Niet veel toch? Hagestein zelf is in een andere tent belandquote:Op maandag 30 november 2009 13:29 schreef Duderella het volgende:
Ik wil niet weten wat er op de 5-jaars-meet allemaal in die Haagse tunnel is gebeurd.
Had die tent toen nog helemaal nietquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet veel toch? Hagestein zelf is in een andere tent belandt
quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef golfer het volgende:
Isa![]()
![]()
![]()
Ik heb een taartje voor je gemaakt.
Chocolate cheesecakequote:Op maandag 30 november 2009 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
maar vast wel heel lekker die taart
Pas op wat je zegt. Een kennis van ons riep dat ook voor de grap en toen hebben we een bossche bol in een plastic zakje gedaan, even plat gedrukt en opgestuurd in een bubbeltjes enveloppe. Hij was zeer verrastquote:Op maandag 30 november 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
stuur je een stukkie naar Den Haag?
Jawel! In je broek!quote:Op maandag 30 november 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Had die tent toen nog helemaal niet
Werkt niet, Sunny:quote:
Mep ze neerquote:
Nee! Vork en Hobje en Isa, nu minus Vork met Mirjam!quote:Op maandag 30 november 2009 16:19 schreef Duderella het volgende:
Ik dacht dat Mirjam al CUL-mod was, samen met Isa.
Ik heb even zitten googlen en wat leuk lijkt dat zeg!quote:Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Escrima. Maar het ging niet doorBalen, ik vind het zo leuk! Nou, dan maar een rondje rennen.
Wel wat voor Steer dusquote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef golfer het volgende:
Je moet dus altijd met van die stokjes op straat lopen, anders heeft het weinig zin.
Omdat ze dat toevallig geven op mijn yoga- en pilatessportschooltje. En da's echt om de hoek hier. En na een keertje proberen vond ik het zo leuk, dat ik de daaropvolgende weken weer gingquote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
12km
word al moe als ik er aan denk.
kick-boksen is ook best leuk en goed voor de conditie, paar dames die ik ken doen dat. Maar waarom escrima?
Doorbreken? Ik zie je eerder zelf iets breken.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Duderella het volgende:
Maar goed, ze zien me aankomen, op mijn bijna 38ste.Want ik wil dan natuurlijk wel doorbreken en zo hè?
nou denk het niet aangezien ik mij verder helemaal prima voel, beetje moe maar das mijn eigen schuld want ik moest mijn boek uitlezen vannacht van mezelfquote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Duderella het volgende:
Nee nooit iets half hoor. Hoewel ik voor huishoudelijke taken een uitzondering maak.![]()
Oei DE, toch geen buikgriepje hopelijk?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Marc Marie Huijbrechts?
Oh, wij over een paar maanden ook weer!quote:
Zijn vorige show vond ik echt geweldig, tenminste in de zaal, op tv was het minderquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, wij over een paar maanden ook weer!
Hij was zijn pruik zat. Hij droeg al tien jaar lang pruiken, was er nog niet klaar voor om kaal door het leven te gaan. Of zoals MMH zelf zei hij was zijn cavia zat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef kaasplankje het volgende:
Hij is nu ineens kaal hé= weet je wrom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |