Niet veel toch? Hagestein zelf is in een andere tent belandquote:Op maandag 30 november 2009 13:29 schreef Duderella het volgende:
Ik wil niet weten wat er op de 5-jaars-meet allemaal in die Haagse tunnel is gebeurd.
Had die tent toen nog helemaal nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet veel toch? Hagestein zelf is in een andere tent belandt
quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef golfer het volgende:
Isa![]()
![]()
![]()
Ik heb een taartje voor je gemaakt.
Chocolate cheesecakequote:Op maandag 30 november 2009 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
maar vast wel heel lekker die taart
Pas op wat je zegt. Een kennis van ons riep dat ook voor de grap en toen hebben we een bossche bol in een plastic zakje gedaan, even plat gedrukt en opgestuurd in een bubbeltjes enveloppe. Hij was zeer verrastquote:Op maandag 30 november 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
stuur je een stukkie naar Den Haag?
Jawel! In je broek!quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Had die tent toen nog helemaal niet
Werkt niet, Sunny:quote:
Mep ze neerquote:
Nee! Vork en Hobje en Isa, nu minus Vork met Mirjam!quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Duderella het volgende:
Ik dacht dat Mirjam al CUL-mod was, samen met Isa.
Ik heb even zitten googlen en wat leuk lijkt dat zeg!quote:Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Escrima. Maar het ging niet doorBalen, ik vind het zo leuk! Nou, dan maar een rondje rennen.
Wel wat voor Steer dusquote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef golfer het volgende:
Je moet dus altijd met van die stokjes op straat lopen, anders heeft het weinig zin.
Omdat ze dat toevallig geven op mijn yoga- en pilatessportschooltje. En da's echt om de hoek hier. En na een keertje proberen vond ik het zo leuk, dat ik de daaropvolgende weken weer gingquote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
12km
word al moe als ik er aan denk.
kick-boksen is ook best leuk en goed voor de conditie, paar dames die ik ken doen dat. Maar waarom escrima?
Doorbreken? Ik zie je eerder zelf iets breken.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Duderella het volgende:
Maar goed, ze zien me aankomen, op mijn bijna 38ste.Want ik wil dan natuurlijk wel doorbreken en zo hè?
nou denk het niet aangezien ik mij verder helemaal prima voel, beetje moe maar das mijn eigen schuld want ik moest mijn boek uitlezen vannacht van mezelfquote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Duderella het volgende:
Nee nooit iets half hoor. Hoewel ik voor huishoudelijke taken een uitzondering maak.![]()
Oei DE, toch geen buikgriepje hopelijk?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Marc Marie Huijbrechts?
Oh, wij over een paar maanden ook weer!quote:
Zijn vorige show vond ik echt geweldig, tenminste in de zaal, op tv was het minderquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, wij over een paar maanden ook weer!
Hij was zijn pruik zat. Hij droeg al tien jaar lang pruiken, was er nog niet klaar voor om kaal door het leven te gaan. Of zoals MMH zelf zei hij was zijn cavia zat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Hij is nu ineens kaal hé= weet je wrom?
Marc Marie in the wild is ook erg leuk, op toneel vind ik hem minder. Duurt te lang denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef borisz het volgende:
Zijn vorige show vond ik echt geweldig, tenminste in de zaal, op tv was het minder. MMH bij DWDD is wel heel vaak geweldig
.
Hij is al heel lang kaalquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Hij is nu ineens kaal hé= weet je wrom?
Lasagne, moet daar behalve ui en tomaat heul geen groente in verder?quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
Pasta vanavond!
Heeft iemand nog een recept voor een foolproof lasagne voor 4 personen die veel groente heeft maar toch lekker tomaterig is?Ik moet koken voor schoonouders vrijdag
ik gooi er wel eens auberigine en champignons bij, gaat primaquote:Op maandag 30 november 2009 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lasagne, moet daar behalve ui en tomaat heul geen groente in verder?
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik gooi er wel eens auberigine en champignons bij, gaat prima
klinkt lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef AKnynke het volgende:
k maak een killerlasagna, helaas niet zo tomaterig:
mix een boel spinazie (gewoon uit de diepvries) met een hele bak ricotta en een heleboel gorgonzola en een aantal grote scheppen pesto (zelfgemaakt, natuurlijk). Op smaak brengen met zout en peper. Verder heb je nodig tomatensaus (zelfgemaakt of uit pot, met flink veel basilicum!) en lasagnebladen, en wat geraspte oude kaas..
beginnen met laag tomatensaus, lasagnabladen, spinaziemengsel, tomatensaus, bladen, etc. eindigen met lasagnabladen, met daarbovenop laag tomatensaus. Geraspte kaas erover, in oven stop tot klaar, en smullen!
Niet traditioneel, wel lekker!
quote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu al thuis?
Was je in de schouwburg bij jou om de hoek?
HBO Personeelswerk heeft die gedaanquote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Conservatorium gedaan toch?
quote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef AKnynke het volgende:
k maak een killerlasagna, helaas niet zo tomaterig:
mix een boel spinazie (gewoon uit de diepvries) met een hele bak ricotta en een heleboel gorgonzola en een aantal grote scheppen pesto (zelfgemaakt, natuurlijk). Op smaak brengen met zout en peper. Verder heb je nodig tomatensaus (zelfgemaakt of uit pot, met flink veel basilicum!) en lasagnebladen, en wat geraspte oude kaas..
beginnen met laag tomatensaus, lasagnabladen, spinaziemengsel, tomatensaus, bladen, etc. eindigen met lasagnabladen, met daarbovenop laag tomatensaus. Geraspte kaas erover, in oven stop tot klaar, en smullen!
Niet traditioneel, wel lekker!
Oh die wilde ik ook nog zien. Samenvatting?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende docu gezien:
Poortwachters
heb ik ook jaren niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een toewijding, als kaas eerder uit bed moet dan ik om te werken (wat nogal vaak het geval is) kom ik écht het warme bed niet uit
dat ken ik, had ik vroeger ook maar sinds we hier wonen is dat anders dus sta ik ff opquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja dat is zo... Ik word wel een soort van wakker, maar niet helemaal
Hangt er vanaf hoe makkelijk je last krijgt van enkels, schenen en knieen. Goede schoenen voorkomen heel veel problemen en lopen fijnerquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje voor de hardlopers onder jullie
Hebben jullie allemaal een dure schoen laten aanmeten of hebben jullie gewoon een afgeprijsde schoen van 50 EUR uit de aktiebak gehaald? Vooropgesteld dat je max. 2x per week loopt en minder dan 5 km?
Mooiquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Heb bij een sportwinkel verschillende schoenen gepast (nav loop je op hard/zacht/hoe vaak enzo) en uiteindelijk gekozen voor degene die het beste ondersteunden voor mijn gevoel. De schoenen die ik nu heb trouwens zijn nike air zoom eilte 4 Voor nu lijken ze erg fijn te lopen maar als ik ermee doorga wil ik toch eens goed ernaar laten kijken
klopt maar heb zoiets, eerst eens zien of ik er echt mee doorga. Als dat zo is ga ik in de lente eens rondkijken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
DE, op een later moment kun je ook nog eens naar een sportpodoloog gaan. Staat hier iig nog wel op de planning. Want volgens mij is de combi sportzooltjes/neutrale schoenen beter voor je gewrichten dan overpronatieschoenen.
Staat bij mij nog op de planning, maar nu ff geen geld i.v.m. naderende vakantie
Beter iets geld uitgeven dan blessures Steerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Vriendinnetje van mij is 3e jaars Podotherapie. Had haar gisteren al een mailtje gestuurd daarover. Hopelijk weet ze er wat meer van en/of wil ze eens mee naar de winkel. Ze rent ook al Evy en is bij les 15, dus ik neem aan dat ze goed schoeisel heeft.
Over die zooltjes en neutrale schoenen had ik ook al eens gelezen. Maar zooltjes zijn best duur.![]()
Met video-analysequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef DarkElf het volgende:
las net bij runnersworld in delft ofzo doen ze zooltjes aanmeten (na onderzoek dus) voor 70 euro ofzo?
Zooltjes aanmeten doen ze niet met video-analyse, hoorquote:
Ik had vroeger platvoeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Mirjam het volgende:
ik kwam er dankzij de huisarts achter dat ik platvoeten heb
sindsdien heb ik steunzolen
eenmaal eraan gewend loopt het perfect.
Les 1quote:
Dan doen we overmorgen les 2quote:Op woensdag 2 december 2009 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Les 1Ik ben al bij les 2
Maar nee, eerst nieuwe schoenen kopen. Op mijn huidige schoenen kan ik geen 5 minuten lopen zonder stijve schenen te krijgen. Opper dan op zijn die schoenen.
Maar het voornemen is er!!!_!!!!
Verzuring? Mss toch wat beter opwarming?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Les 1 is tof!! Mietjesschema maar zooooo voldaan als je die gewoon kan uitlopen zonder te zweten.
Jammer van die schenen.
Shin splints denk ik. Geen verzuring....quote:Op woensdag 2 december 2009 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verzuring? Mss toch wat beter opwarming?
te weinig demping, verkeerd afrollen van de voet etc etcquote:Op woensdag 2 december 2009 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Shin splints denk ik. Geen verzuring....
Ik rek en strek me goed, 10 jaar gevolleybalt en nergens last van gehad...
Gelukkig is het binnen wél behaaglijkquote:Op woensdag 2 december 2009 09:59 schreef DarkElf het volgende:
bah wat een onbehaaglijk grijs en grauw weer zeg ..
Ik ook, brrr.quote:
nou dat lijkt mij dus ook mooi maar hier zit je met dat stomme grauwe weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis hier -7, en alles was wit van de rijp. Zo mooi!
het is niet echt hard aan het sneeuwen bij jou he?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis hier -7, en alles was wit van de rijp. Zo mooi!
Als iedereen ongeveer hetzelfde cijfer haalt, vind ik de toets minder goed dan wanneer er uitschieters naar boven en onder zijn. Je moet toch onderscheid kunnen maken tussen wie het echt goed beheerst en wie er met de pet naar gooitquote:
nope, helaas!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het is niet echt hard aan het sneeuwen bij jou he?
Früher dachte ich korruptes Spießerschwein,quote:Op woensdag 2 december 2009 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als iedereen ongeveer hetzelfde cijfer haalt, vind ik de toets minder goed dan wanneer er uitschieters naar boven en onder zijn. Je moet toch onderscheid kunnen maken tussen wie het echt goed beheerst en wie er met de pet naar gooit
Jummie.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef DarkElf het volgende:
wie nog eens een leuk kookboek zoekt:
[ afbeelding ]
ziet er allemaal erg mooi uit met mooie foto's van sydney en hele lekkere recepten
overgewicht, verkeerde lichaamsbouw, asfalt als ondergrond, conditionele achterstand....quote:Op woensdag 2 december 2009 07:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
te weinig demping, verkeerd afrollen van de voet etc etc
Ziet er een beetje uit als een vanity press boekquote:Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef DarkElf het volgende:
wie nog eens een leuk kookboek zoekt:
[ afbeelding ]
ziet er allemaal erg mooi uit met mooie foto's van sydney en hele lekkere recepten
Ik ken Dexter nietquote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Verkeerde lichaamsbouw is subjectief Steer.
Oh en nou ik je toch spreek : Kijk jij Dexter? (Of wel eens gezien?) Jij speelt er nl in mee
Dat kookboek uit sydney heeft wel mijn belangstelling![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
overgewicht, verkeerde lichaamsbouw, asfalt als ondergrond, conditionele achterstand....
Tijd om mezelf te elimineren uit de genenpool.
Heb je nog een touw nodig?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
overgewicht, verkeerde lichaamsbouw, asfalt als ondergrond, conditionele achterstand....
Tijd om mezelf te elimineren uit de genenpool.
staan lekkere dingen idd in maar ze hadden best een ander lettertype kunnen gebruiken bij veel dingen, kan mij echt voorstellen dat er mensen zijn die t nauwelijks tot niet kunnen lezenquote:
das een leuk cadeau zegquote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef Sunnythesun het volgende:
ja, eensch wat betreft het lettertype. Is niet het meest gemakkelijk leesbare.
Die van vorig jaar ken ik niet. Ik heb pas februari dit jaar de 1e gehad. We kregen van het werk een abbo. als kerstpakket
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben net met Sam naar de dierenwinkel gelopen hier verder op in de straat. Hij mocht daar zijn bak zetten. Sinterlkaas doet er dan wat in en dan kunnen we hem zaterdag weer ophalen![]()
![]()
![]()
Vind het zooo koddigquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben net met Sam naar de dierenwinkel gelopen hier verder op in de straat. Hij mocht daar zijn bak zetten. Sinterlkaas doet er dan wat in en dan kunnen we hem zaterdag weer ophalen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net winterbanden laten monteren. krijgen die prutsers het weer voor elkaar mijn velgen te beschadigen (stuk van de velg afgebroken). En dan ook nog beweren dat het er al zat.
Na wat boos worden gaan ze het repareren. Echt, dit is al de tweede keer in 4 bandenwissels bij de club
't is dat ik erheen moet van de lease-maatschappij.
zijn de 'monteurs' die dat roepen. De manager kende me nog van de vorige keer en had toch iets meer vertrouwen in mijn verklaringquote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef DarkElf het volgende:
schofterig idd dat ze roepen dat t al zo was, erg onprofessioneel hoor.
mooi zo.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zijn de 'monteurs' die dat roepen. De manager kende me nog van de vorige keer en had toch iets meer vertrouwen in mijn verklaring
hoef je nietquote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind de kaasvaless erg lekker ja
Ik had vanmiddag de kleine spruitjes al afgehaald en beetgaar gekookt, en ik vond baconreepjes die ik ga bakken (ipv spek, had het nog niet eerder gezien bij de supermarkt). Daarbij lekker tartaartjes van de grill en aard gratinquote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Bijzondere combi DE!
Ik maak zo spruitjes (zo even voorkoken) uit de oven met spek en ui, aardappeltjes er bij en een kaas-valess.
Je mag wel mee komen zingen vanavond hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef Den_Haag het volgende:
zo weer eens wat trainen en dan weer een lange avond studie
je vindt het echt heel leuk he?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je mag wel mee komen zingen vanavond hoor
Mijne gister ookquote:Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef borisz het volgende:
Mijn haartjes zijn weer knipt. Ik kan fatsoenlijk aanschuiven tijdens kerst
.
Jawel, want culinair gezien is het bestquote:Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef DarkElf het volgende:
hoef je nietvoor te doen
, ik heb het nog nooit op, weet niet eens wat het nu precies is wat je eet dan
Rij je dan ´s winters met dezelfde wielen?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]![]()
maar toch ook wel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
net winterbanden laten monteren. krijgen die prutsers het weer voor elkaar mijn velgen te beschadigen (stuk van de velg afgebroken). En dan ook nog beweren dat het er al zat.
Na wat boos worden gaan ze het repareren. Echt, dit is al de tweede keer in 4 bandenwissels bij de club
't is dat ik erheen moet van de lease-maatschappij.
Ik geloof dat m'n pa ook nooit speciaal winterbanden heeft gemonteerd... is dat nodig in Nederland?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Rij je dan ´s winters met dezelfde wielen?
Dat is pas over 3 weken hoor, dan mag je tegen die tijd nog wel een keertjequote:Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef borisz het volgende:
Mijn haartjes zijn weer knipt. Ik kan fatsoenlijk aanschuiven tijdens kerst
.
Ja, winterbanden geven je meer grip en kortere remwegquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat m'n pa ook nooit speciaal winterbanden heeft gemonteerd... is dat nodig in Nederland?
Bwah ik vind 't maar een beetje onzin, alleen kan ik me voorstellen als je mooie lichtmetalen patta's onder je auto hebt dat je daarmee niet in de pekel wilt gaan rijdenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat m'n pa ook nooit speciaal winterbanden heeft gemonteerd... is dat nodig in Nederland?
Achquote:Op woensdag 2 december 2009 18:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is pas over 3 weken hoor, dan mag je tegen die tijd nog wel een keertje
Pics or did not happenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach. Het was lang en er zat geen model meer in, moest een stukkie vanaf
.
Ik vind die Tivall-dingen van de AH zo zalig! Deze:quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind de kaasvaless erg lekker ja
Iets met papier maché enne... pindakaas?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:25 schreef minilot het volgende:
Hoi allemaal!
De Sinterklaassurprise die ik momenteel maak is dusdanig weerzinwekkend, dat ik helemaal geen trek in mijn eten heb straks!
Vraagje hoor, maar heb jij alleen maar op - en aanmerkingen en kritiek te posten of komt er ook nog iets anders uit je toetsenbord?quote:
Nou hoe kan dat nou weer! Je huis is bezeten en je sokken ookquote:Op woensdag 2 december 2009 18:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dag allemaal!
Ik zou sporten, maar het is buiten koud en nat en binnen warm en comfi en voor ik het wist had ik de deuren in het slot en de huissokken aan.
DE wat een prachtige kookboeken liet je vanmiddag zien!!
Mag ik niet huiveren van Sinterklaas suprises?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vraagje hoor, maar heb jij alleen maar op - en aanmerkingen en kritiek te posten of komt er ook nog iets anders uit je toetsenbord?
tuurlijk wel, t valt mij gewoon op dat je best vaak post op de manier zoals ik net zei daarom vroeg ik me af of er nog andere dingen op je repetoire staanquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mag ik niet huiveren van Sinterklaas suprises?
Ik vraag me soms af wíe nou precies de bekrompen eter is, Pietverdriet, of alle andere CUL'lers. Maargoed, het is een brave ziel verder volgens mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou hoe kan dat nou weer! Je huis is bezeten en je sokken ook
ja he? ben er erg tevreden mee, van het weekend eens wat uit koken.
Niet alleen maar grote stukken meat on the barbie?quote:
Van mij wel hoor. Doe ik zelf ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mag ik niet huiveren van Sinterklaas suprises?
Nee, ik heb nooit het geduld voor films.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef DarkElf het volgende:
de film ' Doubt' is op film 1. kent iemand die?
ben geen Meryl Streep fanmaar de film krijgt goeie recensies
Ja nu móet je vertellen!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Doe ik zelf ook.
(Overigens niks ranzigs met plakkerige substanties hoor, het is het onderwerp an sich dat een beetje griezelig is.)
Kan nog niet, want het zusje van mijn lief - ontvanger van de surprise - zwemt ook nogal veel rond op internet, dus straks leest ze dit per abuis en staat mijn hoofd ernaast en dan is de verrassing weg! Ik maak wel foto's.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit het geduld voor films.
En eigenlijk wil ik best wel naar bed, lekker met een (kook)boek.![]()
![]()
Meryl Streep vond ik altijd wel een bijzondere actrice, toen ik er nog wat meer in zat.
[..]
Ja nu móet je vertellen!
Waarschijnlijk in jouw voorstellingsvermogen, bij mij ligt er meestal niet meer dan 300 gram op de BBQ het vlees daar fiets ik de hele stad voor door. En ik heb liever 200 gram goede kwaliteit dan een pond van de super voor de helft van de prijs.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet alleen maar grote stukken meat on the barbie?
Australiërs zijn nogal van de lappen. Daar had ik het over.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in jouw voorstellingsvermogen, bij mij ligt er meestal niet meer dan 300 gram op de BBQ het vlees daar fiets ik de hele stad voor door. En ik heb liever 200 gram goede kwaliteit dan een pond van de super voor de helft van de prijs.
oh okéquote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Australiërs zijn nogal van de lappen. Daar had ik het over.
Spraakverwarringen hier!quote:
Denk niet dat je dat wilquote:Op woensdag 2 december 2009 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je mag wel mee komen zingen vanavond hoor
Lease-maatschappijen doen niet meer aan aparte velgen voor winterbanden (hun probleem trouwens, bij mijn banden is dit veel duurder)quote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Rij je dan ´s winters met dezelfde wielen?
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Spraakverwarringen hier!
Het kookboek ging over Sydney. DE's post sloeg op een vraag van mij daarover. (Ga ik vanuit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben een ouwe IRC'er, wellicht komt het daardoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk wel, t valt mij gewoon op dat je best vaak post op de manier zoals ik net zei daarom vroeg ik me af of er nog andere dingen op je repetoire staan
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]Och arme! Dan kom je ook wel richting kookpunt ja. En altijd zo lastig af te schudden, gestress en geërger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
toen wij allemaal nog thuis woonden waren we weken bezig met suprises, volgens mij gebeurt dat bijna niet meer. Een suprise maken die bij de persoon past, of bij het cadeau en dan een gedicht schrijven waar je precies de persoon pakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Doe ik zelf ook.
(Overigens niks ranzigs met plakkerige substanties hoor, het is het onderwerp an sich dat een beetje griezelig is.)
nee hoor helemaal niet vond ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet alleen maar grote stukken meat on the barbie?
wie weetquote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben een ouwe IRC'er, wellicht komt het daardoor.
Vreemde combi.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef DarkElf het volgende:
de knolselderij/sinaasappel/saffraan soep met sinaasappelrasp en platte peterselie was eigenlijk best lekkeren iig heel vullend dus goeie winterkost. T zal geen favoriet worden maar eens iets anders is best lekker soms.
Hmmz, eerst spekkies uitbakken met ui & beetje knoflook, dan champions erbij even vocht laten verdampen en voor de smaak. Dan alle groenten in grote stukken beetje olijfolie zout en peper erover en dan een half uur op 180 graden in een platte schaal?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:27 schreef Duderella het volgende:
Darlinks, Iz needz help!
Ik heb voor morgenavond lekkere burgertjes gemaakt en wil wat groenten opmaken. Ik heb in huis:
Aubergine
Stuk courgette
Paprika
Tomaten
Kastanjechampignons
Artisjokharten
Ik wil een groentenschotel uit de oven maken (ik ben roerbakken helemaal zat, kan er niks mee). En dan met uitgebakken spekkies en parmesan erover bijvoorbeeld? Of is dat vies? En hoe moet dat?
Ik ben niet zo wild van knolselderij maar dit klinkt wel verfrissend iddquote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef DarkElf het volgende:
de knolselderij/sinaasappel/saffraan soep met sinaasappelrasp en platte peterselie was eigenlijk best lekkeren iig heel vullend dus goeie winterkost. T zal geen favoriet worden maar eens iets anders is best lekker soms.
zoiets minus de artisjokharten en met de spekjes uitgebakken erover nadat alles in de oven geweest is zodat ze nog crunchy zijn ..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmz, eerst spekkies uitbakken met ui & beetje knoflook, dan champions erbij even vocht laten verdampen en voor de smaak. Dan alle groenten in grote stukken beetje olijfolie zout en peper erover en dan een half uur op 180 graden in een platte schaal?
Que?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt lekker. Heb je eerst bouillon getrokken van al die paddenstoelen of de paddenstoelen in een bouillon gegooid?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vanavond soep gemaakt van Bruine ringboleten, eekhoorntjesbrood, morieljes en hanenkammen, met aardappel gebonden en spekjes. Daarbij soldaatjes van witbrood en olijfolie
Nee hoor! Ik hou erg van sinaasappel en erg van knolselderij, en ik ben wel benieuwd hoe dat samen smaakt. Heb je een recept, DE?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nog even m'n college voor morgen voorbereiden! Ben ik trouwens de enige die DE's soep heel lekker vindt klinken?
Nou, zo gebeurt het hier nog steeds!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
toen wij allemaal nog thuis woonden waren we weken bezig met suprises, volgens mij gebeurt dat bijna niet meer. Een suprise maken die bij de persoon past, of bij het cadeau en dan een gedicht schrijven waar je precies de persoon pakt.
Lekkere onder water steken
en afrekenen voor streken
De paddenstoelen waren gedroogd, gisteren in de week gezet. De gewelde paddenstoelen uitgeknepen en aangebraden in wat spekvet. Geblust met het welvocht, wat sterk naar paddenstoelen rook. Wat kalfsfond erbij, water, sherry, zout, kruiden, knoflook en preiringetjes. tijdje laten koken en toen een paar aardappels verkruimeld erbij. En een scheutje room, Heel Duits eigenlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Heb je eerst bouillon getrokken van al die paddenstoelen of de paddenstoelen in een bouillon gegooid?
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vanavond soep gemaakt van Bruine ringboleten, eekhoorntjesbrood, morieljes en hanenkammen, met aardappel gebonden en spekjes. Daarbij soldaatjes van witbrood en olijfolie
Ooooooooooh Waaar doe ik het voorquote:
Nee hoor. hij lijkt me ook lekker alleen de combi is niet het eerste waar ik aan denkquote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, mijn visite is weer pleiteDat was gezellig, even bijpraten met oude vrienden. En ze hebben nu een dochter van een jaar, wat een moppie
![]()
Nog even m'n college voor morgen voorbereiden! Ben ik trouwens de enige die DE's soep heel lekker vindt klinken?
Paarlen voor de zwijnen mijn bestequote:Op woensdag 2 december 2009 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooooooooooh Waaar doe ik het voor
[ afbeelding ]
*rammel*quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, mijn visite is weer pleiteDat was gezellig, even bijpraten met oude vrienden. En ze hebben nu een dochter van een jaar, wat een moppie
![]()
Heul serieus, mét notulen. Met een aantal goeie puntenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:04 schreef Duderella het volgende:
Koorberaad, dat klinkt heel serieus!![]()
Veel plezier Bluezz
Nu mezelf er nog van overtuigen dat ik geschikt ben voor het moederschapquote:
om je lessen voor te bereidenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik hoef geen tentamens meer te leren, joh
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nu mezelf er nog van overtuigen dat ik geschikt ben voor het moederschapen een gaatje in mijn agenda vinden om te baren
17 jan Hlem/Patronaat.quote:Bluezz, maar wanneer is HET concert nou?
Volgens mij moet je ook nog ergens anders een gaatje hebben om te kunnen baren.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nu mezelf er nog van overtuigen dat ik geschikt ben voor het moederschapen een gaatje in mijn agenda vinden om te baren
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics orquote:Op donderdag 3 december 2009 08:37 schreef DarkElf het volgende:
nee hij wordt niet kaal dit keer, hij wordt gewoon eens goed gekamd, beetje uitgedund![]()
Heb om half 2 het licht uit gedaan en ben nu weer wakker. Het lukt wel, maar ik had graag langer geslapen.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:17 schreef Bloes het volgende:
Slapen nog gelukt Lein? Bekend verschijnsel, gewoon ff een paar borrels erdoor jassen![]()
Maar nu eerst een
kruip je er straks weer even in?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb om half 2 het licht uit gedaan en ben nu weer wakker. Het lukt wel, maar ik had graag langer geslapen.
Ik lig er nog in! Ben een goed boek aan het lezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:45 schreef Den_Haag het volgende:
kruip je er straks weer even in?
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:55 schreef borisz het volgende:
Volgens Bellefleur is mijn slaapkamer haar terrein smorgens, kom je even binnen om wat te pakken krijg je een kop van "je ziet toch dat ik hier probeer te slapen"
.
snap ik, jullie eigenste kerstkindjequote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Bloes het volgende:
Ik heb wel zin an een kleinkind met kerst
Wow, met kerst al? Da's rap.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Bloes het volgende:
Ik heb wel zin an een kleinkind met kerst
Agossie maar dat is ook hyperbesmettelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, met kerst al? Da's rap.
Mijn nichtje heeft waterpokken momenteel. Da's ook rap
Volgens m'n zus heeft ze het op het kinderdagverblijf opgelopenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef Bloes het volgende:
[..]
Agossie maar dat is ook hyperbesmettelijk.
Ja, mijn kids hadden dat ook. Nou ja, beter maar alles jong krijgen toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens m'n zus heeft ze het op het kinderdagverblijf opgelopen
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ja, mijn kids hadden dat ook. Nou ja, beter maar alles jong krijgen toch?
Tattoo d'rop zettenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb op m'n rechterknie nog littekens van mijn waterpokken. Die had ik toen ik 5 was.
*blop*quote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
ik heb zojuist erwtensoep opgezet, althans, alle ingredienten ervoor in een pan op het voor, nu maar hopen dat het lukt
Yeah mss 2 beebsquote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef SeaOfLove het volgende:
bloes een kerstkleinkind zou echt super zijnik wacht maandag af of mijn zusje een tweeling krijgt of dat het er toch maar eentje is. voor 12 weken zwanger is ze echt gigantisch
en haar schoonfamilie heeft heelveel tweelingen voortgebracht.... spannend allemaal hoor
Ja, ze was officieel zwanger in augustus ofzo.En opeens is ze bevallen!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah mss 2 beebsHet lijkt mij echt heel leuk, ook voor de kinderen
Tuurlijk leef je mee krak, erg leuk! Het aftellen is best wel begonnen, want de weken vliegen voorbij.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En hoe!
Ik krijg er inspiratie van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |