Het tweede argument lees je gewoon niet, hè?quote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan heb je als mooierd in je leven 30-35 mooie jaren gehad. Met veel lol, en sex en aandacht. Denk je dat ouderdom wat gaat uitmaken als je weet dat je al zoveel heb mogen genieten in je leven? Ik ben al bijna 23 jaar kwijt door ziekte. Het heeft mij van mijn belangrijkste jaren beroofd. Ouwe lullen die gaan zeiken terwijl zij al een mooi leven hebben gehad. Dat vind ik pas zeikerds.
Neeh.. jij ging ervanuit dat "ik hoopte dat een mooi meisje mij zo ontzettend zielig zou gaan vinden door mijn topics, dat zij zich aan mij zou geven". maar ik zeg dat ik zelfs dat zou afslaan. Vrienden die mij irl. kennen die weten dat ik dat zou doen en het nog meen ook!quote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het tegen mij over zelfreflectie hebben en in diezelfde post nog even benadrukken hoe zielig je wel niet bent.
Het verwachte antwoord is:"Nee, dat wil ik die hoeren niet aan doen want ik walg zo erg van mezelf.quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef Supersoep het volgende:
Ik wil, aan de hand van Stroop's posthistorie, wel eens weten of hij nu al eens bij de hoeren is geweest. Dat was hij immers van plan en nu ben ik nieuwsgierig. Want als hij is gegaan, heeft het z'n zelfvertrouwen blijkbaar nog geen goed gedaan.
Kom op zeg. Voor lol, sex, en aandacht hoef je echt niet bloedmooi te zijn. Mooie mensen zijn vast wel iets in het voordeel als het gaat om het regelen van een sexpartner, maar wat dan nog?quote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan heb je als mooierd in je leven 30-35 mooie jaren gehad. Met veel lol, en sex en aandacht. Denk je dat ouderdom wat gaat uitmaken als je weet dat je al zoveel heb mogen genieten in je leven? Ik ben al bijna 23 jaar kwijt door ziekte. Het heeft mij van mijn belangrijkste jaren beroofd. Ouwe lullen die gaan zeiken terwijl zij al een mooi leven hebben gehad. Dat vind ik pas zeikerds.
En waarom hebben die vrienden jou nog geen gigantische trap onder je hol gegeven? Zo van: Hou op de huillie uit te hangen en ga er eens wat aan doen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neeh.. jij ging ervanuit dat "ik hoopte dat een mooi meisje mij zo ontzettend zielig zou gaan vinden door mijn topics, dat zij zich aan mij zou geven". maar ik zeg dat ik zelfs dat zou afslaan. Vrienden die mij irl. kennen die weten dat ik dat zou doen en het nog meen ook!
quote:Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik zou eerder iemand die niet knap is aannemen als ik er een goed gevoel bij heb, dan een knap iemand waarmee ik wel een goed gesprek had (en goed cv heeft) maar mijn gevoel niet goed bij is.
Ik zeg iemand die niet knap is, omdat ik vind dat er geen lelijke mensen zijn.
Lelijk maak je jezelf, door make-up, haardracht, klederdracht, hele slechte uitstraling e.d.
Je had toch helemaal geen vrienden en je ziet toch nooit iemand? Wat is het nou eigenlijk?quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neeh.. jij ging ervanuit dat "ik hoopte dat een mooi meisje mij zo ontzettend zielig zou gaan vinden door mijn topics, dat zij zich aan mij zou geven". maar ik zeg dat ik zelfs dat zou afslaan. Vrienden die mij irl. kennen die weten dat ik dat zou doen en het nog meen ook!
Jezusquote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die slachtofferrol of wat jij het ook wilt noemen dat ontstaat geleidelijk. Dat ontstaat niet zomaar, Dat gaat niet over een nacht ijs. 25 jaar lang ziekte en pijn dat laat sporen na. Zoals mij word je niet zomaar. Denk je dat gezonde mensen graag pijn lijden waar geen controle op is ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het tweede argument lees je gewoon niet, hè?
Ik denk dat die ziekte je niet zoveel afgenomen heeft. Het is vooral die slachtofferrol die jij met graagte aanneemt die je leven verknalt.
Ik ken ook zo'n jankerd. Hij is geboren met een open rug. Dat is natuurlijk erg, maar hij kan, zij het moeilijk, nog wel lopen. En autorijden.
Maar toch, altijd maar janken dat hij het zo slecht heeft terwijl ik dan denk:"Kijk nou eens naar wat je wel kan."
Needless to say dat hij weinig vrienden heeft.
Gedrag is aangeleerd. Als jij echt van die slachtofferhuillierol af wilt dan luikt dat ook.quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die slachtofferrol of wat jij het ook wilt noemen dat ontstaat. 25 jaar lang ziekte en pijn dat laat sporen na. Dat doet iets met je. Dat gaat niet over een nacht ijs. dat onstaat niet zomaar. Zoals mij wortd je niet zomaar. Denk je dat gezonde mensen graag pijn lijden waar geen controle op is ofzo?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik zou eerder iemand die niet knap is aannemen als ik er een goed gevoel bij heb, dan een knap iemand waarmee ik wel een goed gesprek had (en goed cv heeft) maar mijn gevoel niet goed bij is.
Lelijk maak je jezelf, door make-up, haardracht, klederdracht, hele slechte uitstraling e.d.
Algemeen: lichamelijke verzorging telt net zo zwaar (misschien wel wat zwaarder eigenlijk) als een mooi hoofd. En dat gaat wel iets verder dan een goede deo: een verzorgd gebit, kapsel, kleding... Iemand die wat aan sport doet... Etc.quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet stank. Ook al is een vrouw nog zo mooi: als ze naar zweet stinkt hoef ik al niet meer.
Moet je eerst die laptop wegwerken, dat is echt not-donequote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit nu in het bos, waar blijf je nou dan?
Ik heb geen laptop maar een mobieltje.quote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Moet je eerst die laptop wegwerken, dat is echt not-done
Moet dat nu echt?quote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Algemeen: lichamelijke verzorging telt net zo zwaar (misschien wel wat zwaarder eigenlijk) als een mooi hoofd. En dat gaat wel iets verder dan een goede deo: een verzorgd gebit, kapsel, kleding... Iemand die wat aan sport doet... Etc.
Oké, ik geloof het. Mijn opmerking was een beetje in het kader van het idee dat mensen soms dingen doen vanuit het onbewuste, zonder dat zij zich daar bewust van zijn. Maar wanneer je zaken rationeel afweegt, zoals jij doet, dan lijkt het mij ook dat het rationele het onbewuste overheerst.quote:Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat begrijp ikquote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oké, ik geloof het. Mijn opmerking was een beetje in het kader van het idee dat mensen soms dingen doen vanuit het onbewuste, zonder dat zij zich daar bewust van zijn. Maar wanneer je zaken rationeel afweegt, zoals jij doet, dan lijkt het mij ook dat het rationele het onbewuste overheerst.
Anderszins goed in vorm zijn is ook OK. Ik vind zelf veel overgewicht toch wel afdoen aan de aantrekkelijkheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |