En ik maar denken dat er ruim 50 miljoen mensen in Engeland wonen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:22 schreef --Tweety-- het volgende:
maar ik zit nu de komende 10 weken alleen in Engeland.
Kan ze mooi het werk van William Wallace ongedaan makenquote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er ruim 50 miljoen mensen in Engeland wonen.
Ze komen me geen gezelschap houden, ze lopen langs m'n bureau en vragen dan nog snel eventjes van gaat het wel?quote:Op maandag 30 november 2009 13:33 schreef Thomas B. het volgende:
Rare ben jij. Komen er mensen om je gezelschap te houden, is het nog niet goed.
We woonden samen in een huis wat alleen maar voor studenten gebruikt word. De volgende stagaire komt pas in de week dat ik weer naar huis ga dus daar heb ik helaas ook niets aan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Kan je niet een nieuwe huisgenoot zoeken dan?
Dus wat is het probleem dan?quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ze komen me geen gezelschap houden, ze lopen langs m'n bureau en vragen dan nog snel eventjes van gaat het wel?
Dat heet toenadering zoeken. Zie het als potentieel gezelschap voor de barre winterdagen die voor de deur staan. Als je dat afwijst blijf je met het probleem zitten. Moet je wel leuke collega's hebben natuurlijk anders word je alleen maar nog gefrustreerder.quote:Op maandag 30 november 2009 13:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ze komen me geen gezelschap houden, ze lopen langs m'n bureau en vragen dan nog snel eventjes van gaat het wel?
Jawel, maar niet echt mensen om de weekenden mee door te brengen.quote:Op maandag 30 november 2009 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
Maar sinds je in Engeland bent heb je nog helemaal niemand anders leren kennen dan je huisgenoot?
Haha,quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
TS gaat nu net als mr Bean kerstkaarten naar zichzelf sturen
Ohh das balen, ik herken je probleem. Misschien kan je op een sport gaan ofzo, of gewoon een of andere cursus doen om zo weer mensen te leren kennen? Of toch eens kijken of je collega's zin hebben in het weekend iets te doenquote:Op maandag 30 november 2009 13:40 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jawel, maar niet echt mensen om de weekenden mee door te brengen.
Of neem een katquote:Op maandag 30 november 2009 13:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Vraag anders een (of een heleboel) van je vrienden om een weekje of 2 weekjes of een weekend langs te komen. Goedkoop reisje Engeland voor hun, wat gezelschap voor jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |