Charlie iets vertellen is weten dat heel Meerdijk binnen een kwartier het ook weet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Charlie geloven als ze zegt dat ze iets voor haar zelf houd.
Je bedoelt Rogier Proper, Olga Madsen, Cobi Peelen en Marciel Witteman? Het zou leuk zijn, maar of ze dit zouden willen...quote:Ik zat lekker te werken toen gtst bezig was heerlijk.
En gtst is weer voorspelbaar als de tering inderdaad.
Maar deze schrijvers hebben vorig jaar toch ook Rene bedacht of niet ?
Of zijn deze gasten aangenomen bij het begin van dit seizoen ?
Ik wil de schrijvers van midden jaren 90 weer terug. Dus ook nog voor dat Sylvia er bij kwam.
Wat mij betreft mag je nu meteen al. Je kunt het in jouw eentje vast beter dan die hele stomme schrijversploeg bij elkaar. Word GTST weer spannend. Misschien kun je er dan ook voor zorgen dat Barbara uit Meerdijk verdwijnt.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
. Als ik ze allemaal goed heb wil ik als schrijver aan de slag bij RTL.
Ja dat is leuk, die donkere baby's worden licht geboren, dus dan denkt Danny eerst Yayyy het is van mij. En dan na een halve dag begint de twijfel toe te slaan. Dan komt Bing op kraamvisite en tadaaaaquote:Op vrijdag 4 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sjors raakt vast zwanger en dan weten ze niet van wie
En als je het niet aan de kleur ziet, zie je het wel aan de kroeskop.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is leuk, die donkere baby's worden licht geboren, dus dan denkt Danny eerst Yayyy het is van mij. En dan na een halve dag begint de twijfel toe te slaan. Dan komt Bing op kraamvisite en tadaaaa
Die babys worden niet geboren met een dikke afro hoor. Dat is gewoon kort dun donker golvend haar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En als je het niet aan de kleur ziet, zie je het wel aan de kroeskop.
Hebben ze ook niet gehad, maar ja in de spoilers staat iets wat je zo kunt opvatten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb geloof ik gemist dat Sjors en Bing seks hebben gehad?![]()
Kijk ook niet echt meer maar hoor het nogal eens op de achtergrond als ouders kijken.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die babys worden niet geboren met een dikke afro hoor. Dat is gewoon kort dun donker golvend haar.
Zal wel gebeuren onder het mom van :quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Noud en Lucas wel leuk samen eigenlijk.... al vraag ik me af hoe ze dat 'turning point' bij Noud geloofwaardig gaan brengen
Ze kunnen wel, maar ze mogen niet... ze lopen te strak aan het lijntje van Erland Galjaard.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef alors het volgende:
Zou een goede wending zijn ja.
Maar een beetje te goed voor het huidige schrijversteam, die kunnen dat niet bedenken.
Lucas en Noudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |