quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkanen verdienen niet zo'n mooie OP!
Ja en Turken gelukkig wel.quote:Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkanen verdienen niet zo'n mooie OP!
Iyi geceler.quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn laatste post, dus doei allemaal
Ik kan ook zeggen dat Turken dit forum niet verdienen maar dat zeg ik niet omdat ik ze gun. Damn, wrm moet ik weer onder al die kutmarokkanen lijden?quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
het is de waarheid
OP past zich aan aan de gebruikers..
moest het effe opzoeken, maar het staat er idd en fobos liegen niet uiteraardquote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Klopt het trouwens wat ik in je fobo zag, ben je op hac geweest?
Als je geen kutmarokkaan bent, ben je misschien zo'n irritante nerdmarokkaan. Een gunner, dat ben je dus?quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat Turken dit forum niet verdienen maar dat zeg ik niet omdat ik ze gun. Damn, wrm moet ik weer onder al die kutmarokkanen lijden?
Zie ik er uit als een nerd? Ben ik een nerd?quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je geen kutmarokkaan bent, ben je misschien zo'n irritante nerdmarokkaan. Een gunner, dat ben je dus?![]()
je neemt me trouwens niet serieus he?
hoe was t?quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
moest het effe opzoeken, maar het staat er idd en fobos liegen niet uiteraard
Dat weet ik toch niet, ik bedoel dat je een nerdmarokkaan kunt zijn, als je geen kutmarokkaan bent. Zo'n neppe Nederlander.quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een nerd? Ben ik een nerd?
Zo ja:_______________________-------------==========!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Ik nam je niet serieus.Een beetje spanning opbouwen zo laat in de avond is wel zo goed.
Ben gewoon hier geboren en goed geïntegreerd, aan beide kanten. What's your problem?quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik bedoel dat je een nerdmarokkaan kunt zijn, als je geen kutmarokkaan bent. Zo'n neppe Nederlander.
Je neemt me dus wel te serieus, ik heb geen probleem.quote:Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben gewoon hier geboren en goed geïntegreerd, aan beide kanten. What's your problem?
Normale marokkanen, die gelijk en normaal onder beide culturen leeft en geniet en vooral NORMAAL is.quote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je neemt me dus wel te serieus, ik heb geen probleem.Je hebt kutmarokkanen, nerdmarokkanen en "normale" marokkanen. Wat versta jij onder goed geintegreerd?
Wat is genieten? Dat had je er niet bij hoeven vermelden, misschien is het voor jou belangrijk, maar niet om een kutmarokkaan, nerdmarokkaan of normaalmarokkaan te zijn. Voel je niet aangevallen, man.quote:Op maandag 30 november 2009 23:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Normale marokkanen, die gelijk en normaal onder beide culturen leeft en geniet en vooral NORMAAL is.
Like me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |