Dan zouden het zeilers uit Iran moeten zijn, onderweg naar Libanon en Hezbollah ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef paddy het volgende:
[..]
O, maar ze kan ook ief zijn hoor. Heel aanhankelijk...en dan ineens grijpt ze je met alle vier poten (met nagels uit) En hapt ze. het bijten doet geen pijn, maar die nagels zijn erger dan die van een gewone huis tuin en keukenkat.
[..]Ja, maar in een zeilboot passen ook kernbommen
![]()
Dat kan niet Whiskey. Niet over je longen roken is hetzelfde als Malt bier drinken. Oftewel kansloosquote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet meer over de longen roken koos.
Oh en
Ja die server kan er gewoon op, al is het wel een tussenlaag die je met een switch niet meer nodig hebt omdat de switch alle verkeer rechtstreeks regelt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
een hub is geen router...en ik heb dus een server...
kan ik d e server dan nog gebruiken met de switch of gaat dat niet?
Mijn zus had ook zo'n kat koe, die was groot en liet zich lekker borstelen en vertroetelen. Totdat hij opeens een brainwave kreeg en je vol aanviel met nagels en tanden. Heb daar wel eens een flinke ontsteking inclusief tetanus prik aan overgehouden. Verder was ie wel lief hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 19:54 schreef paddy het volgende:
[..]
O, maar ze kan ook ief zijn hoor. Heel aanhankelijk...en dan ineens grijpt ze je met alle vier poten (met nagels uit) En hapt ze. het bijten doet geen pijn, maar die nagels zijn erger dan die van een gewone huis tuin en keukenkat.
[..]Ja, maar in een zeilboot passen ook kernbommen
![]()
Wel beter voor je gesteldheid, hmm, als ik al aan het roken zou gaan dan zou ik waarschijnlijk niet over de longen roken. Sowieso, ben meer een sigaren persoon, sigaretten zijn niet aan me uitbesteed.quote:Op maandag 30 november 2009 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan niet Whiskey. Niet over je longen roken is hetzelfde als Malt bier drinken. Oftewel kansloos
Wij rokers zijn er allang over eens dat de zogenaamde schadelijkheid een fabeltje is. Ga maar eens posten met Weltschmerz.quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wel beter voor je gesteldheid, hmm, als ik al aan het roken zou gaan dan zou ik waarschijnlijk niet over de longen roken. Sowieso, ben meer een sigaren persoon, sigaretten zijn niet aan me uitbesteed.
leg es uit?quote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Hukkie het volgende:
Sigaren kun je ook gewoon over de longen roken hoor, dan krijg je het 'Black Beauty gevoel'.
Oh ik geloof er ook weinig van, heb er ook geen last van. Ik vind dat roken een vrijheid behoort te zijn, niet beperkt door regeltjes en andere normen die gesteld worden door derden. Nee, wat mij betreft staat het volledig vrij, liberaal dat ik ben.quote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij rokers zijn er allang over eens dat de zogenaamde schadelijkheid een fabeltje is. Ga maar eens posten met Weltschmerz.
Roken is lekker, liefst een pakje per dagSigaren zijn mwoah. Als het niet over de longen gaat, vind ik er weinig aan.
Dan toch liever niet over de longen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Hukkie het volgende:
Sigaren kun je ook gewoon over de longen roken hoor, dan krijg je het 'Black Beauty gevoel'.
Vroeger, toen ik nog op school zat, had je een sigarettenmerk dat heette Black Beauty. Dat waren zeer zware filterloze sigaretten, als je daar een paar halen van inhaleerde dan klapte je dubbel en liep je de rest van de dag te hoesten en misselijk te zijn. Datzelfde heb ik ook bij sigaren.quote:
Je bent een goede knulquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh ik geloof er ook weinig van, heb er ook geen last van. Ik vind dat roken een vrijheid behoort te zijn, niet beperkt door regeltjes en andere normen die gesteld worden door derden. Nee, wat mij betreft staat het volledig vrij, liberaal dat ik ben.
aaah okequote:Op maandag 30 november 2009 20:14 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog op school zat, had je een sigarettenmerk dat heette Black Beauty. Dat waren zeer zware filterloze sigaretten, als je daar een paar halen van inhaleerde dan klapte je dubbel en liep je de rest van de dag te hoesten en misselijk te zijn. Datzelfde heb ik ook bij sigaren.
Zoiets dusquote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mijn zus had ook zo'n kat koe, die was groot en liet zich lekker borstelen en vertroetelen. Totdat hij opeens een brainwave kreeg en je vol aanviel met nagels en tanden. Heb daar wel eens een flinke ontsteking inclusief tetanus prik aan overgehouden. Verder was ie wel lief hoor.
Mooi, dat is de aard van de ware katquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Zoiets dus
Alleen die van mij komt niet buiten, dus echt een ontsteking hou ik er niet aan over, maar heden, die nagels moet ze gewoon uit je vel trekken wanneer ze zo'n bui heeft.
Gaat ook geen meter voor mij aan de kant hè
A cat's worst enemy: a closed doorquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dat is de aard van de ware kat
Jep traumatisch, de katten die ik had sprongen gewoon naar de deurkruk net zolang tot de deur open ging.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A cat's worst enemy: a closed door
Haha.quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
A cat's worst enemy: a closed door
Ik ook niet en nu gevonden.quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik wist helemaal niet dat dit topic bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |