quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Nebo het volgende:
Jack Black is ook echt te awesome voor woorden
quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn katten zijn doodsbang voor balonnen, dus deze kat is sowieso al een held!
Jaquote:
Game der koningen!quote:
Zie wel hoe het speelt, tis niet dat ik er veel voor betaald heb nuquote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef Poit het volgende:
Al is het geen game die ik op de pc zou willen spelen
quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]beste game van 2008
http://www.bnn.nl/page/tb(...)b88a8d2046c115717715
Gruwelijk niase tietjes!quote:
quote:
LEKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Maar niet te groot hoor, bigger isn't always betterquote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef lkb9000 het volgende:
Weetje welke chill zijn?
Die met tepels!
Tetters!quote:Op maandag 30 november 2009 20:04 schreef lkb9000 het volgende:
En als ze maar echt zijn uiteraard! Tieten!
Je Nazi aardbeien?quote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
Tijd om bier te halen! En daarna mn aardbeien te oogsten!
geplastificeerde zonnebloemen.quote:
Die is echt erg geshopt zeg...quote:
quote:
Die wil ik wel een keer van je lenen danquote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef GameBabe het volgende:
Wel handig zo'n pop van jezelf.... Voor als je een keer geen zin hebt
Uiteindelijk wel ja.quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
Is het poepen een beetje gelukt jongen?
Nee, Nicolette is net als Sophie Hilbrand zum kotzen...quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Die wil ik wel een keer van je lenen dan![]()
Hallo... we zitten in een SC?quote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef MrManiak het volgende:
Even voor de goede orde; met wie zit ik nu in een MW2-game?
FAB ienne inderdaad.. Damnquote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, Nicolette is net als Sophie Hilbrand zum kotzen...
Ik bedoel, Fabienne...![]()
![]()
etc. etc.
Daar zijn we het wel over eens, maar gelukkig zijn we het ook een keer niet eens...
Ik ben jaloooooooeeeeeeeeersquote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef Poit het volgende:
Heb trouwens laatst Nicolette in het echt gezien en dan is ze nog naiser hoor...
Ik paramore, 30seconds to mars, en heel veel kleinere bands, dat krijg je als je voor het gratis backstage bier roadiet/fotografeert voor de feestindoneestquote:
Ik heb trouwens Opgezwolle een keer kort na een optreden gesproken enquote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik paramore, 30seconds to mars, en heel veel kleinere bands, dat krijg je als je voor het gratis backstage bier roadiet/fotografeert voor de feestindoneest
4 tot 8 weekquote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef Fallen het volgende:
Rein, hoelang blijven jullie nog op locatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, me too. Straalbezopen in Simplon. Topfuif was dat trouwens, relaxte gasten wel.quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb trouwens Opgezwolle een keer kort na een optreden gesproken enholly
throsby
ook
Wij waren aan het wachten toen mijn moeder een vriend van me kwam ophalen die zijn sleutel weer eens kwijt was, zijn echt topgasten. nog steeds jammer dat ze uit elkaar zijnquote:Op maandag 30 november 2009 23:35 schreef Reintji het volgende:
[..]
Whehe, me too. Straalbezopen in Simplon. Topfuif was dat trouwens, relaxte gasten wel.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef Reintji het volgende:
[..]
4 tot 8 week
Damn hey, vermaak je je dan nog wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel, het is natuurlijk heel mooi en fijn dat de kindjes er zijn, maar ik kan me voorstellen dat je zo langzamerhand wel weer een keer naar huis wil?He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Zeker, maar de gezondheid van de kleintjes staat nu voorop. Vier keer per dag naar het ziekenhuis, colombiaans papierwerk, Fok!, mafia wars. ... het gaat nog wel evenquote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn hey, vermaak je je dan nog wel?
Ik bedoel, het is natuurlijk heel mooi en fijn dat de kindjes er zijn, maar ik kan me voorstellen dat je zo langzamerhand wel weer een keer naar huis wil?
Oké ;-)quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klinkt awesome! Neem je een zak voor me mee?
quote:Als sterren aan de hemel staan dan neuk ik ze!
wtf is er mis met julliequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef koei het volgende:
Zo, vanmiddag tijd voor sinterklaasvoorbereidingen! Eerst nog de laatste inkopen doen en dan langzaam aan beginnen met mn gedicht, wat me ook nog wel een avondje gaat kosten ben ik bang... Mn zus had bedacht dat het leuk is om verplichte woorden in het gedicht te laten gebruiken, dus ik moet een gedicht schrijven met daarin de woorden hagelslagcampagne, wegwerp-tientje, draaitafelpoot, bilspleetcorrectie, zwartepietendiploma, banaanhangwagen en autobandenplaksetje. En voor bonuspunten moet ik ook nog de zin "doordat groen niet kon, moest ik voor hout met een schaap kiezen" gebruiken
Iemand nog goede tips voor rijmwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |