uiteraard!quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef -Dirk- het volgende:
oh wacht.. zit nu de TT pas. Lekker op tijd.
dat is niet de bedoeling!quote:
Ik op Noordquote:
Eend staat de hele wedstrijdquote:
Wehehe, dan is FOK op alle zijden vertegenwoordigdquote:Op maandag 30 november 2009 19:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nu moet er nog iemand die op Zuid zit zich melden
Jepquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat gaat PSV winnen denk ikZijn ze dan door naar de volgende ronde?
Dat is ook precies de reden dat ik dat zei jaquote:Op maandag 30 november 2009 21:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wehehe, dan is FOK op alle zijden vertegenwoordigd
Ok, Justin en ik op OO.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eend staat de hele wedstrijd
wij gaan meestal aan de trap tussen V en W staan en dan net in vak V
Meldquote:Op maandag 30 november 2009 19:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
West is ook present
Nu moet er nog iemand die op Zuid zit zich melden
Ach PSV is ook nog niet zeker..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef betting het volgende:
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat Twente tegen Fener niet uitgezonden wordt dat gaat immer nog ergends om.
Lolquote:
OOST meld zich ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Toch mooi dat het "hele" stadion op Fok! zit
Nou, van dat struisvogelei bakken ze een omelet?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef horned_reaper het volgende:
Hier maar verder dan ?![]()
Ik ben benieuwd wat PSV er vanavond van bakt !
En af en toe een geniepig tikje uitdelen. Het is geen feest om naar te kijken...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:34 schreef Whiteguy het volgende:
Leuk, 11 Tsjechen die een muur bouwen en de eigen helft niet af komen.
praat ie daarom zo snel zonder iets te zeggen!?quote:
Blijft toch PSVquote:Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een slechte wedstrijd zeg.
Zielloos.
Dat heet effectief;)quote:Op donderdag 3 december 2009 20:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goed voor het Nederlandse voetbal![]()
Maar wat een laf voetbal van beide kanten zeg
Doe dat dan ook even bij Lazo en Zitzak, die hadden er ook een handje vanquote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien moet iemand die Wilfried op z'n bakkes klappen. Met z'n armpje aanstel gedrag
Halve minuut later loopt die er als een idioot mee te zwaaien
Suarez ooit gezien?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doe dat dan ook even bij Lazo en Zitzak, die hadden er ook een handje van
Zucht, jammer deze reactie.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef joers1 het volgende:
[..]
Suarez ooit gezien?
Het is in elk geval goed voor het NL-voetbal. Maar denderendwas het niet
De 8 Nr's 1 uit de Europa League en de beste 4 nr3's spelen uit de CL spelen tegen de 8 Nr's 2 uit de Europa League en de 4 slechtste nr3's uit de CL (ja ik heb net ook maar even opgezocht, snapte t ook al niet).quote:Op donderdag 3 december 2009 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom PSV sterkere tegenstanders zou ontlopen?
De nummer 1 en 2 gaan door van de poule, nummers 3 van de CL stromen in. Dan zou volgens de "we ontlopen de sterkere theorie" nummers 2 tegen de nummers 3 van CL spelen.
Waar speelt PSV dan tegen?
Hahaha, hij is bijna grappigquote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doe dat dan ook even bij Lazo en Zitzak, die hadden er ook een handje van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |