Máár hij moet niet denken dat ik minder in het huis te zeggen heb oid..alleen omdat hij het geld binnen haaltquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, wil het zeker niet te vaak aan hem vragen. Ken toch wel die man-vrouwrol
Wel als het pak goed aansluit en het een mooie kleur heeftquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat ik me nog afvroeg, compenseert een pak een baardje?![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Máár hij moet niet denken dat ik minder in het huis te zeggen heb oid..alleen omdat hij het geld binnen haalt![]()
''Want ik sloop em, jwz''![]()
![]()
![]()
Dat wordt op de bank slapen hehe
Hij mag van mij best meer te zeggen hebben in huis, maar het mooist lijkt me dat onze ideeen/meningen sowieso veel met elkaar overeenkomen. Hij hoeft niet op de bank te slapen, dat is vet zieligquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Máár hij moet niet denken dat ik minder in het huis te zeggen heb oid..alleen omdat hij het geld binnen haalt![]()
''Want ik sloop em, jwz''![]()
![]()
![]()
Dat wordt op de bank slapen hehe
Ik moet eigenlijk een nieuwe omdat ik door roeien wat ben afgevallen en breder ben gewordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel als het pak goed aansluit en het een mooie kleur heeft
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!1111quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een nieuwe omdat ik door roeien wat ben afgevallen en breder ben geworden
Ja nuttige informatie he
Doe eens wat moderner, je laat je nu al kleinerenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij mag van mij best meer te zeggen hebben in huis, maar het mooist lijkt me dat onze ideeen/meningen sowieso veel met elkaar overeenkomen. Hij hoeft niet op de bank te slapen, dat is vet zielig
Hoezo? Dus als jullie over opvoedingsonderwerp ''X'' anders denken..dan gebeurt het gewoon op zijn manier? Of bedoelde je het niet zo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij mag van mij best meer te zeggen hebben in huis, maar het mooist lijkt me dat onze ideeen/meningen sowieso veel met elkaar overeenkomen. Hij hoeft niet op de bank te slapen, dat is vet zielig
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een nieuwe omdat ik door roeien wat ben afgevallen en breder ben geworden
Ja nuttige informatie he
Helemaal niksquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar ik was helemaal niet aan het lachen..![]()
Wat wil je nou zeggen wikwakka?
Je wilt niet weten hoe gay strak die roeishirtjes en broeken zijnquote:
Het is maar wat je als kleineren ziet. Ik trouw sowieso het liefst met iemand die hetzelfde denkt over de opvoeding als ik. Modern doen hahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe eens wat moderner, je laat je nu al kleinerenJe trouwt toch met iemand die hetzelfde denkt over de meeste dingen en naar je luistert?
Ander verhaal is het als je het gewoon wel makkelijk vindt als iemand voor je beslist.
Hahaha, nee dat wil ik inderdaad niet zien?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe gay strak die roeishirtjes en broeken zijnWel lekker warm
Misschien heb k een keer een 'actiefoto' van roeien, maar ik ga never nooit poseren in die kleding, dan mist er alleen nog een sjaaltje
Heb je geenpics
van wat je vandaag aanhad?
Misschien een tussenweg vinden hahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo? Dus als jullie over opvoedingsonderwerp ''X'' anders denken..dan gebeurt het gewoon op zijn manier? Of bedoelde je het niet zo?![]()
Dan waardeert hij het meer wanneer die gewoon in bed mag slapen![]()
Ik ben gemeen
Nee, maar tijdens roeien kan je kwijlen bij aangespannen arm en borstspierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat wil ik inderdaad niet zien?![]()
Was niet zo classy als gister..en nee ik heb geen foto
Misschien ja..maar ik neem aan dat je man er dan van overtuigd is dat hij gelijk heeft wat betreft het onderwerp..en als hij weet dat hij geen compromis hoeft te sluiten dan zal hij dat ook waarschijnlijk minder snel doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien een tussenweg vinden haha. Het is lastig, daarom zeg ik ook dat ik het liefst iemand heb die hetzelfde over de opvoeding denkt als ik.
Ja ik doe inderdaad een beetje achterdochtig..maar volgens mij is dat in dit geval niet zo verkeerdquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je nou dingen achter mijn woorden te zoeken, hè?
Mutant01 heeft gewoon gelijk over Marokkaanse meisjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik doe inderdaad een beetje achterdochtig..maar volgens mij is dat in dit geval niet zo verkeerd
Jaja, het zal wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar tijdens roeien kan je kwijlen bij aangespannen arm en borstspieren![]()
Je kan niet alles hebben, zolang het maar geen roze trainingsbroek met dito vest en sloeberpaardestaart was
Dat hij het minder snel zou doen, is wel waar. Het ligt ook een beetje aan dat ik m'n man graag z'n zin wil geven. Wat hij wil zal vast ook niet slecht zijn, maar misschien pakt hij een bepaalde situatie anders aan dan ik, natuurlijk wil hij ook het beste voor z'n kind. Duidelijke richtlijnen zullen er sowieso wel zijn, islamitische opvoeding.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien ja..maar ik neem aan dat je man er dan van overtuigd is dat hij gelijk heeft wat betreft het onderwerp..en als hij weet dat hij geen compromis hoeft te sluiten dan zal hij dat ook waarschijnlijk minder snel doen, toch?
Ja uiteraard. Maar ik denk niet dat je álle mogelijke onderwerpen op het gebied van opvoeding van tevoren met elkaar besproken hebt. Wel in grote lijnen natuurlijk..maar er zullen altijd dingen zijn waarover je anders denkt, denk ik dan.
Dit is niet zo een leuke opmerking van je..quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mutant01 heeft gewoon gelijk over Marokkaanse meisjes.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat hij het minder snel zou doen, is wel waar. Het ligt ook een beetje aan dat ik m'n man graag z'n zin wil geven. Wat hij wil zal vast ook niet slecht zijn, maar misschien pakt hij een bepaalde situatie anders aan dan ik, natuurlijk wil hij ook het beste voor z'n kind. Duidelijke richtlijnen zullen er sowieso wel zijn, islamitische opvoeding.
Voor je het weet, is het zo ver en wat je nu doet, kan invloed hebben op later. Ik denk er graag over na.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
Toch grappig dat jullie meer over je toekomstige man praten, gemiddelde meisje heeft toch andere gedachten bij jongens op jullie leeftijd
Verder respect voor het geen pijpslet-zijn![]()
![]()
![]()
"quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is niet zo een leuke opmerking van je..
hoe denk jij over je opvoeding? ben nieuwsgierigquote:
Ik zie nu een Fatima met een hoofddoek uit een baarmoeder floepen, gatverdammequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe denk jij over je opvoeding? ben nieuwsgierigniet in details ofzo, maar wil je je kind met de islam opvoeden? Wil je dochters met hoofddoeken?
okquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zie nu een Fatima met een hoofddoek uit een baarmoeder floepen, gatverdamme
Zie je nou wel, emotionele chantagequote:
Wat zit je nou in het turks tegen mij aan het scheldenquote:
Uiteraard. Elke moslim(a) wil zijn/haar kind toch met de islam opvoeden? Anders geloof je denk ik niet echt..want dat zou betekenen dat je gelooft in Islam, Allah, hemel en hel..en toch laat je je kind '''branden in het hellevuur'' om het maar even kort door de bocht te zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe denk jij over je opvoeding? ben nieuwsgierigniet in details ofzo, maar wil je je kind met de islam opvoeden? Wil je dochters met hoofddoeken?
je weet dat ik niet scheld pffquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie je nou wel, emotionele chantage.
[..]
Wat zit je nou in het turks tegen mij aan het schelden.
Wallou chantagequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie je nou wel, emotionele chantage.
[..]
Wat zit je nou in het turks tegen mij aan het schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |