abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:07:00 #276
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_75175244
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:58 schreef Maanvis het volgende:
Wat een clichéreactie weer, Ripley
Ga eens rukken of zo, Maanvis
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:22:49 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75175763
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ga eens rukken of zo, Maanvis
Stuur eens foto's dan!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_75175781
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Nouja hoe zou jij het vinden als je puur beoordeelt word op je uiterlijk
dat bijvoorbeeld elke dag je mailbox volstaat met geile mannen die in detail hun fantasy beschrijven die ze op je willen uitleven, fotos van hun geslachtsdelen opsturen (vaak zijn dat niet de lekkerste typjes ook)
of je mailbox staat vol met allerlei gescheld van dames dat je een hoer bent, en een slet, omdat je een mooi lichaam hebt en lingerie model bent... zou je niet vrolijk van worden. Ze heeft me een x haar mailbox laten zien, ik schrok er best wel van hoe hard en achterlijk jaloers mensen kunnen zijn tegenover haar, tis echt een schat van een meid.
Waarom is ze dan model?
Zulk werk moet je vooral doen als je het zo vervelend vindt op je uiterlijk beoordeeld te worden.
pi_75175851
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
Geluk zit van binnen. Er zijn zat mooie mensen die ontzettend ongelukkig zijn: kijk naar Heath Ledger, Karen Mulder, Marilyn Monroe...

Ik denk dat een mooi uiterlijk deuren voor je kan openen die voor hele lelijke mensen gesloten blijven, maar dat het bij lange na geen garantie voor geluk is.
Mooie woorden.
En een mooi uiterlijk is vergankelijk. Heb eens gelezen dat mooie vrouwen ook meer moeite hebben met ouder worden, vaker een plastisch chirurg bezoeken enz.
pi_75176869
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Nouja hoe zou jij het vinden als je puur beoordeelt word op je uiterlijk
dat bijvoorbeeld elke dag je mailbox volstaat met geile mannen die in detail hun fantasy beschrijven die ze op je willen uitleven, fotos van hun geslachtsdelen opsturen (vaak zijn dat niet de lekkerste typjes ook)
of je mailbox staat vol met allerlei gescheld van dames dat je een hoer bent, en een slet, omdat je een mooi lichaam hebt en lingerie model bent... zou je niet vrolijk van worden. Ze heeft me een x haar mailbox laten zien, ik schrok er best wel van hoe hard en achterlijk jaloers mensen kunnen zijn tegenover haar, tis echt een schat van een meid.
Dit vind ik wel 'n beetje gek hoor, het leven als mooie dame ziet er echt niet standaard zo uit zoals jij hier beschrijft. Over het algemeen ervaar je meer voordelen van mooi zijn dan nadelen, dus slachtoffers van hun eigen schoonheid wantrouw ik ten zeerste.
Hierboven staat dat mannen mooie vrouwen alleen aandacht geven in de hoop er even op te mogen, dat zal wel, maar lelijke vrouwen krijgen zelden tot helemaal geen aandacht. Dus of dat nou te verkiezen valt. Dit is sowieso natuurlijk wat zwart-wit gesteld. Maar ik denk dat mooi zijn wel degelijk voordelen biedt ten opzichte van lelijk zijn en dat het het leven wat makkelijker maakt - wat niet per se meer geluk betekent inderdaad.
pi_75177354
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit vind ik wel 'n beetje gek hoor, het leven als mooie dame ziet er echt niet standaard zo uit zoals jij hier beschrijft. Over het algemeen ervaar je meer voordelen van mooi zijn dan nadelen, dus slachtoffers van hun eigen schoonheid wantrouw ik ten zeerste.
Hierboven staat dat mannen mooie vrouwen alleen aandacht geven in de hoop er even op te mogen, dat zal wel, maar lelijke vrouwen krijgen zelden tot helemaal geen aandacht. Dus of dat nou te verkiezen valt. Dit is sowieso natuurlijk wat zwart-wit gesteld. Maar ik denk dat mooi zijn wel degelijk voordelen biedt ten opzichte van lelijk zijn en dat het het leven wat makkelijker maakt - wat niet per se meer geluk betekent inderdaad.
Ik heb verhalen gehoord van bloedmooie meiden die gekgemaakt werden door anderen, alles genoemd van slet tot domme doos, constant over geroddeld werden en moeite hadden om gewoon als een normaal persoon behandeld te worden (zowel te positief als te negatief). Dat lijkt me ook niet alles.
pi_75177740
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:08 schreef Rocco88 het volgende:

[..]

Ik heb verhalen gehoord van bloedmooie meiden die gekgemaakt werden door anderen, alles genoemd van slet tot domme doos, constant over geroddeld werden en moeite hadden om gewoon als een normaal persoon behandeld te worden (zowel te positief als te negatief). Dat lijkt me ook niet alles.
Daar zullen ze het dan zelf wel naar gemaakt hebben. Ja, sorry hoor, maar in mijn ervaring is het echt geen last om er goed uit te zien. Het niet serieus genomen worden kan ik nog inkomen, maar gescheld of meer geroddel dan bij minder mooie mensen.. Dat klinkt als middelbare school-niveau.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:27:02 #283
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_75177934
Als minder verzorgde mensen dat vinden, waarom zien ze er dan niet verzorgder uit?

[ Bericht 2% gewijzigd door Loodje op 01-12-2009 12:33:45 ]
Be dance |Be real| Be You
pi_75177976
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:27 schreef Loodje het volgende:
Als minder verzorgde mensen die vinden, waarom zien ze er dan niet verzorgder uit?
Wat vinden?
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:31:06 #285
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75178083
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:21 schreef Taurus het volgende:
Daar zullen ze het dan zelf wel naar gemaakt hebben. Ja, sorry hoor, maar in mijn ervaring is het echt geen last om er goed uit te zien. Het niet serieus genomen worden kan ik nog inkomen, maar gescheld of meer geroddel dan bij minder mooie mensen.. Dat klinkt als middelbare school-niveau.
Het is uiteraard maar net hoe je ermee omgaat. Als jij IRL dezelfde nèt niet storende "mij raak je niet, ik sta erboven"-hooghartigheid toont als hier op Fok!, dan kan ik me voorstellen dat jij niet zoveel negatiefs zal ervaren.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:35:08 #286
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_75178228
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat vinden?
De vraagstelling wordt psychologisch gezien, vaker gesteld door minder mooie mensen. Om maar niet over definities te spreken.
Dus als minder mooie mensen vinden dat mooie mensen het makkelijker hebben...
Be dance |Be real| Be You
pi_75178235
quote:

[..]

ja dat zal het wel zijn, puur hun eigen schuld
pi_75178417
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef Loodje het volgende:

[..]

De vraagstelling wordt psychologisch gezien, vaker gesteld door minder mooie mensen. Om maar niet over definities te spreken.
Dus als minder mooie mensen vinden dat mooie mensen het makkelijker hebben...
Volgens mij is het zo hoor. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat mooie mensen meer verdienen, meer carriere maken en dat mooie mensen vaak aardiger worden gevonden dan 'lelijkerds':

http://carriere.blog.nl/a(...)krijgen-meer-betaald

Daarom vind ik dat mensen zoals de vriendin van Some-Lady niet zo moeten zeuren. Oh, wat is het zwaar om mooi te zijn. Maar ondertussen wel fotomodel zijn.

Oh ja, en ik ben niet lelijk.
pi_75178624
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo hoor. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat mooie mensen meer verdienen, meer carriere maken en dat mooie mensen vaak aardiger worden gevonden dan 'lelijkerds':

http://carriere.blog.nl/a(...)krijgen-meer-betaald

Daarom vind ik dat mensen zoals de vriendin van Some-Lady niet zo moeten zeuren. Oh, wat is het zwaar om mooi te zijn. Maar ondertussen wel fotomodel zijn.

Oh ja, en ik ben niet lelijk.
Evengoed als dat minder aantrekkelijke mensen niet moeten zeuren dat mooie mensen het zoveel beter hebben. Het heeft allebei zijn voor en nadelen.
pi_75178709
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef Rocco88 het volgende:

[..]

Evengoed als dat minder aantrekkelijke mensen niet moeten zeuren dat mooie mensen het zoveel beter hebben. Het heeft allebei zijn voor en nadelen.
Behalve dat TS hier een topic over heeft geopend, hoor ik hier in het dagelijks leven nooit iets over.
pi_75178715
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het is uiteraard maar net hoe je ermee omgaat. Als jij IRL dezelfde nèt niet storende "mij raak je niet, ik sta erboven"-hooghartigheid toont als hier op Fok!, dan kan ik me voorstellen dat jij niet zoveel negatiefs zal ervaren.
Ik had het niet per se over mezelf, er zijn genoeg mooiere vrouwen dan ik, maar die hoor ik ook niet klagen. Daar gaat het inderdaad om, 'daar zullen ze het dan zelf wel naar gemaakt hebben' is misschien niet goed uitgedrukt. 'Daar moeten ze dan maar anders in staan' is meer gepast. Het is natuurlijk een beetje een rare klacht: 'wat lastig, wat lastig, ik ben mooi', en die wantrouw ik dan ook.
Ik ben me trouwens van hooghartigheid niet bewust.
pi_75178792
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef Rocco88 het volgende:

[..]

Nogmaals: het valt echt wel te verkiezen om er goed uit te zien, waarom ontken je dat? Heb je er moeite mee dat het leven wat dit betreft oneerlijk in elkaar zit? Het lijkt me tegen een feit aanzitten dat mooi zijn voordelen biedt, bóven minder mooi zijn. De eventuele nadelen wegen daar echt niet tegenop hoor.
pi_75178840
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:52 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nogmaals: het valt echt wel te verkiezen om er goed uit te zien, waarom ontken je dat? Heb je er moeite mee dat het leven wat dit betreft oneerlijk in elkaar zit? Het lijkt me tegen een feit aanzitten dat mooi zijn voordelen biedt, bóven minder mooi zijn. De eventuele nadelen wegen daar echt niet tegenop hoor.
Precies.

Het schijnt wel zo te zijn dat aantrekkelijke mensen die onaardig doen nog onaardiger worden gevonden dan lelijke mensen die niet aardig doen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:04:17 #294
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75179187
quote:

[..]

Inderdaad. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Of liever, hun ouders.

-edit-
Je had je post inmiddels genuanceerd. Excuse le moi.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:07:34 #295
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_75179283
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik had het niet per se over mezelf, er zijn genoeg mooiere vrouwen dan ik, maar die hoor ik ook niet klagen. Daar gaat het inderdaad om, 'daar zullen ze het dan zelf wel naar gemaakt hebben' is misschien niet goed uitgedrukt. 'Daar moeten ze dan maar anders in staan' is meer gepast. Het is natuurlijk een beetje een rare klacht: 'wat lastig, wat lastig, ik ben mooi', en die wantrouw ik dan ook.
Ik ben me trouwens van hooghartigheid niet bewust.
Net zoals heel lelijke mensen er last van hebben dat ze niet op hun karakter worden beoordeeld, zo hebben hele mooie mensen dat ook.
pi_75179554
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Sander het volgende:

[..]

Net zoals heel lelijke mensen er last van hebben dat ze niet op hun karakter worden beoordeeld, zo hebben hele mooie mensen dat ook.
Niemand wordt in eerste instantie op karakter beoordeeld inderdaad, dat staat los van deze discussie. Lelijke mensen ondervinden minder aantrekking, minder positieve reacties, minder aanzien. Daar kun je geen tegenhangers voor vinden die voor mooie mensen negatief zijn. Mooie mensen ondervinden meer aantrekking, meer positieve reacties, meer aanzien. Natuurlijk zijn er 'verhalen van mooie mensen die ook negatieve reacties krijgen juist omdat ze mooi zijn' zoals hierboven af en toe geschetst, maar kom op zeg, dat weegt niet op tegen de positieve reacties, daar ben ik zeker van.
pi_75179656
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Niemand wordt in eerste instantie op karakter beoordeeld inderdaad, dat staat los van deze discussie. Lelijke mensen ondervinden minder aantrekking, minder positieve reacties, minder aanzien. Daar kun je geen tegenhangers voor vinden die voor mooie mensen negatief zijn. Mooie mensen ondervinden meer aantrekking, meer positieve reacties, meer aanzien. Natuurlijk zijn er 'verhalen van mooie mensen die ook negatieve reacties krijgen juist omdat ze mooi zijn' zoals hierboven af en toe geschetst, maar kom op zeg, dat weegt niet op tegen de positieve reacties, daar ben ik zeker van.
Het punt is wel dat je als mooie vrouw minder serieus genomen kan worden dan als minder mooie vrouw. Het kan namelijk doen voorkomen dat je ergens gekomen bent puur op je uiterlijk. Dat komt dan ook vaak genoeg voor.

Maar het gaat vooral op aantrekkingskracht, niet om mooi of lelijk. Aantrekkingskracht ligt vooral ook op het gebied van uitstraling.

Aantrekkelijke mensen hebben het makkelijker. Daar ben ik van overtuigd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75179759
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het punt is wel dat je als mooie vrouw minder serieus genomen kan worden dan als minder mooie vrouw. Het kan namelijk doen voorkomen dat je ergens gekomen bent puur op je uiterlijk. Dat komt dan ook vaak genoeg voor.

Maar het gaat vooral op aantrekkingskracht, niet om mooi of lelijk. Aantrekkingskracht ligt vooral ook op het gebied van uitstraling.

Aantrekkelijke mensen hebben het makkelijker. Daar ben ik van overtuigd.
Dan ligt het misschien ook aan hoe je je kleedt.
Een mooie vrouw in mini-rok en een decolleté tot aan de navel zal inderdaad niet serieus worden genomen nee. Maar kan me niet voorstellen dat een mooie vrouw die zich een beetje normaal kleedt niet serieus wordt genomen. Hoe kan het dan weer dat mooie vrouwen (zie mijn post met link) meer succes hebben in hun leven?
pi_75179802
Een mooi mens kan wel arrogant doen zonder afgeschreven te worden een lelijk mens niet.

Arrogant zijn zou gewoon bij ieder mens moeten worden afgeschreven/afgerekend.

En sowieso hebben mooiere mensen een grotere aanhang . Waar ik het niet mee eens ben.
pi_75179849
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan ligt het misschien ook aan hoe je je kleedt.
Een mooie vrouw in mini-rok en een decolleté tot aan de navel zal inderdaad niet serieus worden genomen nee. Maar kan me niet voorstellen dat een mooie vrouw die zich een beetje normaal kleedt niet serieus wordt genomen. Hoe kan het dan weer dat mooie vrouwen (zie mijn post met link) meer succes hebben in hun leven?
Het risico dat mooie vrouwen minder serieus genomen hebben, zit er nu eenmaal in. Dat heeft natuurlijk ook met kleding te maken. Het is een combinatie van zaken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')