Mensen met geduld..quote:
Ik ga voor het snowboardenquote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kga altijd alleen voor het zuipen, dat snowboarden heb ik onderhand wel gezien.En skieën is voor homofieltjes.
Wat is een avator?quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef Lakai het volgende:
slechte TT...
Ik associeerde dit topic namelijk met iemand die gaat klagen over wintersport.
En je maakt me jaloers want ik wil ook op wintersport.\
Ps: je hebt wel een hele vette avator
Kan dat niet in Nederland dan?quote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kga altijd alleen voor het zuipen, dat snowboarden heb ik onderhand wel gezien.En skieën is voor homofieltjes.
Nederland is kouder dan de wintersportlanden. Zelfs Noren hebben het hier in Nederland koud.quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef electronique het volgende:
het is hier al koud genoeg, laat staan daar in de sneeuw
Jij bent nog nooit op wintersport geweest...quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef electronique het volgende:
Gevoelstemperatuur is veel hoger dan hier in Nederland. Als daar de zon schijnt kan je in je t-shirt buiten zitten, dat moet je hier niet proberen in de winter.quote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef electronique het volgende:
Nou dat.quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is veel hoger dan hier in Nederland. Als daar de zon schijnt kan je in je t-shirt buiten zitten, dat moet je hier niet proberen in de winter.
Ik heb met -10 lekker buiten in het zonnetje een boek gelezen op het balkon, met jas aan... Heerlijk... Als het -10 in NL is sterf je af na 5 min stilzittenquote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nou dat.
vaak genoeg in mijn trui de berg afgeknalt. warm genoeg.
Heldquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:25 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Vorig jaar nog met t-shirt naar beneden gegaan in Leogang, zonnetje scheen de hele dag
Je kan ook te ver gaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Held? Ik moest wel anders ging ik dood van de hitte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |