Mutant01 heeft gewoon gelijk over Marokkaanse meisjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik doe inderdaad een beetje achterdochtig..maar volgens mij is dat in dit geval niet zo verkeerd
Jaja, het zal wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar tijdens roeien kan je kwijlen bij aangespannen arm en borstspieren![]()
Je kan niet alles hebben, zolang het maar geen roze trainingsbroek met dito vest en sloeberpaardestaart was
Dat hij het minder snel zou doen, is wel waar. Het ligt ook een beetje aan dat ik m'n man graag z'n zin wil geven. Wat hij wil zal vast ook niet slecht zijn, maar misschien pakt hij een bepaalde situatie anders aan dan ik, natuurlijk wil hij ook het beste voor z'n kind. Duidelijke richtlijnen zullen er sowieso wel zijn, islamitische opvoeding.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien ja..maar ik neem aan dat je man er dan van overtuigd is dat hij gelijk heeft wat betreft het onderwerp..en als hij weet dat hij geen compromis hoeft te sluiten dan zal hij dat ook waarschijnlijk minder snel doen, toch?
Ja uiteraard. Maar ik denk niet dat je álle mogelijke onderwerpen op het gebied van opvoeding van tevoren met elkaar besproken hebt. Wel in grote lijnen natuurlijk..maar er zullen altijd dingen zijn waarover je anders denkt, denk ik dan.
Dit is niet zo een leuke opmerking van je..quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mutant01 heeft gewoon gelijk over Marokkaanse meisjes.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat hij het minder snel zou doen, is wel waar. Het ligt ook een beetje aan dat ik m'n man graag z'n zin wil geven. Wat hij wil zal vast ook niet slecht zijn, maar misschien pakt hij een bepaalde situatie anders aan dan ik, natuurlijk wil hij ook het beste voor z'n kind. Duidelijke richtlijnen zullen er sowieso wel zijn, islamitische opvoeding.
Voor je het weet, is het zo ver en wat je nu doet, kan invloed hebben op later. Ik denk er graag over na.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Rookert het volgende:
Toch grappig dat jullie meer over je toekomstige man praten, gemiddelde meisje heeft toch andere gedachten bij jongens op jullie leeftijd
Verder respect voor het geen pijpslet-zijn![]()
![]()
![]()
"quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is niet zo een leuke opmerking van je..
hoe denk jij over je opvoeding? ben nieuwsgierigquote:
Ik zie nu een Fatima met een hoofddoek uit een baarmoeder floepen, gatverdammequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe denk jij over je opvoeding? ben nieuwsgierigniet in details ofzo, maar wil je je kind met de islam opvoeden? Wil je dochters met hoofddoeken?
okquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zie nu een Fatima met een hoofddoek uit een baarmoeder floepen, gatverdamme
Zie je nou wel, emotionele chantagequote:
Wat zit je nou in het turks tegen mij aan het scheldenquote:
Uiteraard. Elke moslim(a) wil zijn/haar kind toch met de islam opvoeden? Anders geloof je denk ik niet echt..want dat zou betekenen dat je gelooft in Islam, Allah, hemel en hel..en toch laat je je kind '''branden in het hellevuur'' om het maar even kort door de bocht te zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe denk jij over je opvoeding? ben nieuwsgierigniet in details ofzo, maar wil je je kind met de islam opvoeden? Wil je dochters met hoofddoeken?
je weet dat ik niet scheld pffquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie je nou wel, emotionele chantage.
[..]
Wat zit je nou in het turks tegen mij aan het schelden.
Wallou chantagequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie je nou wel, emotionele chantage.
[..]
Wat zit je nou in het turks tegen mij aan het schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |