Sluit maar achteraan in de rij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Robin-e30 het volgende:
Bedrijf is falliet indd.
ik heb me limiet staan op 0,04 cent.
En daar staat hij het overgroten deel van de dag ook op..
Maar als je 5 cent biedt heb je genoeg aanbod, en dan stijgt de koers ook nog eensquote:Biedkoers 0,04 14:50
Biedvolume 2.173.554
Laatkoers 0,05 14:38
Laatvolume 3.000.429
Volume laatste transactie 1.017
Cumulatief volume 71.484
en dit is alleen nog maar het openbare orderboek, laat staan wat er evt nog als order wordt geplaatst als de koers idd even verspringt
Ja, dan is-ie gelijk de klapperrrrrr, tjoptjop, van de week!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef tjoptjop het volgende:
Maar als je 5 cent biedt heb je genoeg aanbod, en dan stijgt de koers ook nog eens
25% rendement!!!!11!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan is-ie gelijk de klapperrrrrr, tjoptjop, van de week!
Jou order staat samen met duizenden andere orders te wachten tot iemand eens besluit wat te verkopen voor die prijs. Kijk maar eens in het boek. De vraag is iets van 3 miljoen, de omzet op een dag enkele tienduizenden. Die order kan dus nog heel lang open blijven staan!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Robin-e30 het volgende:
Bedrijf is falliet indd.
Hoe gaat dat eigenlijk? Op volgorde van plaatsing, of doen ze het random?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jou order staat samen met duizenden andere orders te wachten tot iemand eens besluit wat te verkopen voor die prijs. Kijk maar eens in het boek. De vraag is iets van 3 miljoen, de omzet op een dag enkele tienduizenden. Die order kan dus nog heel lang open blijven staan!
Heb je trouwens rekening gehouden met transactiekosten? Stel dat je ze voor die € 0,04 zou krijgen en voor € 0,05 zou verkopen, maak je dan nog winst?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Robin-e30 het volgende:
Bedrijf is falliet indd.
Gewoon achteraan aansluiten bij anderen met dezelfde limiet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk? Op volgorde van plaatsing, of doen ze het random?
Ok, dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:07 schreef knnth het volgende:
[..]
Gewoon achteraan aansluiten bij anderen met dezelfde limiet.
Pff, als je vanmiddag je 40% winst op de calls dec had genomen had je dit niet gepostquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Lemans24 het volgende:
Met stip de saaiste beursdag van het jaar.
Ja heb ik rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Heb je trouwens rekening gehouden met transactiekosten? Stel dat je ze voor die € 0,04 zou krijgen en voor € 0,05 zou verkopen, maak je dan nog winst?
Waarschijnlijk niet!![]()
Ik wou net zeggen, positivisme viert weer hoogtij op de beurs. Op naar de 3%.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef Lemans24 het volgende:
En het gaat nog ophoog ook...
De positiviteit kan niet op!
Niet als die juist niet voor bestens had gekozenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan waren ze toch sowieso al gekocht?
Ik heb ze nu voor 9,10 in de aanbieding gegooid. Dan moet er nog 15 cent bovenop voordat ze weg gaan. Een tikje omhoog en dat lukt. En anders neem ik ze wel overnight.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef capricia het volgende:
Mijn sprinters long op de AEX maar verkocht...voor de zekerheid.
Zijn er nog mensen die short zitten, btw?
Mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |