Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.quote:
Das best wel triest.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.
Oh, het was op Fok?quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal met je eens. Je moet gewoon van elkaar afblijven als het niet gewild is -dat leren we al op de basisschool-, maar roepen op een forum dat je aangerand bent waarna mensen vragen wat er gebeurd is en dan zoiets vertellen, bah.
Nee, op een ander soort 'seksueel' forum.quote:
Andere vrouwen? Ik zeik ook vaak genoeg over mannen. Net nog een topic over mijn broertje. Dus ik weet niet wat je bedoelt schat maar ik begrijp dat je iets bij wilt dragen aan het zeikniveau.quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Plums het volgende:
TS zeikt alleen maar over andere vrouwen he?Beetje onzeker over jezelf ?
Je zeikt gewoon te veel in t algemeen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Andere vrouwen? Ik zeik ook vaak genoeg over mannen. Net nog een topic over mijn broertje. Dus ik weet niet wat je bedoelt schat maar ik begrijp dat je iets bij wilt dragen aan het zeikniveau.
Dat is zo heerlijk om te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Tamashii het volgende:
terwijl ze dus alleen een hand op hun kont hebben gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |