quote:Vanavond te gast:
- Eleonara en Robert van Maasdijk over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
- Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) over seksuele gezondheid.
- Mildred Roethof over de docuserie Rauw & Puur.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag 30 november, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
Eleonara en Robert van Maasdijk vertellen over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) vertelt hoe het staat met de seksuele gezondheid van Nederland.
Mildred Roethof maakte een vierdelige serie over hoe straatjongeren in verschillende steden in het leven staan.
Wie wel ?quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef golfer het volgende:
Gasten en onderwerpen van vanavond spreken mij totaal niet aan.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag 30 november, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
Eleonara en Robert van Maasdijk vertellen over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) vertelt hoe het staat met de seksuele gezondheid van Nederland.
Mildred Roethof maakte een vierdelige serie over hoe straatjongeren in verschillende steden in het leven staan.
Ik volg hetquote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
hind staat op 20.000 euro nu voor degenen die dat volgden.
De kinderen van de belangrijkste bediende, ze woonde in een huisje bij het paleis. Kortom zo close met familie.quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef Dirkh het volgende:
Dit zijn vast hele belangrijke mensen, want ze zijn kinderen van... iemand.
Erg saai en niks onthullend, ook niks te vertellen.
oke en nu?quote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kinderen van de belangrijkste bediende, ze woonde in een huisje bij het paleis. Kortom zo close met familie.
Als ik wist dat dat zo goed zou gaan, zou ik niet langs UWV gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik volg het
Op de helft dus.
Misschien nog een keertje bij DWDD langs
In Duitsland gingen de taalpuristen over hun nek...quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef venomsnake het volgende:
Haha, hoor hem ook elke keer van die engelse termen erin gooien. Wat een kak zeg, gatverdamme.
Lijkt net de heks uit 'Hans en Grietje'.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat eng hoofd heeft Jet van bepaalde kanten
hoe bedoel je ?quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik wist dat dat zo goed zou gaan, zou ik niet langs UWV gaan.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijkt net de heks uit 'Hans en Grietje'.
Jezus, wat een tandenquote:
Aan Idols meedoen en vervolgens jaren na participatie (in het zwart) moeten bijklussen om de eindjes aan elkaar te knopen.quote:
Dus nog meer metroseksuelen...quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Echt een stel ouwe wijven van een jonge generatie. Zij willen dat alle jongens gaan denken als meisjes. Wat een beschamend optreden van beide dames.
Zie het zo:quote:Op maandag 30 november 2009 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Die mildred geeft wel een erg overdreven beeld van de jeugd, alsof alle jongeren zich voelen aangetrokken tot de zogenaamde gangsta cultuur
Of lesbisch?quote:Op maandag 30 november 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom zijn al die uitgesproken feministes altijd zo lelijk
Dat is de "burgercultuur"quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zie het zo:
Je hebt drie soorten jongeren:De Breezercultuur De gangstacultuur
Daartussenin heb je nog een groep normale jongeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |