Natuurlijk niet, zij heeft immers nu geen last meer van het leven.quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kerel, het gras is altijd groener aan de overkant.
Ik kende een heel knap meisje, die kreeg kanker en ging dood.
Voel je je al beter?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Als 80% van alle mooie mensen kanker kregen en stierven dan wel.
Hahaha, jij bent echt ziek in je hoooooofdquote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Als 80% van alle mooie mensen kanker kregen en stierven dan wel.
Dat willen mensen graag denken, maar dat wil zeker niet zeggen dat het waar is.....iemand die niet het juiste uiterlijk heeft, heeft wel degelijk een achterstand...iemand die aan het plaatje voldoet zal alleen hoeven zorgen geen redenen te geven waarom hij/zij een baan niet zou kunnen krijgen...terwijl iemand die niet aan het plaatje voldoet, de ander zal echt moeten overtuigen...quote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oké, ik geloof het. Mijn opmerking was een beetje in het kader van het idee dat mensen soms dingen doen vanuit het onbewuste, zonder dat zij zich daar bewust van zijn. Maar wanneer je zaken rationeel afweegt, zoals jij doet, dan lijkt het mij ook dat het rationele het onbewuste overheerst.
Ik denk niet dat TS dan meer sex heeft dan nu. De Pabo en de Christine le Duc hebben dan wel meer omzet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt ziek in je hoooooofdMinstens 80% van de mooie mannen moet dood voordat jij ooit kans maakt op sex?
Wat dat betreft ben ik wel weer speciaal eigenlijk. Ik kan het niet van me afzetten. Andere lelijkerds die 'denken er niet aan, verdraaien de zooi, mooi is maar relatief blablabla". Die lopen pas weg, dat zijn pas lafaards. Ik kan geen klant op omdat ik de middelen niet heb, geen geld, geen steun niks. Maar ik laat het niet los en ik loop niet weg. toch wel speciaal op een bepaald emanier toch? Wie wil zich door zoveel pijn heen gooien?quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boo-hoo
Je moet haast wel een troll zijn. Of anders toch ziekelijk masochistisch
Het is niet een kwestie van kunnen maar van willen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel weer speciaal eigenlijk. Ik kan het niet van me afzetten. Andere lelijkerds die 'denken er niet aan, verdraaien de zooi, mooi is maar relatief blablabla". Die lopen pas weg, dat zijn pas lafaards. Ik kan geen klant op omdat ik de middelen niet heb, geen geld, geen steun niks. Maar ik laat het niet los en ik loop niet weg. toch wel speciaal op een bepaald emanier toch? Wie wil zich door zoveel pijn heen gooien?
Ja, en dan? Voor je het weet, ben je een lelijke, verzuurde &verbitterde veertiger, heb je geen enkel plezier gehad, en dan kun je er donder op zeggen dat niemand meer zin in je heeft. Vanwege je vervelende, klagerige persoonlijkheid. Niet vanwege je lelijke kop.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel weer speciaal eigenlijk. Ik kan het niet van me afzetten. Andere lelijkerds die 'denken er niet aan, verdraaien de zooi, mooi is maar relatief blablabla". Die lopen pas weg, dat zijn pas lafaards. Ik kan geen klant op omdat ik de middelen niet heb, geen geld, geen steun niks. Maar ik laat het niet los en ik loop niet weg. toch wel speciaal op een bepaald emanier toch? Wie wil zich door zoveel pijn heen gooien?
Darwin must have been wrong!quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Sander het volgende:
Als alleen mooie mensen kans hebben op seks, waarom lopen er dan nog zoveel lelijkerds rond?
En wat is dan het nut ergens zo in te blijven hangen dat je er alleen maar ongelukkiger van wordt ? Kan je beter toch maar proberen je uiterste best te doen die gedachten van je af te zetten en aan andere dinge nte denken. Al is dat niet makkelijk, krijg de indruk dat je het niet eens probeert.quote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van kunnen maar van willen.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, en dan? Voor je het weet, ben je een lelijke, verzuurde &verbitterde veertiger, heb je geen enkel plezier gehad, en dan kun je er donder op zeggen dat niemand meer zin in je heeft. Vanwege je vervelende, klagerige persoonlijkheid. Niet vanwege je lelijke kop.
My thoughts axactecally. Minus het douchen dan.quote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Luxuria het volgende:
Dat ik mijn tijd hier nog aan vuil maak, je krijgt genoeg goede adviezen ts, maar je doet er niks mee.
Ik ga me douchen
[schenkstroop] Ja, maar jij hebt geld en dat doet ook wonderen[/schenkstroop]quote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef draaijer het volgende:
Ik heb het makkelijk, maar ik ben zo lelijk als de nacht. Ach, who cares. Ik ben getrouwd
Ik heb mijn portie levens-ellende wel gehad hoor. Er is op mij gespuugd, ik ben gediscrimineerd, nooit serieus genomen terwijl ik obsoluut niet om een pleister vroeg maar mijn gezicht open lag. Als een mooi meisje verdriet heeft staan er gelijk 10 mensen klaar om er te knuffelen. Deze mensen zouden nooit wat om mij geven, dus wat mij betreft mogen ze dood idd. vallen.. meteen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt ziek in je hoooooofdMinstens 80% van de mooie mannen moet dood voordat jij ooit kans maakt op sex?
Aan zijn berichtjes te zien niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Want TS heeft ook een goede persoonlijkheidHet uiterlijk, dat is wat telt
Ja, maar als hij dat nu verandert, heeft hij misschien nog leuke jaren voor de boeg. Als hij zich echter zo blijft wentelen in moedeloosheid en geklaag, dan zie ik het niet zonnig in voor over 10 of 20 jaar.quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij is toch al verzuurd, lelijk en verbitterd?
Had in mijn vorige post de verkeerde gequote zie ikquote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef Mythik het volgende:
[..]
En wat is dan het nut ergens zo in te blijven hangen dat je er alleen maar ongelukkiger van wordt ? Kan je beter toch maar proberen je uiterste best te doen die gedachten van je af te zetten en aan andere dinge nte denken. Al is dat niet makkelijk, krijg de indruk dat je het niet eens probeert.
Ja, want ze zijn gelijk allemaal.quote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie levens-ellende wel gehad hoor. Er is op mij gespuugd, ik ben gediscrimineerd, nooit serieus genomen terwijl ik obsoluut niet om een pleister vroeg maar mijn gezicht open lag. Als een mooi meisje verdriet heeft staan er gelijk 10 mensen klaar om er te knuffelen. Deze mensen zouden nooit wat om mij geven, dus wat mij betreft mogen ze dood idd. vallen.. Gewoon direkt.
Ga je nog naar Australie verhuizen, eigenlijk (dat was jij toch?)? Dan ben je natuurlijk sowieso niet ongelukkigquote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef draaijer het volgende:
Ik heb het makkelijk, maar ik ben zo lelijk als de nacht. Ach, who cares. Ik ben getrouwd
Hij verandert niet. Dat weet ik nu al. Het volgende topic is in januari, februari of maart.quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dat nu verandert, heeft hij misschien nog leuke jaren voor de boeg. Als hij zich echter zo blijft wentelen in moedeloosheid en geklaag, dan zie ik het niet zonnig in voor over 10 of 20 jaar.
Ahw, stakkerdjequote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie levens-ellende wel gehad hoor. Er is op mij gespuugd, ik ben gediscrimineerd, nooit serieus genomen terwijl ik obsoluut niet om een pleister vroeg maar mijn gezicht open lag. Als een mooi meisje verdriet heeft staan er gelijk 10 mensen klaar om er te knuffelen. Deze mensen zouden nooit wat om mij geven, dus wat mij betreft mogen ze dood idd. vallen.. meteen.
Heb je de wil om uit deze situatie te komen? Zo ja, mag je nooit zeggen dat je geen kant op kan. Dat zit in je hoofd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
That's me..quote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je nog naar Australie verhuizen, eigenlijk (dat was jij toch?)? Dan ben je natuurlijk sowieso niet ongelukkig
quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahw, stakkerdjeZal deze mooie dame je even komen knuffelen?
Er lopen nu twe discussies eigenlijk. maar geeft niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dat nu verandert, heeft hij misschien nog leuke jaren voor de boeg. Als hij zich echter zo blijft wentelen in moedeloosheid en geklaag, dan zie ik het niet zonnig in voor over 10 of 20 jaar.
Arrogant is een eigenschap die mij zeer zeker aantrekt. Prachtig als een mooie vrouw arrogant is. Heerlijk om te zien.quote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Mythik het volgende:
[..]
Arrogantie maakt iemand niet bepaald knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |