Mensen met geduld..quote:
Ik ga voor het snowboardenquote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kga altijd alleen voor het zuipen, dat snowboarden heb ik onderhand wel gezien.En skieën is voor homofieltjes.
Wat is een avator?quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef Lakai het volgende:
slechte TT...
Ik associeerde dit topic namelijk met iemand die gaat klagen over wintersport.
En je maakt me jaloers want ik wil ook op wintersport.\
Ps: je hebt wel een hele vette avator
Kan dat niet in Nederland dan?quote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kga altijd alleen voor het zuipen, dat snowboarden heb ik onderhand wel gezien.En skieën is voor homofieltjes.
Nederland is kouder dan de wintersportlanden. Zelfs Noren hebben het hier in Nederland koud.quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef electronique het volgende:
het is hier al koud genoeg, laat staan daar in de sneeuw
Jij bent nog nooit op wintersport geweest...quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef electronique het volgende:
Gevoelstemperatuur is veel hoger dan hier in Nederland. Als daar de zon schijnt kan je in je t-shirt buiten zitten, dat moet je hier niet proberen in de winter.quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef electronique het volgende:
Nou dat.quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is veel hoger dan hier in Nederland. Als daar de zon schijnt kan je in je t-shirt buiten zitten, dat moet je hier niet proberen in de winter.
Ik heb met -10 lekker buiten in het zonnetje een boek gelezen op het balkon, met jas aan... Heerlijk... Als het -10 in NL is sterf je af na 5 min stilzittenquote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nou dat.
vaak genoeg in mijn trui de berg afgeknalt. warm genoeg.
Heldquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:25 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Vorig jaar nog met t-shirt naar beneden gegaan in Leogang, zonnetje scheen de hele dag
Je kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Held? Ik moest wel anders ging ik dood van de hitte
Als je een lekker wijf bent duik ik wel met je in de koffer.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Salatrel het volgende:
mijn wintersportvakantie gaat niet door(bij wie mag ik in de koffer?
)
Dan regel je toch gewoon iets anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef Salatrel het volgende:
mijn wintersportvakantie gaat niet door(bij wie mag ik in de koffer?
)
ik kan wel hakken en een pruik regelen denk ik?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf bent duik ik wel met je in de koffer.
probleem is dat mensen niet mee kunnen/willen of allemaal in verschillende periode kunnen dus om nou alleen te gaan is ook weer zoietsquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH AVATOR. HIJ WEET NIET WAT HET IS HAHAH. Kinderachtigquote:
Ik ga naar risoul, En ik geloof dat ik daar wel wat beters te doen hebquote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef Salatrel het volgende:
KLB wintersport meet een idee?met zn allen ze zondagavond sbs reeks volspammen vanuit val thorens ofzo?
quote:
Kwestie van prioriteiten stellenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Gwywen het volgende:
Ik ben jaloers op mensen die überhaupt op wintersport gaan. Ben al twee jaar niet meer geweest...
hier nog erger al 7 jaar niet. Ik heb zelf geen auto dus ik zoek nog een lift want een bus zie ik echt niet zitten omdat die gasten als mongolen rijden en ik altijd opgepropt zit met m'n benen, vliegtuig is te duur en trein weet ik geen mogelijkheden vanquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Gwywen het volgende:
Ik ben jaloers op mensen die überhaupt op wintersport gaan. Ben al twee jaar niet meer geweest...
Wij wilde in 1ste instantie ook met de auto gaan maar uiteindelijk toch maar niet..quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
hier nog erger al 7 jaar niet. Ik heb zelf geen auto dus ik zoek nog een lift want een bus zie ik echt niet zitten omdat die gasten als mongolen rijden en ik altijd opgepropt zit met m'n benen, vliegtuig is te duur en trein weet ik geen mogelijkheden van
ik ben 22 en ben nog nooit in me leven geweest, zeur niet zo jijquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Gwywen het volgende:
neem een fles drank meequote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef Goofisch het volgende:
Zie er wel tegenop die busreis, maar ach. overleven we ook wel weer...
Ik ben er nooit geweest maar Tsjechië is niet superhoog (en daarom al niet interessantquote:Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
tsjechie schijnt ook leuk te zijn iemand ervaringen en gebieden die leuk zijn voor een vergevorderde skie-er?
als je een lift wilt kan je beter naar een wat drukker ski land gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
tsjechie schijnt ook leuk te zijn iemand ervaringen en gebieden die leuk zijn voor een vergevorderde skie-er?
Tsjechië is geen aanrader als gevorderde skiër mijn inziens. Veel te weinig en korte pistes. Ik had het na mijn eerste weekje wintersport ooit ook wel weer gezien na een week. Laat staan als je een gevorderde skiër bent.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
sorry, maar die zijn er echt niet in tjechie.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef piepkuiken21 het volgende:
Je hebt dan wel extra motivatie om niet te vallen en beter op te letten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Batsiaan het volgende:
Met blote armen moet je alleen niet vallen en aangesneden worden
Die zwarte piste ging ik na 3 dagen boarden (zonder les, natuurtalent jwt) al probleemloos vanafquote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sorry, maar die zijn er echt niet in tjechie.
ze hebben 1 zwarte piste in dat hele land, en dat is alleen maar zwart omdat toeristen graag een zwarte piste willen. Totaal niet vergelijkbaar met echte zwarte pistes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |