Jammerlijk.quote:
ik kom volgens mij één keer per jaar bij een Macquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammerlijk.
Ik wilde alleen effe zeggen dat de Chicken Sensation een echte aanrader is bij de Mac.
Ik alleen op een heel brakke zondag. Twee dagen terug dus. Ik ga zo effe lunch halen, weet iemand een aanrader?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kom volgens mij één keer per jaar bij een Mac
Ligt er aan waar, maar een heerlijk broodje gezond bij de bakker is altijd geweldig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik alleen op een heel brakke zondag. Twee dagen terug dus. Ik ga zo effe lunch halen, weet iemand een aanrader?
Ik heb een gebraden kip gehaaldquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ligt er aan waar, maar een heerlijk broodje gezond bij de bakker is altijd geweldig.
Als lunch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een gebraden kip gehaald
Ja, heerlijkquote:
Lijkt me wel veel, hmm, broodje warme ham dan maar voor mij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heerlijkGewoon een beetje snijden enzo en een paar plakken warme kip tussen je broodje
Hij gaat ook niet helemaal op. Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Lijkt me wel veel, hmm, broodje warme ham dan maar voor mij.
Rawrrr..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet helemaal op. Morgen weer een dag
Broodje ham? Warme beenham? Met honing-mosterdsaus?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Rawrrr..![]()
![]()
En uiteraard de koffie, en een blaadje sla onder de ham.
Hmm, lekker bakkie soep werkt ook altijd super als je je niet goed voelt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik ga voor een bakje thee. Ik ben namelijk grieperig, thee is lekker voor de keel.
Ook goed idd. Tomaten-cremequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hmm, lekker bakkie soep werkt ook altijd super als je je niet goed voelt.
Ach dat was gelly, die bestaat niet in mijn zichtsveld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook goed idd. Tomaten-creme![]()
Werden wij gisteren trouwens uitgemaakt voor josti's?
Vond het al vreemd dat je niet vriendelijk tegen elkaar mag zijn op het forum.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach dat was gelly, die bestaat niet in mijn zichtsveld.
Ach, je hebt het zelf gelezen toch, NWS is in de 10 jaar tijd veranderd naar een walgelijke cesspool van haat en ongenoegen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat je niet vriendelijk tegen elkaar mag zijn op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |