Neen, vrij land.. vrijheid van meningsuiting enzo.quote:
En koken he! Terug je keuken in, academicus!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, mag=moet..![]()
Ouderswets of niet, ik vind het een logische gedachte, vrouwen kinderen baren, mannen werken. De vrouw moet natuurlijk ook een opleiding afronden, maar mag minder werken.
nee ik doe niet die integratiecursusquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Neen, vrij land.. vrijheid van meningsuiting enzo.
Weet je dat nu nog niet? Nog geen integratiecursus gehad?
Ja, mag ik waarschijnlijk ook een pak aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Doe niet net of ik een oppervlakkige bimbo ben svp. Ik vind een baardje gewoon sexy..meer niet
Sommige mensen hebben dat ook niet nodig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ik doe niet die integratiecursus
Gefrustreerd mannetje met je instant defensequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Neen, vrij land.. vrijheid van meningsuiting enzo.
Weet je dat nu nog niet? Nog geen integratiecursus gehad?
Ja, koken ook. Het is eigenlijk hoe het uitkomt, als ik evenveel werk als mijn man en het komt voor mij een keer niet uit om te koken, dan zou ik wel willen dat hij het doet. Stel dat ik echt weinig ga werken, dan wil ik alsnog een opleiding afgerond hebben, heeft verder niet veel met een hoog salaris te maken. Tja, carriere, niet iedereen vindt het even belangrijk. Ik vind een opleiding afronden belangrijker dan carriere, omdat ik wil dat m'n man meer gaat werken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
En koken he! Terug je keuken in, academicus!
Je mag het tegenwoordig amper meer zeggen, maar het is gewoon logisch dat je minder werkt als je een kind hebt gekregen. Ten eerste ben je amper in staat om te werken en ten tweede zal je er toch wel een sterkere band mee hebben dan de vader, aangezien je het 9 maanden mee hebt moeten dragen
Je mist wel wat carrièremogelijkheden, maar goed, je zal er wel genoeg voor terug krijgen
dat je dat begrijptquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat ook niet nodig.
Nouja, je hoeft niet persé uit te gaan op de baan van je man, straks is het een uberrelaxte kerel, maar heeft een pauperbaan of wordt ie ontslagen. Of je gaat scheiden, wat je nooit moet uitsluiten, en dan zit je daar zonder opleiding. Daarvoor doe je een opleiding, altijd wat achter de hand als je rijke vent een ervandoor gaat met een sletquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, koken ook. Het is eigenlijk hoe het uitkomt, als ik evenveel werk als mijn man en het komt voor mij een keer niet uit om te koken, dan zou ik wel willen dat hij het doet. Stel dat ik echt weinig ga werken, dan wil ik alsnog een opleiding afgerond hebben, heeft verder niet veel met een hoog salaris te maken. Tja, carriere, niet iedereen vindt het even belangrijk. Ik vind een opleiding afronden belangrijker dan carriere, omdat ik wil dat m'n man meer gaat werken.
Boeiend dat hij relaxt is? Ik wil wel dat hij een opleiding heeft afgerond, minstens hbo. Niet alleen om iets achter de hand te hebben, maar ook omdat ik het gewoon dom vind als ik niet minstens hbo haal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft niet persé uit te gaan op de baan van je man, straks is het een uberrelaxte kerel, maar heeft een pauperbaan of wordt ie ontslagen. Of je gaat scheiden, wat je nooit moet uitsluiten, en dan zit je daar zonder opleiding. Daarvoor doe je een opleiding, altijd wat achter de hand als je rijke vent een ervandoor gaat met een slet
Met relaxed bedoelde ik dat jij hem leuk vindt en dat boeit wel denk ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Boeiend dat hij relaxt is? Ik wil wel dat hij een opleiding heeft afgerond, minstens hbo. Niet alleen om iets achter de hand te hebben, maar ook omdat ik het gewoon dom vind als ik niet minstens hbo haal.
Het was meer cynisch bedoeld..quote:
Ja, dat boeit wel, maar kan me niet voorstellen dat ik iemand ga leuk vinden die niet minstens hbo heeft afgerond. Dat telt gewoon mee, ook omdat ik plannen heb.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met relaxed bedoelde ik dat jij hem leuk vindt en dat boeit wel denk ik
Prima hoor
Snap ik, denk ook niet dat een gemiddeld VMBO meisje het voor mij gaat wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat boeit wel, maar kan me niet voorstellen dat ik iemand ga leuk vinden die niet minstens hbo heeft afgerond. Dat telt gewoon mee, ook omdat ik plannen heb.
Nee, andere plannen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Snap ik, denk ook niet dat een gemiddeld VMBO meisje het voor mij gaat worden
Plans for world domination?![]()
ik ook niet hahahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik hoef/wil mijn man echt niet later de trap zien afkomen in een schort met de wasmand in zn handen oid hoor..
Idd, ik zie liever jou daar lopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik hoef/wil mijn man echt niet later de trap zien afkomen in een schort met de wasmand in zn handen oid hoor..
Ja, dat is dan ook niet meer dan logisch..quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ook niet hahaha, ik bedoelde meer dat als ik het echt een keer nodig heb, dat hij beneden even stofzuigt ofzo
Ja, wil het zeker niet te vaak aan hem vragen. Ken toch wel die man-vrouwrolquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook niet meer dan logisch..![]()
En dan moet die het wel uit zichzelf doen
oei, jij wordt een pittige later!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook niet meer dan logisch..![]()
En dan moet die het wel uit zichzelf doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |