Bert de Jongquote:Op donderdag 3 december 2009 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De vader van Rik en Danny was alcoholist
Over Danny had toen het nog nooit iemand gehad.
En tijdens de zoveelste ruzie waarbij vader volgens mij dreigde te vermoorden.
Stak Maria uit een reflex vader dood. Wat er daarna ook al weer met haar gebeurde weet ik niet meer.
Ik weet nog wel dat Rik een tijdje deed alsof het zijn schuld was.
Gelukkig weet je zelf de reden ook niet want dat is best gekquote:Op donderdag 3 december 2009 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ook wanneer je weet dat 1 van je maten homo is ?
Om de een of andere reden ga ik toch liever niet in me boxer bij een homo in bed liggen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha ja hoor als hetero met een homo in bed gaan liggen in je onderbroek.
Tuurlijk !En kom nou niet met ja niet alle homo's vallen gelijk op elke man bla bla bla want waarom lig ik dan nooit met een halfnaakte vrouw in bed die niet me lief is ?
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Purdey het volgende:
Ben ik de enige die met een schuin hoofd en een opgetrokken wenkbrauw naar de oorbellen van Ronja heb zitten kijken?
Joke Bruijs kan eigenlijk ook gewoon totaal niet acterenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:27 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme wat irriteer ik me aan die Maria
als ie zo lam was als lucas, dan gaat ie maar op de grond pitten... maar voor zover ik weet zijn geen van mn maten waarmee ik op vakantie ben geweest v/d andere kant, dus nooit daarover hoeven na te denkenquote:Op donderdag 3 december 2009 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ga ik toch liever niet in me boxer bij een homo in bed liggen.
Die grote groene gevarendriehoeken bedoel je?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Purdey het volgende:
Ben ik de enige die met een schuin hoofd en een opgetrokken wenkbrauw naar de oorbellen van Ronja heb zitten kijken?
want? Misschien vindt die desbetreffende homo jou wel een lelijk dingquote:Op donderdag 3 december 2009 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben zelf homo en ben de enige in een club heterovrienden, maar er is er echt geen eentje bang dat ik 'm bespring... ook niet als ik met ze douche na het sporten of in één bed lig omdat er geen eenpersoonsbed voorradig is....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
want? Misschien vindt die desbetreffende homo jou wel een lelijk dingDus wacht nog maar ff met een vork in te slikken
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Purdey het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef verleiding het volgende:
Ze hadden veeel meeer uit Maxime kunnen halen.
Ik zocht al de hele dag naar het juiste woord,maar ik weet zeker dat als ik met pech langs de weg sta,en zulke oorbellen in zou doen,dat er gegarandeerd hulp komtquote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die grote groene gevarendriehoeken bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |