abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75152163
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De schoonheid houdt niet van de een op de andere dag op bij mooie mensen. Dus zullen zij het mischien rechts niet meer krijgen om de een of andere vage reden, maar elders weer wel. Schoonheid is een constante, als je het hebt maakt het niet uit waar je bent toch?
[..]

Mooie en net zo kundige mensen zijn toch geen uitzondering in de praktijk. Zullen zij dan niet eerder een baan aangeboden krijgen dan de net zo kundige lelijkerd?
Schoonheid een constante? Dom lullen is ook een vak. Schoonheid is helemaal geen constante. Ten eerste omdat je ouder wordt en ik heb nog geen lekker wijf van 60 gezien. Ten tweede: iemand die mooi is en die door een ongeluk verminkt is heeft die schoonheid niet meer. Dus zo constant is het niet.
pi_75152180
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik vind hem zooo zielig, ik pak hem straks wel in de bosjes, zijn we van zijn zielige topics af
Oh, in dat geval ben ik ook heel zielig.

pi_75152230
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

[..]

Waar haal je dat vandaan :\ Zelfreflectie? Al zou een mooi meisje zich in mijn schoot werpen en dan zeggen 'neem me en neuk me!' Zou ik het niet doen. Zo erg walg ik van mezelf!
Het tegen mij over zelfreflectie hebben en in diezelfde post nog even benadrukken hoe zielig je wel niet bent.

maandag 30 november 2009 @ 18:23:05 #129
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_75152242
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, in dat geval ben ik ook heel zielig.

Pas maar op als je door de bosjes loopt dan
All she wants and needs is just a little taste..
pi_75152286
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Schoonheid een constante? Dom lullen is ook een vak. Schoonheid is helemaal geen constante. Ten eerste omdat je ouder wordt en ik heb nog geen lekker wijf van 60 gezien. Ten tweede: iemand die mooi is en die door een ongeluk verminkt is heeft die schoonheid niet meer. Dus zo constant is het niet.
Nou, ik zou Patricia Paay toch wel keihard nemen eigenlijk. Maar waarschijnlijk niet meer als ze 70 is.
Ron Paul 2012
pi_75152304
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Pas maar op als je door de bosjes loopt dan
* loopt naar het bos, honderd meter van zijn huis af.
  maandag 30 november 2009 @ 18:24:48 #132
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_75152314
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Och, zo hartverwarmend.
[..]
Nee je moet gewoon in een hoekje gaan zitten en zelfmedelijden blijven hebben dat schiet tenminste lekker op.
Respect to the man in the ice cream van !
  maandag 30 november 2009 @ 18:24:57 #133
206580 Luxuria
pi_75152321
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nou, ik zou Patricia Paay toch wel keihard nemen eigenlijk. Maar waarschijnlijk niet meer als ze 70 is.
En zo zie je maar weer; meningen verschillen ook over wat mooi is

maandag 30 november 2009 @ 18:25:14 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75152329
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan heb je als mooierd in je leven 30-35 mooie jaren gehad. Met veel lol, en sex en aandacht. Denk je dat ouderdom wat gaat uitmaken als je weet dat je al zoveel heb mogen genieten in je leven? Ik ben al bijna 23 jaar kwijt door ziekte. Het heeft mij van mijn belangrijkste jaren beroofd. Ouwe lullen die gaan zeiken terwijl zij al een mooi leven hebben gehad. Dat vind ik pas zeikerds.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75152342
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twisten.

Buiten dat is La Paay ook wel een keer of wat verherbouwd natuurlijk.
  maandag 30 november 2009 @ 18:26:10 #136
206580 Luxuria
pi_75152375
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dan heb je als mooierd in je leven 30-35 mooie jaren gehad. Met veel lol, en sex en aandacht. Denk je dat ouderdom wat gaat uitmaken als je weet dat je al zoveel heb mogen genieten in je leven? Ik ben al bijna 23 jaar kwijt door ziekte. Het heeft mij van mijn belangrijkste jaren beroofd. Ouwe lullen die gaan zeiken terwijl zij al een mooi leven hebben gehad. Dat vind ik pas zeikerds.
Kon je 23 jaar je huis niet uit dan?
pi_75152396
Ik wil, aan de hand van Stroop's posthistorie, wel eens weten of hij nu al eens bij de hoeren is geweest. Dat was hij immers van plan en nu ben ik nieuwsgierig. Want als hij is gegaan, heeft het z'n zelfvertrouwen blijkbaar nog geen goed gedaan.
Ron Paul 2012
pi_75152405
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:19 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik ben P&O-er en heb vaak zat sollicitatiegesprekken, en nee, we maken nóóit onderscheid op basis van uiterlijk.
Maar onbewust misschien wel.
pi_75152422
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twisten.

Buiten dat is La Paay ook wel een keer of wat verherbouwd natuurlijk.
Een borstverkleining, dat was het ongeveer wel. Ik vind haar er prima uitzien voor iemand van 60. Ik kan dat wel waarderen.
Ron Paul 2012
  maandag 30 november 2009 @ 18:29:29 #140
206580 Luxuria
pi_75152514
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Maar onbewust misschien wel.
Dat denk ik niet, ik zou eerder iemand die niet knap is aannemen als ik er een goed gevoel bij heb, dan een knap iemand waarmee ik wel een goed gesprek had (en goed cv heeft) maar mijn gevoel niet goed bij is.

Ik zeg iemand die niet knap is, omdat ik vind dat er geen lelijke mensen zijn.
Lelijk maak je jezelf, door make-up, haardracht, klederdracht, hele slechte uitstraling e.d.
pi_75152537
quote:

[..]

Het tweede argument lees je gewoon niet, hè?

Ik denk dat die ziekte je niet zoveel afgenomen heeft. Het is vooral die slachtofferrol die jij met graagte aanneemt die je leven verknalt.
Ik ken ook zo'n jankerd. Hij is geboren met een open rug. Dat is natuurlijk erg, maar hij kan, zij het moeilijk, nog wel lopen. En autorijden.

Maar toch, altijd maar janken dat hij het zo slecht heeft terwijl ik dan denk:"Kijk nou eens naar wat je wel kan."

Needless to say dat hij weinig vrienden heeft.
  maandag 30 november 2009 @ 18:30:13 #142
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75152542
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het tegen mij over zelfreflectie hebben en in diezelfde post nog even benadrukken hoe zielig je wel niet bent.

Neeh.. jij ging ervanuit dat "ik hoopte dat een mooi meisje mij zo ontzettend zielig zou gaan vinden door mijn topics, dat zij zich aan mij zou geven". maar ik zeg dat ik zelfs dat zou afslaan. Vrienden die mij irl. kennen die weten dat ik dat zou doen en het nog meen ook!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75152578
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef Supersoep het volgende:
Ik wil, aan de hand van Stroop's posthistorie, wel eens weten of hij nu al eens bij de hoeren is geweest. Dat was hij immers van plan en nu ben ik nieuwsgierig. Want als hij is gegaan, heeft het z'n zelfvertrouwen blijkbaar nog geen goed gedaan.
Het verwachte antwoord is:"Nee, dat wil ik die hoeren niet aan doen want ik walg zo erg van mezelf. "
pi_75152602
quote:

[..]

Kom op zeg. Voor lol, sex, en aandacht hoef je echt niet bloedmooi te zijn. Mooie mensen zijn vast wel iets in het voordeel als het gaat om het regelen van een sexpartner, maar wat dan nog?
pi_75152650
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Neeh.. jij ging ervanuit dat "ik hoopte dat een mooi meisje mij zo ontzettend zielig zou gaan vinden door mijn topics, dat zij zich aan mij zou geven". maar ik zeg dat ik zelfs dat zou afslaan. Vrienden die mij irl. kennen die weten dat ik dat zou doen en het nog meen ook!
En waarom hebben die vrienden jou nog geen gigantische trap onder je hol gegeven? Zo van: Hou op de huillie uit te hangen en ga er eens wat aan doen.
pi_75152690
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, ik zou eerder iemand die niet knap is aannemen als ik er een goed gevoel bij heb, dan een knap iemand waarmee ik wel een goed gesprek had (en goed cv heeft) maar mijn gevoel niet goed bij is.

Ik zeg iemand die niet knap is, omdat ik vind dat er geen lelijke mensen zijn.
Lelijk maak je jezelf, door make-up, haardracht, klederdracht, hele slechte uitstraling e.d.

Je vergeet stank. Ook al is een vrouw nog zo mooi: als ze naar zweet stinkt hoef ik al niet meer.
pi_75152694
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je had toch helemaal geen vrienden en je ziet toch nooit iemand? Wat is het nou eigenlijk?
Ron Paul 2012
pi_75152704
quote:

[..]

Jezus

Wat ben jij een jankbal. Er zijn mensen die niet kunnen lopen, doofstom zijn, geheel verminkt zijn en een groot gedeelte daarvan probeert ook weer hun leven optepakken. Je moet gewoon accepteren dat je lelijk bent, dat zal niet makkelijk zijn, maar op deze manier kom je ook niet verder.

Kijk eens naar mensen met het syndroom van down, vaak niet de mooiste mensen maar kijks een hoe gelukkig ze zijn

Later meer foto's!
  maandag 30 november 2009 @ 18:33:42 #149
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75152730
Als alleen mooie mensen kans hebben op seks, waarom lopen er dan nog zoveel lelijkerds rond?
  maandag 30 november 2009 @ 18:33:51 #150
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75152738
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:30 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het tweede argument lees je gewoon niet, hè?

Ik denk dat die ziekte je niet zoveel afgenomen heeft. Het is vooral die slachtofferrol die jij met graagte aanneemt die je leven verknalt.
Ik ken ook zo'n jankerd. Hij is geboren met een open rug. Dat is natuurlijk erg, maar hij kan, zij het moeilijk, nog wel lopen. En autorijden.

Maar toch, altijd maar janken dat hij het zo slecht heeft terwijl ik dan denk:"Kijk nou eens naar wat je wel kan."

Needless to say dat hij weinig vrienden heeft.
Die slachtofferrol of wat jij het ook wilt noemen dat ontstaat geleidelijk. Dat ontstaat niet zomaar, Dat gaat niet over een nacht ijs. 25 jaar lang ziekte en pijn dat laat sporen na. Zoals mij word je niet zomaar. Denk je dat gezonde mensen graag pijn lijden waar geen controle op is ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')