Arrogantie maakt iemand niet bepaald knapquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Je had graag gezegd dat ik óók lelijk was, is het niet?
Nouquote:Op maandag 30 november 2009 15:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb zelf een goede persoonlijkheid.
Appels met peren vergelijken. Ik denk dat je een lelijk meisje met hetzelfde karakter als miss Playmate helemaal nooit een vriendin zou noemen.quote:Op maandag 30 november 2009 15:23 schreef MHD83 het volgende:
Uiterlijk mooi zijn heeft voordelen natuurlijk, maar ook dat gaat niet altijd op. Twee vriendinnen van me, 1 is een enorm domme doos die zwaar irritant is.. maar is ook Playmate geweest, dus ziet er bijzonder goed uit. En een ander is een meisje wat er stukken minder mooi uitziet, maar een fantastische persoonlijkheid heeft. De laatste gaat veel verder komen in relaties, zaken en algeheel succes in haar leven. Dat mooie modelletje gaat constant hard onderuit omdat niemand haar langer dan een half uur kan uitstaan. No way dat die het makkelijk heeft.
Positieve aandacht krijg je hier niet tenzij je mooi bent. Dan maar negatieve aandacht. En aandacht hebben we allemaal nodig toch. Of is dat flauwekul?quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef Garisson72 het volgende:
Wat levert het jou nou op, om maar steeds aan iedereen te benadrukken dat je zo lelijk bent? Of wat dénk je dat het jou nog gaat opleveren als je er maar lang genoeg mee door blijft gaan?
Waarom geloof je mij niet. leg eens uit?quote:Op maandag 30 november 2009 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat hele account Schenkstroop niet. Dus ik mag van mezelf zo gemeen zijn als ik wil.
Trutje. selectief lezenquote:
Nee, weer zijn zoveel-maandelijkse depri-dip.quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
Had je weer de monday blues, Schenkstroop?
Leg uit. ik ben benieuwd hoe jij dat ziet. op welke manieren krijgen knappe mensen het ook moeilijk of net zo moeilijk als lelijkerds?quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef RealZeus het volgende:
Natuurlijk hebben mooie mensen het niet altijd makkelijker.
Met wat ik nu weet zou ik echt heel gelukkig zijn als ik een mooie jongen was. Als ik de problmeen niet meer trek dan pik ik een scharraletje op, heb een leuke tijd, neuk me suf, knuffel wat. En ik kan er weer tegenaan. Wat hebben mensen zoals ik? Niks.quote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Rocco88 het volgende:
Een mooi uiterlijk heeft voordeel wat betreft de manier waarop anderen met je omgaan, maar er zijn zat mooie mensen die niet gelukkig zijn. Verwar mooi uiterlijk niet met gelijk gelukkig zijn en geen zorgen hebben.
Zoals je zelf zegt maakt het verschil vooral hun zelfverzekerdheid. Dat mensen blijkbaar zelfverzekerd kunnen worden van de aandacht van anderen is duidelijk, maar waneer die aandacht ophoud zijn ze net zo onzeker. Als je dus zelfverzekerd kan zijn in status van 'minder aantrekkelijk', kan je toch veel meer bereiken.quote:Op maandag 30 november 2009 17:13 schreef Snikch het volgende:
Jezus dit topic gaat wel als een malle zeg. Maar goed, wat er eerder gezegd wordt: bij werk maakt het niet uit. Ik denk persoonlijk dat het wel degelijk uitmaakt! Over het algemeen zijn de 'mooie' mensen die alles toegereikt krijge een stuk zelfverzekerder/arroganter. En ze zijn gewend te krijgen wat ze willen. En dit heeft zeker effect op een sollicitatiegesprek.
Alhoewel, wat ik al zei, niet iedereen die als 'mooi' beschouwd wordt is zo. Er zijn ook zat mooie mensen die onzeker zijn, en daardoor ook minder snel die bestiging krijgen waar iedereen op doelt.
Maar i.v.m. vriend/vriendin krijgen. Natuurlijk gaat het in een echte relatie om het innerlijk, ondanks dat het oog natuurlijk ook wel wat wilt. Maar mooie mensen worden wel eerder opgezocht door iemand van het andere geslacht om ze te leren kennen, waar dus weer een relatie uit voort kan komen.
Maar inderdaad, de arrogante mooie mensen zijn daarmee ook veel minder snel tevreden. Iets minder mooie mensen die voor alles een stuk harder moeten werken zijn ook gewoon tevreden met een leuke partner, baan, vrienden, etc. Maar dit geldt natuurlijk niet voor iedereen he.
Simpel. Mooie mensen kunnen ook een kutjeugd hebben, kunnen ooik mensen verliezen door overlijden en kunnen ook ongelukkig zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Leg uit. ik ben benieuwd hoe jij dat ziet. op welke manieren krijgen knappe mensen het ook moeilijk of net zo moeilijk als lelijkerds?
Nee, dat zou je niet.quote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Met wat ik nu weet zou ik echt heel gelukkig zijn als ik een mooie jongen was. Als ik de problmeen niet meer trek dan pik ik een scharraletje op, heb een leuke tijd, neuk me suf, knuffel wat. En ik kan er weer tegenaan. Wat hebben mensen zoals ik? Niks.
Het wil er bij mij maar heel moeilijk in dat je dit prettige aandacht vindt, dat mensen maar steeds niet in willen gaan op je 'ik ben lelijk en alleen mooie mensen krijgen aandacht en daar ben ik het slachtoffer vanquote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Positieve aandacht krijg je hier niet tenzij je mooi bent. Dan maar negatieve aandacht. En aandacht hebben we allemaal nodig toch. Of is dat flauwekul?
Dit dus, uitstraling doet heel erg veel.quote:Op maandag 30 november 2009 18:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat zou je niet.
Je bent namelijk zo verzuurd en verbitterd dat je alle vrouwen weg zou jagen,.
We hebben het al een keer (of 400 ) uitgelegd in je voorgaande topics maar uitstraling maakt mensen mooi.
Ja, maar hij is anders. Hij hoopt dat als hij zielig genoeg doet er vanzelf een meisje dusdanig veel medelijden krijgt dat ze om hem te troosten maar met hem naar bed gaat.quote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit dus, uitstraling doet heel erg veel.
Maar dat kan er bij jou niet in, jij wilt alleen horen dat je gelijk hebt, dat het oneerlijk is dat je niemand kunt krijgen.
Newsflash, dat ligt helemaal aan jezelf!
Dat ik überhaupt nog op jou in ga...
Ik vind hem zooo zielig, ik pak hem straks wel in de bosjes, zijn we van zijn zielige topics afquote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar hij is anders. Hij hoopt dat als hij zielig genoeg doet er vanzelf een meisje dusdanig veel medelijden krijgt dat ze om hem te troosten maar met hem naar bed gaat.
Jij hebt geen medelijden met hem zeker?
De schoonheid houdt niet van de een op de andere dag op bij mooie mensen. Dus zullen zij het mischien rechts niet meer krijgen om de een of andere vage reden, maar elders weer wel. Schoonheid is een constante, als je het hebt maakt het niet uit waar je bent toch?quote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Zoals je zelf zegt maakt het verschil vooral hun zelfverzekerdheid. Dat mensen blijkbaar zelfverzekerd kunnen worden van de aandacht van anderen is duidelijk, maar waneer die aandacht ophoud zijn ze net zo onzeker.
Mooie en net zo kundige mensen zijn toch geen uitzondering in de praktijk. Zullen zij dan niet eerder een baan aangeboden krijgen dan de net zo kundige lelijkerd?quote:Als je dus zelfverzekerd kan zijn in status van 'minder aantrekkelijk', kan je toch veel meer bereiken.
Ik ben P&O-er en heb vaak zat sollicitatiegesprekken, en nee, we maken nóóit onderscheid op basis van uiterlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De schoonheid houdt niet van de een op de andere dag op bij mooie mensen. Dus zullen zij het mischien rechts niet meer krijgen om de een of andere vage reden, maar elders weer wel. Schoonheid is een constante, als je het hebt maakt het niet uit waar je bent toch?
[..]
Mooie en net zo kundige mensen zijn toch geen uitzondering in de praktijk. Zullen zij dan niet eerder een baan aangeboden krijgen dan de net zo kundige lelijkerd?
Och, zo hartverwarmend.quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef Mythik het volgende:
Ik zeg niet dat ik een held met vrouwen ben maar als je met een mentaliteit rond loopt van "Ik krijg nooit iemand en het lukt me niet want iedereen vind me lelijk" dan kan je er van uitgaan dat je daar gelijk in gaat krijgen.
Kijk eerst eens naar jezelf voordat je de buitenwereld de schuld van alles geeft en loop met opgeheven hoofd de wereld in. Als je sip naar beneden blijft kijken zal je niemand zien en niemand jou.
Waar haal je dat vandaan :\ Zelfreflectie? Al zou een mooi meisje zich in mijn schoot werpen en dan zeggen 'neem me en neuk me!' Zou ik het niet doen. Zo erg walg ik van mezelf!quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar hij is anders. Hij hoopt dat als hij zielig genoeg doet er vanzelf een meisje dusdanig veel medelijden krijgt dat ze om hem te troosten maar met hem naar bed gaat.
Je faalt zo hardquote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Met wat ik nu weet zou ik echt heel gelukkig zijn als ik een mooie jongen was. Als ik de problmeen niet meer trek dan pik ik een scharraletje op, heb een leuke tijd, neuk me suf, knuffel wat. En ik kan er weer tegenaan. Wat hebben mensen zoals ik? Niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |