quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Maak daar maar een eigen topic voor aan, voor dat RegioFM
Bram wordt ook een jaartje ouderquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
Hoor ik in die reclame Sinterklaas zeggen dat hij 5 december een jaartje ouder wordt
Faal
Ekdomquote:Yes, het is december! Straks Kate Bush maar eens de antenne opgooien...
quote:
Ik haat sneeuw dus van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Das Regio FM![]()
Heerlijk weertje al weer 2 dagen lang! maar ik hoop op zaterdag sneeuw al zal dat wel niet gebeuren
Denk dat ik dan de enige ben die er in zal reagerenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Maak daar maar een eigen topic voor aan, voor dat RegioFM
Qua bloepers zou het wel een leuke reeks kunnen wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]! Ik voorzie een nieuwe reeks
.
Shit gemistquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME, FLIKKER NOU ES OP MET DAT GODVERGETEN BULLETPROOF![]()
![]()
![]()
Wat een zender hèquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8159
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Shit gemist
[..]
Wat een zender hè. 5 maanden lang een liedje gemiddeld 2x per dag draaien
![]()
Je vraagt je soms af of die muziekpolitie zelf ook nog naar 3FM luistert of dat ze maar wat inplannen en ondertussen naar leuke muziek op StuBru of KX luisterenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een zender hè. 5 maanden lang een liedje gemiddeld 2x per dag draaien
![]()
Hier komt net de zon boven een dak uit, dus het kloptquote:Sunrise... Nou, het is hier vooral bewolkt, grijs, mistig en fris.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier komt net de zon boven een dak uit, dus het klopt
Zeeland hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |