Kan gewoon bij de dierenarts, bij de volgende enting gelijk laten doenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
En dat weet 'ie zelf ook, haha.
@Sjeekie: Onze blafferd is ook al een aantal keren weggelopen, niet zodanig ver weg dat we hem helemaal niet meer konden vinden maar de schrik zat er goed in. Je hond is gelukkig gechipt, dat scheelt al een hele hoop. Ik heb net informatie opgezocht om die van ons ook te laten chippen. Honden zijn gelukkig gebouwd om ook in dit weer optimaal te functioneren dus dat komt wel goed. Heel veel sterkte en succes en ik hoop dat 'ie snel weer opduikt!
Bedankt, ik zal er direct eens achteraan gaan!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan gewoon bij de dierenarts, bij de volgende enting gelijk laten doen.
Het kost iets van 30 euro ofzo, daar hoef je het niet voor te laten.
Wat voor ras is jouw doggy eigenlijk?
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier 1 foto van Gregor tijdens de crematiedienst van mama gisterIk vind hem wel heel mooi... hoop dat er nog vele mooie komen als ik alle foto's krijg.
[ afbeelding ]
Wat een sprekende foto zeg. Hoe reageerde Gregor? Ik had toen m'n vader overleed 2 katten en met name de kat die heel erg naar m'n vader toe trok deed heel raar. Was wel heel erg ontroerend.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier 1 foto van Gregor tijdens de crematiedienst van mama gisterIk vind hem wel heel mooi... hoop dat er nog vele mooie komen als ik alle foto's krijg.
[ afbeelding ]
Stop maar met het afvragenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte![]()
![]()
.
Mooie foto. Wat ik me afvraag: hebben hondjes zoiets door?
Gregor was er bij ja, in de kerk, daar heeft hij het kruisje naar achter gebracht, en bij de crematiedienst is hij er ook geweestquote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef oh-oh het volgende:
CP,wat een mooie foto, veel sterkte![]()
Gregor mocht mee tijdens de dienst?
Toen mijn opa ziek was en naar het ziekenhuis ging wist de hond het.
Beestje heeft alles bij elkaar gekrijst en drie dagen op mn opa's bed gelegen. Toen mn opa in het ziekenhuis overleed kwam de hond pas weer van het bed af
Ben je lid op hondenforum.nl?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara's vermissing bij dierenambulance, Amivedi en NDG.nl gemeld.
Ze was op ruim 4km van huis, aan de andere kant van de autoweg, op een weg naar de ijsbaan toe. Maar op het stuk waar ze wegliep is ze eigenlijk niet bekend.
We zijn net terug uit het bos, hebben de loslooproute van de ijsbaan naar de Roestelberg en weer terug gehad. Wel twee keer een hert gezien, maar geen Lara.
Mijn grootste hoop is dat ze gevonden wordt... hoe dan ook. Dan weten we tenminste waar ze is en hoe ze er aan toe is.
Morgenvroeg fietsen we weer terug om te gaan zoeken...
Oh sjeekie, wat vreselijk,quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara's vermissing bij dierenambulance, Amivedi en NDG.nl gemeld.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit Sjeek, ik had zooo gehoopt op beter nieuws.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:37 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Geen telefoontje vannacht en ook bijna geen oog dicht gedaan.
Iedere keer helemaal verward wakker worden, met de vraag waar ze nu toch is en vooral hoe het met haar is.
Vermist posters ben ik nu aan het printen... zo ff wat eten naar binnen proppen en dan terug naar het bos.
Heel veel sterkte en succes en ik hoop dat je straks met goed nieuws terug komt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:37 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Geen telefoontje vannacht en ook bijna geen oog dicht gedaan.
Iedere keer helemaal verward wakker worden, met de vraag waar ze nu toch is en vooral hoe het met haar is.
Vermist posters ben ik nu aan het printen... zo ff wat eten naar binnen proppen en dan terug naar het bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |