hoevaak heb jij sinds 2005 je portemonnee verloren?quote:Op maandag 28 december 2009 18:35 schreef xFriendx het volgende:
Verlies ik die kaart op maandag ben ik meteen al mijn geld kwijt.
Hoe achterlijk idd, het loopt zo'n 5 werkdagen achter.quote:Op maandag 28 december 2009 19:02 schreef Q. het volgende:
Hoe lang duurt het voor je transacties online zichtbaar zijn? Moeten ze die dingen met de hand invoeren ofzo? Achterlijk kutsysteem.
Lekker nuttig dan dat overzicht. Je kan beter geen functionaliteit hebben dan functionaliteit waar je geen fuck aan hebt.quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoe achterlijk idd, het loopt zo'n 5 werkdagen achter.
het grappige is dat veruit de meeste chipkaarten die gebruikt worden anonieme kaarten zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 18:42 schreef Steve het volgende:
Je kunt ook automatisch opwaarderen, dan staat er altijd genoeg op.
Volgens mij wordt er wel aan gewerkt, in 2011 moet het bijna realtime zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker nuttig dan dat overzicht. Je kan beter geen functionaliteit hebben dan functionaliteit waar je geen fuck aan hebt.. Heb er maar even een heel boos mailtje over gestuurd maar ik heb niet de illusie dat dat gaat werken.
Ach ja, ze zijn immers nog maar 5 jaar aan het kutten er mee.quote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel aan gewerkt, in 2011 moet het bijna realtime zijn.
hoe kom je daarbij als ik vragen mag ?quote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel aan gewerkt, in 2011 moet het bijna realtime zijn.
dat is natuurlijk gewoon grote onzin, want als ik m'n kaart oplaad en met pin betaal zie ik het ook gelijk online als ik m'n bankrekening bekijk.quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij als ik vragen mag ?
Volgens hun was het niet mogelijk dit up to date te laten zien aan de klant, maar duurde dat een paar dagen
Onzin, ze hebben de informatie dus het is mogelijk. Ik kan mjin saldo toch ook bij een automaat aflezen? Waarom dan niet via internet?quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Volgens hun was het niet mogelijk dit up to date te laten zien aan de klant, maar duurde dat een paar dagen
dat is het ook, alleen na 5 jaar is de realiteit dat je niet gelijk alles online ziet maar pas na een paar werkdagenquote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat is natuurlijk gewoon grote onzin, want als ik m'n kaart oplaad en met pin betaal zie ik het ook gelijk online als ik m'n bankrekening bekijk.
Maar goed, het blijven een stelletje prutsers bij die chipkaart.
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
Maar goed, het blijven een stelletje prutsers bij die chipkaart.
Dat komt door een gebrek aan ambitie en wilskracht. Niet door technologische onmogelijkheden.quote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat is het ook, alleen na 5 jaar is de realiteit dat je niet gelijk alles online ziet maar pas na een paar werkdagen
Wordt de saldo-informatie door de automaat afgelezen van de kaart of opgevraagd via internet?quote:Op maandag 28 december 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben de informatie dus het is mogelijk. Ik kan mjin saldo toch ook bij een automaat aflezen? Waarom dan niet via internet?
De kaart, net gedaan nog. Hier bij mijn ouders werkt dat ding totaal niet en zegt ie dat ik het moet activeren. Maar in amsterdam zelf werkt het ding gewoon al sinds feb 2009, net gezien op de automaat, de eerste keer dat ik ding eens probeerde staat gewoon aangegeven. Maar vreemd genoeg staan er volgens de automaat wel 2x studenten ov opquote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef freako het volgende:
[..]
Wordt de saldo-informatie door de automaat afgelezen van de kaart of opgevraagd via internet?
Die staat zowel centraal als op de kaart geregistreerd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef freako het volgende:
[..]
Wordt de saldo-informatie door de automaat afgelezen van de kaart of opgevraagd via internet?
Misschien voor twee verschillende jaren?quote:Op maandag 28 december 2009 23:27 schreef fs180 het volgende:
Maar vreemd genoeg staan er volgens de automaat wel 2x studenten ov op![]()
![]()
Zijn de systemen in de bus ook met internet verbonden? Of worden ze later uitgelezen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:29 schreef Q. het volgende:
Die staat zowel centraal als op de kaart geregistreerd.
hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Die staat zowel centraal als op de kaart geregistreerd.
zal heel goed kunnen, al mijn maandabonnementen staan er ook op. Ik vraag me af hoevel prodi\ucten je maximaal op zijn kaart kan hebben tot het vastloopt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien voor twee verschillende jaren?
[..]
Zijn de systemen in de bus ook met internet verbonden? Of worden ze later uitgelezen?
waarschijnlijk door gewoon dat pasje te laten zien. Je smoelwerk zal er namelijk wel opstaan, net zoals nu al bij de pasjes van de NS is (en geloof ook bij de persoonlijke pasjes van de RET)quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef Kopstoot het volgende:
Het zal vast al gevraagd zijn, maar kom het zo niet tegen:
- Voor zover ik weet heb je als student per 2010 alleen nog maar je chipkaart, en geen papier ov-jaarkaart meer, hoe dien je dan te reizen bij vervoerders als Veolia etc die de chipkaart nog niet gebruiken?
Geldigheid OV-Chipkaart bij Veolia Transport.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef Kopstoot het volgende:
Het zal vast al gevraagd zijn, maar kom het zo niet tegen:
- Voor zover ik weet heb je als student per 2010 alleen nog maar je chipkaart, en geen papier ov-jaarkaart meer, hoe dien je dan te reizen bij vervoerders als Veolia etc die de chipkaart nog niet gebruiken?
nee vanaf februari 2010 moet je overal met je chipkaart kunnen reizen. Dat is verplichtquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarschijnlijk door gewoon dat pasje te laten zien. Je smoelwerk zal er namelijk wel opstaan, net zoals nu al bij de pasjes van de NS is (en geloof ook bij de persoonlijke pasjes van de RET)
2x 2009-2012 ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien voor twee verschillende jaren?
[..]
Zijn de systemen in de bus ook met internet verbonden? Of worden ze later uitgelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |