abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75152783
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die slachtofferrol of wat jij het ook wilt noemen dat ontstaat. 25 jaar lang ziekte en pijn dat laat sporen na. Dat doet iets met je. Dat gaat niet over een nacht ijs. dat onstaat niet zomaar. Zoals mij wortd je niet zomaar. Denk je dat gezonde mensen graag pijn lijden waar geen controle op is ofzo?
Gedrag is aangeleerd. Als jij echt van die slachtofferhuillierol af wilt dan luikt dat ook.

Maar dat wil je helemaal niet, je wilt dat mensen je zielig vinden.
pi_75152834
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, ik zou eerder iemand die niet knap is aannemen als ik er een goed gevoel bij heb, dan een knap iemand waarmee ik wel een goed gesprek had (en goed cv heeft) maar mijn gevoel niet goed bij is.

Ik zeg iemand die niet knap is, omdat ik vind dat er geen lelijke mensen zijn.
Lelijk maak je jezelf, door make-up, haardracht, klederdracht, hele slechte uitstraling e.d.
Ik zit nu in het bos, waar blijf je nou dan?
pi_75152892
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je vergeet stank. Ook al is een vrouw nog zo mooi: als ze naar zweet stinkt hoef ik al niet meer.
Algemeen: lichamelijke verzorging telt net zo zwaar (misschien wel wat zwaarder eigenlijk) als een mooi hoofd. En dat gaat wel iets verder dan een goede deo: een verzorgd gebit, kapsel, kleding... Iemand die wat aan sport doet... Etc.
  maandag 30 november 2009 @ 18:37:43 #154
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_75152908
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik zit nu in het bos, waar blijf je nou dan?
Moet je eerst die laptop wegwerken, dat is echt not-done
All she wants and needs is just a little taste..
pi_75152938
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Moet je eerst die laptop wegwerken, dat is echt not-done
Ik heb geen laptop maar een mobieltje.
pi_75152962
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Algemeen: lichamelijke verzorging telt net zo zwaar (misschien wel wat zwaarder eigenlijk) als een mooi hoofd. En dat gaat wel iets verder dan een goede deo: een verzorgd gebit, kapsel, kleding... Iemand die wat aan sport doet... Etc.
Moet dat nu echt?
Ron Paul 2012
pi_75153002
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Moet dat nu echt?
Van mij niet. Ik doe het ook niet, maar ik werk ook teveel.
pi_75153021
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, ik zou eerder iemand die niet knap is aannemen als ik er een goed gevoel bij heb, dan een knap iemand waarmee ik wel een goed gesprek had (en goed cv heeft) maar mijn gevoel niet goed bij is.

Ik zeg iemand die niet knap is, omdat ik vind dat er geen lelijke mensen zijn.
Lelijk maak je jezelf, door make-up, haardracht, klederdracht, hele slechte uitstraling e.d.
Oké, ik geloof het. Mijn opmerking was een beetje in het kader van het idee dat mensen soms dingen doen vanuit het onbewuste, zonder dat zij zich daar bewust van zijn. Maar wanneer je zaken rationeel afweegt, zoals jij doet, dan lijkt het mij ook dat het rationele het onbewuste overheerst.
  maandag 30 november 2009 @ 18:42:14 #159
206580 Luxuria
pi_75153105
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Oké, ik geloof het. Mijn opmerking was een beetje in het kader van het idee dat mensen soms dingen doen vanuit het onbewuste, zonder dat zij zich daar bewust van zijn. Maar wanneer je zaken rationeel afweegt, zoals jij doet, dan lijkt het mij ook dat het rationele het onbewuste overheerst.
Dat begrijp ik Maar ik ben idd zeker iemand die met dat soort dingen rationeel is. Ik probeer geen mensen voor te trekken en ook geen vooroordelen te hebben. Maarja, dan zou ik ook een hele slechte P&O-er zijn hè!
pi_75153163
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Moet dat nu echt?
Anderszins goed in vorm zijn is ook OK. Ik vind zelf veel overgewicht toch wel afdoen aan de aantrekkelijkheid
pi_75153198
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat begrijp ik Maar ik ben idd zeker iemand die met dat soort dingen rationeel is. Ik probeer geen mensen voor te trekken en ook geen vooroordelen te hebben. Maarja, dan zou ik ook een hele slechte P&O-er zijn hè!
Toch denk ik wel dat er bedrijven zijn die uiterlijk wel laten mee wegen.

Ik ben zelf niet de knapste, maar qua werk heb ik nooit problemen gehad. Ik ben redelijk zeker in mijn werk en dat straal ik blijkbaar ook uit want meestal als ik solliciteer word ik wel aangenomen.
  maandag 30 november 2009 @ 18:46:01 #162
206580 Luxuria
pi_75153256
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Toch denk ik wel dat er bedrijven zijn die uiterlijk wel laten mee wegen.

Ik ben zelf niet de knapste, maar qua werk heb ik nooit problemen gehad. Ik ben redelijk zeker in mijn werk en dat straal ik blijkbaar ook uit want meestal als ik solliciteer word ik wel aangenomen.
Oei, switch je zo vaak van baan dan? Dat is niet erg positief
pi_75153272
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En slechte lichamelijke verzorging dan? Is dat wel een reden voor jou om mensen (al dan niet intuitief) toch slechter te beoordelen?
pi_75153326
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Oei, switch je zo vaak van baan dan? Dat is niet erg positief
Nee, helemaal niet. Maar de keren dat ik moest switchen bedoel ik.
  maandag 30 november 2009 @ 18:50:24 #165
206580 Luxuria
pi_75153476
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En slechte lichamelijke verzorging dan? Is dat wel een reden voor jou om mensen (al dan niet intuitief) toch slechter te beoordelen?
Dat weegt wel mee, maar het ligt ook aan de functie. Ik moet mensen werven voor in de productie in een fabriek, daar is het minder erg. Op kantoor is het wel een stuk minder positief.

Mensen die zichzelf slecht verzorgen, daar zit vaak toch wat achter, een bepaalde instelling.
  maandag 30 november 2009 @ 18:53:25 #166
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75153614
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je erg knap bent heeft dat wel zijn voordelen. Je zal sneller meer gedaan krijgen van mensen, vooral de andere sekse
Ja, heb je gelijk in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  maandag 30 november 2009 @ 18:54:24 #167
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75153659
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gedrag is aangeleerd. Als jij echt van die slachtofferhuillierol af wilt dan luikt dat ook.

Maar dat wil je helemaal niet, je wilt dat mensen je zielig vinden.
Nee, ik denk dat ik een beetje aandacht wil is dat een ramp? Een beetje positieve aandacht kan er niet vanaf bij mensen. Alleen negatieve aandacht zo te zien. Dan moet ik maar gaan voor dat toch. Waar moet ik mijn aandacht dan vandaan halen als mens. Denk je dat het gevoel dat anderen jou ok. vinden niet nodig is een mensenleven. En waarom moeten mensen altijd van die onbenullige oplossingen geven en dan in een bijtende/cynische vorm. Help je mensen daar echt mee? Zal ik je zoon of dochter op die manier muziekles geven? Is dat iets Hollands. Hebben mensen hier dat zo meegekregen in hun eigen opvoeding en helpt dat echt. Of is het gewoon leuk om op mensen te pesten?. Als je ligt en ik ik trap je en zeg "sta dan op anders is het je eigen schuld" help ik je dan?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 30 november 2009 @ 18:56:05 #168
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75153741
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:50 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat weegt wel mee, maar het ligt ook aan de functie. Ik moet mensen werven voor in de productie in een fabriek, daar is het minder erg. Op kantoor is het wel een stuk minder positief.

Mensen die zichzelf slecht verzorgen, daar zit vaak toch wat achter, een bepaalde instelling.
En mooie mensen zijn slimmer en we zijn weer terug bij af. Oftwel er is geen andere conclusie. Estetische schoonheid is de universele norm waar je alles aan hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75153776
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ik een beetje aandacht wil is dat een ramp? Een beetje positieve aandacht kan er niet vanaf bij mensen. Alleen negatieve aandacht zo te zien. Dan moet ik maar gaan voor dat toch. Waar moet ik mijn aandacht dan vandaan halen als mens. Denk je dat het gevoel dat anderen jou ok. vinden niet nodig is een mensenleven. En waarom moeten mensen altijd van die onbenullige oplossingen geven en dan in een bijtende/cynische vorm. Help je mensen daar echt mee? Zal ik je zoon of dochter op die manier muziekles geven? Is dat iets Hollands. Hebben mensen hier dat zo meegekregen in hun eigen opvoeding en helpt dat echt. Of is het gewoon leuk om op mensen te pesten?. Als je ligt en ik ik trap je en zeg "sta dan op anders is het je eigen schuld" help ik je dan?
Gast, serieus... Ga eens in gesprek met een psycholoog of maatschappelijk werker of zo. Je gaat je niet mooier/beter voelen door topics op Fok te openen. Ga aan je zelfbeeld werken.
  maandag 30 november 2009 @ 18:57:39 #170
206580 Luxuria
pi_75153813
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En mooie mensen zijn slimmer en we zijn weer terug bij af. Oftwel er is geen andere conclusie. Estetische schoonheid is de universele norm waar je alles aan hebt.
Jij leest alleen wat je wil lezen.

Mooie mensen kunnen zichzelf ook slecht verzorgen.
pi_75153841
wat een kutleven moet jij hebben, ts.
  maandag 30 november 2009 @ 19:01:02 #172
206580 Luxuria
pi_75153994
Dat ik mijn tijd hier nog aan vuil maak, je krijgt genoeg goede adviezen ts, maar je doet er niks mee.
Ik ga me douchen
pi_75154012
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Luister kneus.

Heb je er wel eens aan gedacht dat dat cynische komt doordat jij niet anders wil? Doordat we al tig van dit soort topics gehad hebben? Allemaal van jouw hand?

Die topics komen telkens weer neer op één ding: Schenkstroop is zielig en andere mensen kut omdat ze dat niet erkennen. En de vrouwen zijn kut omdat ze niks met je te maken willen hebben.

Elke keer weer. Dit is volgens mij al het derde of vierde topic dit jaar en je hebt nog geen enkele poging gedaan om er wat aan te veranderen. Helemaal niks.

En het dan raar vinden dat mensen de onbedwingbare neiging krijgen je tot op je veters af te fikken. Get a grip and get a life.

Ik ben ook niet de knapste, heb ook nog nooit een relatie of sex gehad en natuurlijk is dat soms best kut. Maar ik ga nog wel naar buiten, ga gewoon op stap, al moet ik mijn eentje en heb nog lol ook en zo af en toe kom ik ook nog met mensen aan de praat. Dus stop nou eens met janken, je hebt al dik twintig jaar verkloot
pi_75154033
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En mooie mensen zijn slimmer
Bron?
pi_75154093
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Luxuria het volgende:
Dat ik mijn tijd hier nog aan vuil maak, je krijgt genoeg goede adviezen ts, maar je doet er niks mee.
Ik ga me douchen
Ik zie het in je ava.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')