Niet veel toch? Hagestein zelf is in een andere tent belandquote:Op maandag 30 november 2009 13:29 schreef Duderella het volgende:
Ik wil niet weten wat er op de 5-jaars-meet allemaal in die Haagse tunnel is gebeurd.
Had die tent toen nog helemaal nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet veel toch? Hagestein zelf is in een andere tent belandt
quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef golfer het volgende:
Isa![]()
![]()
![]()
Ik heb een taartje voor je gemaakt.
Chocolate cheesecakequote:Op maandag 30 november 2009 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
maar vast wel heel lekker die taart
Pas op wat je zegt. Een kennis van ons riep dat ook voor de grap en toen hebben we een bossche bol in een plastic zakje gedaan, even plat gedrukt en opgestuurd in een bubbeltjes enveloppe. Hij was zeer verrastquote:Op maandag 30 november 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
stuur je een stukkie naar Den Haag?
Jawel! In je broek!quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Had die tent toen nog helemaal niet
Werkt niet, Sunny:quote:
Mep ze neerquote:
Nee! Vork en Hobje en Isa, nu minus Vork met Mirjam!quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Duderella het volgende:
Ik dacht dat Mirjam al CUL-mod was, samen met Isa.
Ik heb even zitten googlen en wat leuk lijkt dat zeg!quote:Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Escrima. Maar het ging niet doorBalen, ik vind het zo leuk! Nou, dan maar een rondje rennen.
Wel wat voor Steer dusquote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef golfer het volgende:
Je moet dus altijd met van die stokjes op straat lopen, anders heeft het weinig zin.
Omdat ze dat toevallig geven op mijn yoga- en pilatessportschooltje. En da's echt om de hoek hier. En na een keertje proberen vond ik het zo leuk, dat ik de daaropvolgende weken weer gingquote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
12km
word al moe als ik er aan denk.
kick-boksen is ook best leuk en goed voor de conditie, paar dames die ik ken doen dat. Maar waarom escrima?
Doorbreken? Ik zie je eerder zelf iets breken.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Duderella het volgende:
Maar goed, ze zien me aankomen, op mijn bijna 38ste.Want ik wil dan natuurlijk wel doorbreken en zo hè?
nou denk het niet aangezien ik mij verder helemaal prima voel, beetje moe maar das mijn eigen schuld want ik moest mijn boek uitlezen vannacht van mezelfquote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Duderella het volgende:
Nee nooit iets half hoor. Hoewel ik voor huishoudelijke taken een uitzondering maak.![]()
Oei DE, toch geen buikgriepje hopelijk?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Marc Marie Huijbrechts?
Oh, wij over een paar maanden ook weer!quote:
Zijn vorige show vond ik echt geweldig, tenminste in de zaal, op tv was het minderquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, wij over een paar maanden ook weer!
Hij was zijn pruik zat. Hij droeg al tien jaar lang pruiken, was er nog niet klaar voor om kaal door het leven te gaan. Of zoals MMH zelf zei hij was zijn cavia zat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Hij is nu ineens kaal hé= weet je wrom?
Marc Marie in the wild is ook erg leuk, op toneel vind ik hem minder. Duurt te lang denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef borisz het volgende:
Zijn vorige show vond ik echt geweldig, tenminste in de zaal, op tv was het minder. MMH bij DWDD is wel heel vaak geweldig
.
Hij is al heel lang kaalquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Hij is nu ineens kaal hé= weet je wrom?
Lasagne, moet daar behalve ui en tomaat heul geen groente in verder?quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
Pasta vanavond!
Heeft iemand nog een recept voor een foolproof lasagne voor 4 personen die veel groente heeft maar toch lekker tomaterig is?Ik moet koken voor schoonouders vrijdag
ik gooi er wel eens auberigine en champignons bij, gaat primaquote:Op maandag 30 november 2009 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lasagne, moet daar behalve ui en tomaat heul geen groente in verder?
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik gooi er wel eens auberigine en champignons bij, gaat prima
klinkt lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef AKnynke het volgende:
k maak een killerlasagna, helaas niet zo tomaterig:
mix een boel spinazie (gewoon uit de diepvries) met een hele bak ricotta en een heleboel gorgonzola en een aantal grote scheppen pesto (zelfgemaakt, natuurlijk). Op smaak brengen met zout en peper. Verder heb je nodig tomatensaus (zelfgemaakt of uit pot, met flink veel basilicum!) en lasagnebladen, en wat geraspte oude kaas..
beginnen met laag tomatensaus, lasagnabladen, spinaziemengsel, tomatensaus, bladen, etc. eindigen met lasagnabladen, met daarbovenop laag tomatensaus. Geraspte kaas erover, in oven stop tot klaar, en smullen!
Niet traditioneel, wel lekker!
quote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu al thuis?
Was je in de schouwburg bij jou om de hoek?
HBO Personeelswerk heeft die gedaanquote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Conservatorium gedaan toch?
quote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef AKnynke het volgende:
k maak een killerlasagna, helaas niet zo tomaterig:
mix een boel spinazie (gewoon uit de diepvries) met een hele bak ricotta en een heleboel gorgonzola en een aantal grote scheppen pesto (zelfgemaakt, natuurlijk). Op smaak brengen met zout en peper. Verder heb je nodig tomatensaus (zelfgemaakt of uit pot, met flink veel basilicum!) en lasagnebladen, en wat geraspte oude kaas..
beginnen met laag tomatensaus, lasagnabladen, spinaziemengsel, tomatensaus, bladen, etc. eindigen met lasagnabladen, met daarbovenop laag tomatensaus. Geraspte kaas erover, in oven stop tot klaar, en smullen!
Niet traditioneel, wel lekker!
Oh die wilde ik ook nog zien. Samenvatting?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende docu gezien:
Poortwachters
heb ik ook jaren niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een toewijding, als kaas eerder uit bed moet dan ik om te werken (wat nogal vaak het geval is) kom ik écht het warme bed niet uit
dat ken ik, had ik vroeger ook maar sinds we hier wonen is dat anders dus sta ik ff opquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja dat is zo... Ik word wel een soort van wakker, maar niet helemaal
Hangt er vanaf hoe makkelijk je last krijgt van enkels, schenen en knieen. Goede schoenen voorkomen heel veel problemen en lopen fijnerquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje voor de hardlopers onder jullie
Hebben jullie allemaal een dure schoen laten aanmeten of hebben jullie gewoon een afgeprijsde schoen van 50 EUR uit de aktiebak gehaald? Vooropgesteld dat je max. 2x per week loopt en minder dan 5 km?
Mooiquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Heb bij een sportwinkel verschillende schoenen gepast (nav loop je op hard/zacht/hoe vaak enzo) en uiteindelijk gekozen voor degene die het beste ondersteunden voor mijn gevoel. De schoenen die ik nu heb trouwens zijn nike air zoom eilte 4 Voor nu lijken ze erg fijn te lopen maar als ik ermee doorga wil ik toch eens goed ernaar laten kijken
klopt maar heb zoiets, eerst eens zien of ik er echt mee doorga. Als dat zo is ga ik in de lente eens rondkijken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
DE, op een later moment kun je ook nog eens naar een sportpodoloog gaan. Staat hier iig nog wel op de planning. Want volgens mij is de combi sportzooltjes/neutrale schoenen beter voor je gewrichten dan overpronatieschoenen.
Staat bij mij nog op de planning, maar nu ff geen geld i.v.m. naderende vakantie
Beter iets geld uitgeven dan blessures Steerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Vriendinnetje van mij is 3e jaars Podotherapie. Had haar gisteren al een mailtje gestuurd daarover. Hopelijk weet ze er wat meer van en/of wil ze eens mee naar de winkel. Ze rent ook al Evy en is bij les 15, dus ik neem aan dat ze goed schoeisel heeft.
Over die zooltjes en neutrale schoenen had ik ook al eens gelezen. Maar zooltjes zijn best duur.![]()
Met video-analysequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef DarkElf het volgende:
las net bij runnersworld in delft ofzo doen ze zooltjes aanmeten (na onderzoek dus) voor 70 euro ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |