En daar ging SE direct op profiteren om zijn positie om te gooien en nu groene cijfertjes te zienquote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef sitting_elfling het volgende:
En daar werd SE bijna uitgerookt op de Nikkei met opeens 100 punten omhoog in 10 minuten tijd..
Waarom is TomTom eigenlijk ooit naar 13 euro gegaan?quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert een uur na opening licht hoger waarbij vooral opvalt dat TomTom bijna 6% lager staat. "De volumes zijn exorbitant hoog, er gaat in drie kwartier net zo veel om als normaal in een dag", zegt handelaar Geoffrey Leloux van Keijser Capital. De reden weet Leloux niet, maar hij vermoedt dat een grote partij aan het verkopen is.
...
Nee ... en dat is maar goed ook!quote:Op woensdag 2 december 2009 08:58 schreef Gremen het volgende:
Kan je eigenlijk altijd in futures (of afgeleiden daarvan) handelen?
Omdat TT meeging met de AEX en altijd volatieler is geweest.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom is TomTom eigenlijk ooit naar 13 euro gegaan?
volgens mij moet je over je gemiddelde begin balans + eind balans /2 , vermogens belasting betalen, spaar rekening is dacht ik altijd box3 maar zitten hier ook niet minimums aan?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef Mendeljev het volgende:
Even een kort vraagje tussendoor. Stel je hebt 30k op je rekening en neemt 30k effectenkrediet op, heb je dan 0 euro staan in box 3? Indien ja, stel je hebt 40k op je rekening en 30k effectenkrediet, heb je dan 10k binnen box 3?
je kan het ook gewoon niet opgeven, bij mij gaat het al jaren goed, en ik heb ook nog een onderneming :dquote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef Mendeljev het volgende:
Even een kort vraagje tussendoor. Stel je hebt 30k op je rekening en neemt 30k effectenkrediet op, heb je dan 0 euro staan in box 3? Indien ja, stel je hebt 40k op je rekening en 30k effectenkrediet, heb je dan 10k binnen box 3?
Dat moet je vooral op een openbaar forum zetten.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef edwinh het volgende:
[..]
je kan het ook gewoon niet opgeven, bij mij gaat het al jaren goed, en ik heb ook nog een onderneming :d
goed gegokt nou kijken of de beurs reageertquote:Op woensdag 2 december 2009 13:35 schreef edwinh het volgende:
iemand al een idee wat we gaan doen vanmiddag, ik heb het allemaal een effe beken met de banen cijfers van vanmiddag en volgens mij zijn ze 8/10 te optimitisch met het cijfer. Dat met zwakke futures heeft mij er toe doen besluiten licht shorts te gaan.
idd helft er al weer uitquote:
De 300 grens was toch te hoog gegrepen. Go with the flow. En start chasing.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Short even niet aan beginnen lijkt me, SnP kan zomaar naar 1200 rond januari.
Als we niet telkens de steun hadden van de Amerikaanse beurzen, dan was de AEX vast al dik onder de 300 gekomen. Maar "als" telt niet. Je verdient alleen aan inspelen op de marktontwikkellingen. Tegen het koersverloop in beleggen kost geld.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef m0m0 het volgende:
De 300 grens was toch te hoog gegrepen. Go with the flow. En start chasing.
Dat zie ik niet echt meer gebeuren.quote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Vandergeld het volgende:
We zitten in een golf 3 van meerdere schalen, die dalingen zijn meestal het felst, dus niet zo verwonderlijk eigenlijk. Verbaast mij niet als we woensdag de 285 al bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |