Ja,alleen met de langhaar oppassen die is niet zo best meer .quote:Op donderdag 17 december 2009 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
Worden zij ook zo wild in de sneeuw?
Dat heb ik met Charlie ook. Die heeft geen HD ed, maar springen springen springen en een salto om het af te maken bij wijze van. Daarom ging ik oa net ook niet zo lang, 't is me veel te gevaarlijk voor hem met al dat springen + glad. Ik ga straks nog wel even naar achter, daar kan hij niet zo rennen en glijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ja,alleen met de langhaar oppassen die is niet zo best meer .
Het is alleen maar springen en kort draaien als je de discipline er niet inhoudt.
Vanochtend stond hij ook al een keer met zijn achterpoot omhoog (HD),ik mijd nu ook lange lanen en dergelijke waar hij snelheid kan ontwikkelen ,glijd hij weg kan het wel eens heel verkeerd aflopen.
Jongste teef zit volledig in de fazantenjacht,gelukkig enkel opwippen (net als duiven )
Genoeg stokken en ballen mee,dat scheelt een hoop qua jagen en rennen.
Wat een lekker ding zegquote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Rockabella het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n eerste keer sneeuw, hij vond het prachtig. Hij kan eigenlijk nog niet los,
maar heb hem toch lekker laten rennen en spelen.
Wat ben ik bij dat als ik tegen Baloe schreeuw, dat hij pardoes stil staat.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En in de kou! Maar Lara is wel wat kou gewend toch? En desnoods kan ze ook voor haar eigen eten zorgen
Oh, wat kut zeg. Daarom durf ik Charlie ook nog niet los te laten, als ie iets leuks ziet vergeet ie spontaan hoe je moet luisteren.
Vergeet ook geen contact op te nemen met Amivedi.
Wat een schatje!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dat heb ik met Charlie ook. Die heeft geen HD ed, maar springen springen springen en een salto om het af te maken bij wijze van. Daarom ging ik oa net ook niet zo lang, 't is me veel te gevaarlijk voor hem met al dat springen + glad. Ik ga straks nog wel even naar achter, daar kan hij niet zo rennen en glijden.
En dat weet 'ie zelf ook, haha.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zeg!
@Sjeekie: ik duim voor je dat Lara snel weer terug thuis is, het lijkt me echt verschrikkelijk om niet te weten waar je hond is. Sterkte
.
Oh, the horror!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wel sneeuw... geen hond![]()
.
Lara peerde er vanmiddag tussenuit in het bos. Meestal komt ze na een kwartiertje uitrazen wel weer terug, maar nu zag ik een half uur lang niets. Tot er opeens twee reeën het fietspad overstaken en Lara daar vlak achteraan scheurde. Ik roepen en fluiten... zo doof als een kwartel ging ze achter de reeën aan.
Dat was kwart voor drie... sindsdien niets meer van gehoord of gezien. Iedere wandelaar en fietser heb ik aangeklampt, maar die hadden niets gezien. Kameraad gebeld, die kwam om half 4 ook mee zoeken.was er om half 5 zoiets ook [kwam recht van z'n werk] en om 6h werd het te donker om nog iets te zien.
Dus nu zwerft ze ergens tussen Kaatsheuvel en Loon op Zand door de bossen.
Ze is gechipt en ze heeft d'r penning om... dadelijk politie en dierenambulance maar bellen.
Kan gewoon bij de dierenarts, bij de volgende enting gelijk laten doenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
En dat weet 'ie zelf ook, haha.
@Sjeekie: Onze blafferd is ook al een aantal keren weggelopen, niet zodanig ver weg dat we hem helemaal niet meer konden vinden maar de schrik zat er goed in. Je hond is gelukkig gechipt, dat scheelt al een hele hoop. Ik heb net informatie opgezocht om die van ons ook te laten chippen. Honden zijn gelukkig gebouwd om ook in dit weer optimaal te functioneren dus dat komt wel goed. Heel veel sterkte en succes en ik hoop dat 'ie snel weer opduikt!
Bedankt, ik zal er direct eens achteraan gaan!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan gewoon bij de dierenarts, bij de volgende enting gelijk laten doen.
Het kost iets van 30 euro ofzo, daar hoef je het niet voor te laten.
Wat voor ras is jouw doggy eigenlijk?
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier 1 foto van Gregor tijdens de crematiedienst van mama gisterIk vind hem wel heel mooi... hoop dat er nog vele mooie komen als ik alle foto's krijg.
[ afbeelding ]
Wat een sprekende foto zeg. Hoe reageerde Gregor? Ik had toen m'n vader overleed 2 katten en met name de kat die heel erg naar m'n vader toe trok deed heel raar. Was wel heel erg ontroerend.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier 1 foto van Gregor tijdens de crematiedienst van mama gisterIk vind hem wel heel mooi... hoop dat er nog vele mooie komen als ik alle foto's krijg.
[ afbeelding ]
Stop maar met het afvragenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte![]()
![]()
.
Mooie foto. Wat ik me afvraag: hebben hondjes zoiets door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |