitie zelf ook nog naar 3FM luistert of dat ze maar wat inplannen en ondertussen naar leuke muziek op StuBru of KX luisterenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een zender hè. 5 maanden lang een liedje gemiddeld 2x per dag draaien
![]()
Hier komt net de zon boven een dak uit, dus het kloptquote:Sunrise... Nou, het is hier vooral bewolkt, grijs, mistig en fris.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier komt net de zon boven een dak uit, dus het klopt
Zeeland hè
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Ook een goeie plaat dit... jaren '90 was het toch?
Och, dan kunnen we altijd nog naar de chat of Twitter.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:28 schreef borisz het volgende:
Vanaf 21.00 ligt fok! eruit trouwens. Dan moet je weer naar een leven gaan zoeken.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Ziet weer een aantal mensen wippen op hun stoel bij dit nummer
Dat wist jij nog niet eens??quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de bekendmaking van de Serious Request DJ's is dus a.s. maandag in Stenders Eetvermaak.
Nee, ik heb een ingebouwd reclamefilter voor reclameblokken en promo's.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:42 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoe kun je het nummer van Kane opleuken... 'Up & down'
Voor de rest, wederom MUTE
[..]
Dat wist jij nog niet eens??
Staan er voor SR nog leuke dingen op het program voor 3FMfan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ingebouwd reclamefilter voor reclameblokken en promo's.
Sirolf in Grunn? Zou tof zijn!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Staan er voor SR nog leuke dingen op het program voor 3FMfan?
Of ben jij die dagen ook in Groningen te vinden.
Gaan ze het eindelijk fixen, zou eens tijd wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:28 schreef borisz het volgende:
Vanaf 21.00 ligt fok! eruit trouwens. Dan moet je weer naar een leven gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |