Preciesquote:Op maandag 30 november 2009 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Party Chat enabled, dus inderdaad.
Sowieso is het vaak een drama online als je in een party zit, ik game vaak met 2 maatjes, en we moeten zeker 2-3 keer een game zoeken voordat we ook daadwerkelijk met zijn 3en in een game terecht komen.quote:Op maandag 30 november 2009 10:35 schreef Parvus het volgende:
Vind het trouwens wel raar dat als je met z'n 3en in een Party en Game zit en dan een Team Deathmatch game gaat zoeken je dan niet altijd bij je 'vrienden' in hetzelfde team zit..
Herkenbaar... Echt een drama om fatsoenlijk met meerdere een game te joinenquote:Op maandag 30 november 2009 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso is het vaak een drama online als je in een party zit, ik game vaak met 2 maatjes, en we moeten zeker 2-3 keer een game zoeken voordat we ook daadwerkelijk met zijn 3en in een game terecht komen.
Er is altijd wel iemand die uit de lobby wordt geknikkerd helaas…
Toch wel een groot minpunt wat mij betreft van het hele online gebeuren.
wij doen niet anders. jij of 1 van je vrienden heeft die NAT poort niet op open staan. zodra 1 iemand in de 'party' zn poorten niet open heeft staan gaat het fout.quote:Op maandag 30 november 2009 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Herkenbaar... Echt een drama om fatsoenlijk met meerdere een game te joinen. Snap ook niet dat het zo'n probleem moet zijn. Het is juist zo meesterlijk om met 4-5-6 man een S&D game te joinen
De ene keer gaat het goed en de andere keer gaat het fout. Paar keer proberen is soms noodzakelijk. Volgens mij geeft MW2 het zelfs aan of je "NAT Type" open is of niet. Lijkt goed te staan bij iedereen als ik er naar vraagquote:Op maandag 30 november 2009 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wij doen niet anders. jij of 1 van je vrienden heeft die NAT poort niet op open staan. zodra 1 iemand in de 'party' zn poorten niet open heeft staan gaat het fout.
Wat moet er aan de rechterkant staan?quote:Op maandag 30 november 2009 11:38 schreef _GdR_ het volgende:
In de lobby kan je het inderdaad aan de rechterkant zien of hij open/strict of moderate staat. Waarschijnlijk lult iemand tegen je. Want gister heb ik de hele avond zitten gamen en geen problemen gehad. Aan het begin was het inderdaad dikke ellende.
Als t nu niet goed gaat staan de instellingen bij iemand gewoon niet goed.
ja idd! Vorige 2 topics ook al voorbij gekomen!quote:Op maandag 30 november 2009 10:38 schreef -SG- het volgende:
* Er is een nieuw clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.
Huh?
lees danquote:Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef biertank het volgende:
[..]
Wat moet er aan de rechterkant staan?
Bij eigenlijk iedereen die ik ken staat ie op moderate, dit is toch goed?
neen hij moet op open.quote:Op maandag 30 november 2009 11:39 schreef biertank het volgende:
[..]
Wat moet er aan de rechterkant staan?
Bij eigenlijk iedereen die ik ken staat ie op moderate, dit is toch goed?
ah top! ga vanavond de porten open zetten.quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
neen hij moet op open.
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 | 3074 53 Zowel UPD als TCP |
Oh ja? Welke dan?quote:Feiten
* Drie maps met enkele wijzigingen uit Call of Duty 4 zijn weer terug
Zonder die poorten open kan het ook prima werken overigensquote:Op maandag 30 november 2009 12:05 schreef _GdR_ het volgende:
dit zijn btw de poorten:
[ code verwijderd ]
als je in je eentje speelt wel ja. Maar als je met een groepje gasten goed wil kunnen gamen dan moet je zorgen dat je NATtype open is.quote:Op maandag 30 november 2009 12:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonder die poorten open kan het ook prima werken overigens
En dan nog kom je problemen tegen online.quote:Op maandag 30 november 2009 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als je in je eentje speelt wel ja. Maar als je met een groepje gasten goed wil kunnen gamen dan moet je zorgen dat je NATtype open is.
Is mijn ervaring ook hoor.... Maargoedquote:Op maandag 30 november 2009 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan nog kom je problemen tegen online.
Dat vraag ik me ook al een topic lang afquote:
Dit icm claymore, maak hier mee zoveel killsquote:Op maandag 30 november 2009 13:46 schreef skippy22 het volgende:
Die scavenger perk is wel handig
Heb het zinnetje voor je weggehaald voor de volgende opquote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een topic lang afJammer dat je zelf neit de OP kan aanpassen
Jij bent hard op weg de favoriete van mijn favorieten te wordenquote:Op maandag 30 november 2009 14:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Heb het zinnetje voor je weggehaald voor de volgende op
Doet me denken aan nog een irritatie van me, waarom denk je als speler : ‘’hey vet, ik ga Domination spelen, maar ipv dat ik vlaggen verover en verdedig, ga ik als een kip zonder kop rondlopen en mensen om leggen zodat ik aan het einde van de game 5e sta met mijn 30 kills, achter mensen met <10 kills, want dat is leuk.’’quote:
welkomquote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef garriej het volgende:
TVP, gister pas online begonnen eerder geen tijd.
mijn gametag is: garriej, add me!
ik heb echt hopenloos vrienden nodig, heb nu 3 weken een xbox.
haha ik ben nu level 16, ik moet toegeven dat ik ook niet erg goed ben, maar wat verwacht je heb nog niet zo lang een xbox, is heel erg wennenquote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
welkomMijn tag is KVD88 en nog maar level 21.. misschien dat je tegen mij nog een kans maakt.. de rest hier is allemaal gemiddeld 50+ i guess
Haha level 30 en regelmatig laatste in mijn groep... don't worry.quote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
welkomMijn tag is KVD88 en nog maar level 21.. misschien dat je tegen mij nog een kans maakt.. de rest hier is allemaal gemiddeld 50+ i guess
Ik denk dat het eerder ligt aan het team waarmee je speelt en welk team je tegen speelt.quote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben eerste prestige level 48 nu en nog steeds heb ik potjes dat ik 6 - 12 speel![]()
Die potjes van 27 - 3 maken het dan wel weer goed, daar niet vanmaar ik speel zo wisselvallig soms :|
Dat niet alleenquote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan het team waarmee je speelt en welk team je tegen speelt.
Dat is bullshit ik heb liever een slechter team want dan maak ik meer kilss:)quote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan het team waarmee je speelt en welk team je tegen speelt.
Mediumquote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Biefstuk het volgende:
Hoe hoog/laag hebben jullie de sensitivity staan? Mijne staat op moderate maar ik merk wel dat ik soms net te langzaam kan draaien. Daarentegen ga ik op een hogere sensitivity vaak verder dan ik wil met richten
Kanquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef VliegVlieg het volgende:
Rank 40 bereikt vandaag en na meer dan 8000 kills een k/d van 1.59
Gaan we geen FOK! team opstarten voor dit spel?
Jep, 3 dagen en 2 uurtjesquote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kan. Hoelang heb je al gespeeld trouwens, 8000 kills dat is zoiets van 3 dagen of meer?
WTF ik heb nog geen 1dag en 20uur ofzo en bijna 7500 dacht ikquote:
Vind ik wel vanaaf een fok party opstarten en dan gaan team deatmatchenquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef VliegVlieg het volgende:
Hoe kan dat nou? Speel je echt alleen TDM of zo? Ik ben level 65 en heb minder kills dan jij (5500 ongeveer)...quote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef VliegVlieg het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Speel je echt alleen TDM of zo? Ik ben level 65 en heb minder kills dan jij (5500 ongeveer)...
Ik heb hem ook op moderate staan maar... als ie open staat. Is dit niet slecht vanwege veiligheid? Of heeft dat er helemaal niks mee te maken?quote:Op maandag 30 november 2009 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
neen hij moet op open.
[ afbeelding ]
ik met team deatmatch maar dat komt omdat ik meestal tog wel rond de 30kills hebquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef jna het volgende:
Met welke game modus level je eigenlijk het snelst? gemiddeld genomen, hangt natuurlijk voor van jezelf af
Bij S&D krijg je natuurlijk wel snel en makkelijk veel XP.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef jna het volgende:
Met welke game modus level je eigenlijk het snelst? gemiddeld genomen, hangt natuurlijk voor van jezelf af
Hoeveel krijg je daar?*per kill)? maar daar zit je met als je dood gaat kan je soms 1minuut niks meer doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bij S&D krijg je natuurlijk wel snel en makkelijk veel XP.
Is 500 per kill. Als je een beetje goed bent kan je echt veel punten binnenslepenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je daar?*per kill)? maar daar zit je met als je dood gaat kan je soms 1minuut niks meer doen
Hoeveel meer krijg je met hardcore dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hardcore krijg je veel!
Of met domination, aangezien je dan lange runs kan maken!
Volgens mij met TDM nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:53 schreef Silv het volgende:
[..]
Hoeveel meer krijg je met hardcore dan?
Ik ben level 40 van de eerste prestige he.. Ik speel de laatste tijd veel FFA, omdat ik daar de meeste challenges kan completen waardoor ik sneller stijg in rank. Bovendien win ik ook vaak (met een mooie eindscore), waardoor mijn K/D en mijn Win/Loss ratio ook nog eens lekker stijgt.quote:Op maandag 30 november 2009 23:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Speel je echt alleen TDM of zo? Ik ben level 65 en heb minder kills dan jij (5500 ongeveer)...
Wat moet je met zo'n care package?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Misschien die andere modes ook maar eens doen dan.
Geef eens een paar voorbeelden van die strategy guide
Mijn strategie is op dit moment proberen wat minder dood te gaan (al lukt dat gisteren nog niet altijd) om zo de killstreaks te pakken te krijgen. Heb nu care package, predator missile en emergency airdrop (of hoe heet dat ding). Gisteren voor het eerst die airdrop gekregen, zat er alleen maar UAV en counter UAV in...
Hoe dan ook wel voor het eerst een 10 killstreak gehaald
nice, ik ben nog niet verder dan de 5 gekomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Misschien die andere modes ook maar eens doen dan.
Mijn strategie is op dit moment proberen wat minder dood te gaan (al lukt dat gisteren nog niet altijd) om zo de killstreaks te pakken te krijgen. Heb nu care package, predator missile en emergency airdrop (of hoe heet dat ding). Gisteren voor het eerst die airdrop gekregen, zat er alleen maar UAV en counter UAV in...
Hoe dan ook wel voor het eerst een 10 killstreak gehaald
Met chopper gunner heb ik tog op zn minst 10kills hoor.En predator missile als iedereen binnen zit heb je er wat aanquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n care package?Doe:
-predator missile
-airstrike (die van 7 kills, dan blijft dat vliegtuig nog hangen en mensen schieten)
- helicopter (Die van 9 kills, die kan samen met het vliegtuig in 1 level en dan gaat het hard)
Het fijne daaraan is dat je er niet meer naar om hoeft te kijken, bij die sommige andere helicopters moet je zelf gaan besturen (vind ik vervelend).
Met die combi die ik noem ook en daar heb je een kortere streak voor nodig en je kan in de tussen tijd gewoon zelf blijven killen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Met chopper gunner heb ik tog op zn minst 10kills hoor.En predator missile als iedereen binnen zit heb je er wat aan
Maar je bent tog wel een zware prutser als je een killstreak van 10niet voor elkaar krijgt of 11quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Met die combi die ik noem ook en daar heb je een kortere streak voor nodig en je kan in de tussen tijd gewoon zelf blijven killen.
Statistisch gezien zou het moeilijk moeten zijn; dan moet je of mensen tegen je hebben die allemaal prutsers zijn, of je moet zo ontzettend goed zijn dat ze jou ook niet te pakken krijgen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar je bent tog wel een zware prutser als je een killstreak van 10niet voor elkaar krijgt of 11
Ja dan ben je toG idd een zware prutser. Heb een kd van 1.90 dus aan die kill streak zal het niet liggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar je bent tog wel een zware prutser als je een killstreak van 10niet voor elkaar krijgt of 11
Ja ik wou net zeggen want ik heb hem nog nooit gehad ook en terwijlk al aardig wat care package gehad heb.Ja die emp wel vaker maar die is echt nutteloos nja de nut is dat alle vijandelijke helicopters enzo uit de lucht gehaald worden.Maar idd 15kills of wat is het? is wel beetje veelste veelquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb er wel een keer een EMP in gehad, maar een nuke lijkt mij een beetje spelverderf.
Wat voor nut heeft zo'n EMP trouwens? Spelers hebben er maar matig last van, en voor zoveel kills had ik op zijn minst Cthulhu verwacht.
Ja indd beetje teveel kills voor de EMP die niet super is. Maar je hebt dus geen radar meer, je 'red dot' in je mikding is weg en je kan bijvoorbeeld ook geen vijandige helicopter ofzo meer 'locken' met de Stinger enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen want ik heb hem nog nooit gehad ook en terwijlk al aardig wat care package gehad heb.Ja die emp wel vaker maar die is echt nutteloos nja de nut is dat alle vijandelijke helicopters enzo uit de lucht gehaald worden.Maar idd 15kills of wat is het? is wel beetje veelste veel
Die guide ligt nu thuis dus vanavond kijk ik even.. heb nog geen tijd gehad om hem aandachtig door te bladeren..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:37 schreef zatoichi het volgende:
Chopper Gunnerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef -SG- het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik de volgende keer een chopper gunner of ac130 ga unlokken.
Bij MW1 ging levelen het snelst met Search & Destroy.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef jna het volgende:
Daar hoef e geen Hardcore voor te spelen om 2500punten te krijgen die heb je bij normaal ook zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bij MW1 ging levelen het snelst met Search & Destroy.
Bij MW2 gaat het erg snel met Hardcore Team Deathmatch. Daar krijg je 100 per kill en speel je nagenoeg aan 1 stuk door (bij S&D niet).
Dan kun je per game toch al snel 2500+ punten halen als je het een beetje onder de knie hebt.
Het mooie aan Hardcore vind ik ook de grotere diversiteit aan wapens die iedereen gebruikt. Damage van het wapen is minder belangrijk omdat je met elk wapen maar een paar kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Ook kun je perks gebruiken die je normaal minder snel gebruikt omdat je perks als Stopping Power ook niet nodig hebt.
Hardcore ftw dus!
2500+ staat er ook bijdehandje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar hoef e geen Hardcore voor te spelen om 2500punten te krijgen die heb je bij normaal ook zo
Ik speel niet anders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Goh en die heb je bij normaal niet zo?
EMP is zwaar relaxt. alles wat elektrisch is van de tegenstander doet het niet meer. geen bullshitsensor meer geen auv predator missles/helekopters/enz functioneren niet etc etc.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb er wel een keer een EMP in gehad, maar een nuke lijkt mij een beetje spelverderf.
Wat voor nut heeft zo'n EMP trouwens? Spelers hebben er maar matig last van, en voor zoveel kills had ik op zijn minst Cthulhu verwacht.
IK bedoelde alleen van meeste mensen vinden hardcore niks dat ze het ook zo kunnen halen.Ik zelf vind hardcore makkelijker normaal .Omdat er zoveel kippen zonder kop lopen bij hardcorequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik speel niet anders.
Ik geef mijn oordeel over Hardcore TD omdat ik dat speel.
En als je wat fora's leest over COD zul je ook tot de conclusie komen dat je met Hardcore TD het snelste kunt levelen. Niet dat dat de reden is dat ik het speel. Mijn redenen heb ik in mijn eerste post al uitgelegd.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik speel niet anders.
Ik geef mijn oordeel over Hardcore TD omdat ik dat speel.
En als je wat fora's leest over COD zul je ook tot de conclusie komen dat je met Hardcore TD het snelste kunt levelen. Niet dat dat de reden is dat ik het speel. Mijn redenen heb ik in mijn eerste post al uitgelegd.
Als je die EMP af laat gaan, doen dan ook de lock-ons van de launchers het niet meer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
EMP is zwaar relaxt. alles wat elektrisch is van de tegenstander doet het niet meer. geen bullshitsensor meer geen auv predator missles/helekopters/enz functioneren niet etc etc.
Tijdje terug had iemand een pavelow en ik een EMP die pavelow ging als een debiel tekeer. die gast had nog nooit zoveel kills gehaald met een killstreak reward.
Dus in teamverband is ie echt wel relaxt
Wat is een ADS? Ik kom nu trouwens online, wie wilt er spelen? PSN: ATTIE09quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je die EMP af laat gaan, doen dan ook de lock-ons van de launchers het niet meer?
Zelf vind ik die EMP zwaar irritant, niet zo zeer voor de wapens, maar meer voor de radar e.d. Trouwens ook kut als je een thermal scope op je gun hebt zitten. Dat ding werkt niet meer, dus het enige wat je heb is een super trage ADS op je gun...
Heb het met die thermal sowieso wel gehad; vijanden zijn over het algemeen duidelijk genoeg, alleen als ze zich achter het gras verstopt zitten zijn ze wat makkelijker, al kun je meestal ook wel gokken waar ze liggen...
ADS = Aim down sights.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Wat is een ADS? Ik kom nu trouwens online, wie wilt er spelen? PSN: ATTIE09
Bring it downquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:54 schreef donthate het volgende:
Vind dat er vanavond maar is een private match op ps3 moet gehouden worden met alleen maar fokkers
Ah, uiteraard.quote:
Als er meer mensen zijn die mee willen doen moet even toppicje geopend wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Bring it down
[..]
Ah, uiteraard.
IK gaat lekker tot aan de laatste prestigequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef Biefstuk het volgende:
Na deze eerste prestige kap ik met dat prestigezooi
Ik mis mijn ACR en dergelijke![]()
Al die headshots die overnieuw moeten. Man, dat gaat eeuwen duren
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:37 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_een_gamenerd.html
Geniaal![]()
wees er maar trots opquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:32 schreef donthate het volgende:
[..]
IK gaat lekker tot aan de laatste prestige
Er is niet eens een knife classquote:Op woensdag 2 december 2009 11:21 schreef MPC60 het volgende:
Ik vindt mensen die denken dat ze goed zijn met een knifeclass in een shooter een beetje
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er is niet eens een knife classAlleen wat ik net zei. van zo snel rennen dan is het vaak handiger om te knife dat te schieten dus waarom zou ik dan gaan schieten
dus een beetje
bericht van jou
Je hebt deels gelijk, maar ik vind het een beetje jammer dat je inderdaad dood bent na 1 steek.. in die zin is het wat overpowered.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er is niet eens een knife classAlleen wat ik net zei. van zo snel rennen dan is het vaak handiger om te knife dat te schieten dus waarom zou ik dan gaan schieten
dus een beetje
bericht van jou
Dat ook. en je verspeeld geen kogels. en je kogels verraden niet waar je zit. en als je bijf een kamer in rent waar iemand zit te campen is het ook gewoon sneller.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Knife kilss zijn handiger dan zie ze ook niet op rader tog?
Daarom snapk ook niet dat mensen er tegen zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat ook. en je verspeeld geen kogels. en je kogels verraden niet waar je zit. en als je bijf een kamer in rent waar iemand zit te campen is het ook gewoon sneller.
Denk omdat mensen het oneerlijk vinden als je vanaf 10 meter geknifed wordt. (commando)quote:Op woensdag 2 december 2009 11:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Daarom snapk ook niet dat mensen er tegen zijn
Mwa daar tegen over staat weer dat je geen anderen perk kan kiezen die hun weer voordeel geeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk omdat mensen het oneerlijk vinden als je vanaf 10 meter geknifed wordt. (commando)
Zelf gebruik ik het ook vaak hoor, idd. veel sneller dan schieten. (al doe ik het vaak te snel, waardoor ik mis, en zelf neergestoken word)
IK vind dat riot shield een beetje raar als je heel stuk naast iemand slaat gaat ie tog dood na 2xquote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk omdat mensen het oneerlijk vinden als je vanaf 10 meter geknifed wordt. (commando)
Zelf gebruik ik het ook vaak hoor, idd. veel sneller dan schieten. (al doe ik het vaak te snel, waardoor ik mis, en zelf neergestoken word)
Gast de perks zoals jij ze omschrijft is precies de knifeclass, voel je vooral nog meer aangevallenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
dus een beetje
bericht van jou
net of je het niet over mij hadquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gast de perks zoals jij ze omschrijft is precies de knifeclass, voel je vooral nog meer aangevallen
Nou kom maar potje ffa doen danquote:Op woensdag 2 december 2009 12:07 schreef MPC60 het volgende:
Waar zeg ik dat, ga jij maar vooral harder rennen door de map dan de rest, val je lekker op voor me.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
En daar had je maar liefst 6 smileys voor nodig ?
in combi met het schild op je rug?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Vooral die akimbo shotgun uit het jaar nul. Dat is al helemaal vreselijk...
Rond lopen door een level en ineens op een vijand stuiten en R3 doen. Zuivere bevredigingquote:Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dan tel je pas mee
Mensen die glitchen en hacken zijn sneuquote:
Ja ik begrijp dat ook niet hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Mensen die glitchen en hacken zijn sneu![]()
Ook die malloten die die leaderboards hekken en er een hard piemeltje van krijgen of een natte dweil als ze zich zelf boven aan zien staan
Akimbo is best kut hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook niet hoor
Kan trouwens niet wachten tot ik G18 akimbo heb
Dat is volgens mij ook de standaard riotshield class die je bij het begin kan kiezen, ik gebruik het gewoon als secondary, primary leeg maar iemand om de hoek? Geen probleem kom die hoek maar om lolquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
in combi met het schild op je rug?die zie ik best vaak.. ik ben zelf alleen pas level 30 dus ik kan hem nog niet
de shotgun die je op level 67 (geloof ik) unlocked bedoelde hij met die uit het jaar 0 denk ik. Maar dat ding is super goedquote:Op woensdag 2 december 2009 13:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook de standaard riotshield class die je bij het begin kan kiezen, ik gebruik het gewoon als secondary, primary leeg maar iemand om de hoek? Geen probleem kom die hoek maar om lol
Ja, die 18zoveel shotgun. Die je ala terminator herlaadt.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
de shotgun die je op level 67 (geloof ik) unlocked bedoelde hij met die uit het jaar 0 denk ik. Maar dat ding is super goed
Nee dat is de Ranger. *zoekt plaatje*quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
de shotgun die je op level 67 (geloof ik) unlocked bedoelde hij met die uit het jaar 0 denk ik. Maar dat ding is super goed noob.
Dat zeg ik ook we moeten gewoon party met paar man doen van fokquote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij highrise zag ik van de week ieman boven op het dak zitten!
Daarna ff zelf geprobeerd, maar is toch een best lastig karwei
wel grappig om met een paar mensen in een lobby te proberen :p!
Wat krijg je dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef intraxz het volgende:
Net die javelin glitch geprobeerd... Wat een laffe shit om te doen in een match.
Ook een paar keer geprobeerd, maar k pleur steeds de afgrond inquote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij highrise zag ik van de week ieman boven op het dak zitten!
Daarna ff zelf geprobeerd, maar is toch een best lastig karwei
wel grappig om met een paar mensen in een lobby te proberen :p!
Bah. Irritante lui altijd die dat ding akimbo hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nee dat is de Ranger. *zoekt plaatje*
Model 1887 dus.
[ afbeelding ]
Dan ontplof je net zoals een javelin raket als je doodgaat..quote:
Hahah wat een onzinquote:Op woensdag 2 december 2009 15:39 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dan ontplof je net zoals een javelin raket als je doodgaat..
Nou ik zat net filmpje op youtube te kijken en die gast maakte er aardig wat kills doorquote:Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah wat een onzindat wil je niet eens
Hehe ja zo'n ventje ging het mij laten zien laatst. Ik maar springen en steeds missen. 60 keer geprobeerd ofzo en nu een K/D van 0.42 ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef Silv het volgende:
[..]
Ook een paar keer geprobeerd, maar k pleur steeds de afgrond in
Mij lijkt een party met aantal nederlanders ook wel leuk, gaat het een stuk beter als het goed isquote:Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook we moeten gewoon party met paar man doen van fok
Dat is jammer ik hb alleen ps3:P Maar die partys op ps3 gaan veel makkelijkerquote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Mij lijkt een party met aantal nederlanders ook wel leuk, gaat het een stuk beter als het goed isMij mag je toevoegen JupilerXL (xbox)... ben level 61 of 62 of zoiets nu... mijn k/d is 1.28 ongeveer dacht ik... nu ik de wapens waar ik fijn mee speel heb gaat dat langzaam wat omhoog
Ja bij ps3 kan je gelijk op beantwoorden klikkenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef Agiath het volgende:
Partys op ps3 makkelijker? ik dacht dat xbox live zo relaxt was?
Wat hij zegt. Gamertag: Solemn1tyquote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Parvus het volgende:
Voeg mij ook maar toe: Idovon, level 64 ook ofzo.
edit // Xbox Live
cod4 helemaal, hoefde je helemaal niet naar het hoofdmenu.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja bij ps3 kan je gelijk op beantwoorden klikken
Bij xbox moet je 1st na 2/3menus wat tijdje duurt![]()
Op ps3 gaan ook niet makkelijk want cod 5ging echt makkelijk
Bij 5 ook maar deze zijn echt kut wat ik wel handig vind is join player als die al bezig isquote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
cod4 helemaal, hoefde je helemaal niet naar het hoofdmenu.
Ik snap niet waarom ze dat zo gedaan hebben nu
Heeft iedereen dat vandaag ontdekt ofzo? Ben vandaag uit het niks echt tientallen keren zo gekilledquote:Op woensdag 2 december 2009 15:39 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dan ontplof je net zoals een javelin raket als je doodgaat..
Oke zalk je uitnodigen?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Sinds gister heb ik MW 2 ook op m'n PS3, dus als er Fokkers met/tegen me willen spelen voeg me maar even toe. PSN: MoodChange
het verspreid echt snel ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat vandaag ontdekt ofzo? Ben vandaag uit het niks echt tientallen keren zo gekilled
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef KrentebolHooft het volgende:
Geen death challenge complete
Je mag me wel ff toevoegen hoor, maar party, ben online nog niet zo goed. Heb eerst ff single player gespeeld en heb pas 1 rondje online gedaan. Maar dat zal snel veranderen denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke zalk je uitnodigen?voor party gelijk
Heb je toegevoegd maar je hebt niet geacepteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Je mag me wel ff toevoegen hoor, maar party, ben online nog niet zo goed. Heb eerst ff single player gespeeld en heb pas 1 rondje online gedaan. Maar dat zal snel veranderen denk ik
In het begin raakt niemand wat bij lvl 5 je hebt bijna geen wapens enzo:p je hebt wenig perksquote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef PierreTT het volgende:
tvp, vandaag begonnen met online spelenPas level 5 ofzo en ik presteer verder ook niet zoveel geweldigs moet ik zeggen
Preciesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef donthate het volgende:
[..]
In het begin raakt niemand wat bij lvl 5 je hebt bijna geen wapens enzo:p je hebt wenig perks
Dat gaat irriteren na verloop van tijd ik ben nu lvl 69:p Maar tzijn er teveelquote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesMaar het is leuk om te doen, en hopelijk komt de ervaring vanzelf een keer
Vind het systeem met die badges en titels etc ook wel leuk gedaan
Special ops of single?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat is missie 5 toch kut zeg. Die mannetjes zitten echt overal verstopt en het duurt zo lang! Ik speel op veteran.
Singeplayer is kut had hem binnen 5uur uitgespeeld op het hoogstequote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Single, dat je Rojas moet neerhalen.
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....quote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef jackson het volgende:
Die scope (ACOG) vind ik heerlijk werken op de M4. Stopping power is helaas geen overbodige luxe bij core matches gezien de damage van dat wapen
Op korte afstand geen LT gebruiken maar gelijk knallen ?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....
Als je de perk Sleight of hand Pro gebruikt kijk je sneller door je scope:-) Vind ik fijn werken met de ACOG scope op de Barret .50 (op sommige maps dan toch)quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....
Inderdaad.. die Sleight of hand pro werk primaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Als je de perk Sleight of hand Pro gebruikt kijk je sneller door je scope:-) Vind ik fijn werken met de ACOG scope op de Barret .50 (op sommige maps dan toch)
Volgens mij is dat de hipfire perk waar jij het over hebt, heb ik ook een tijd mee gelopen. De sleight of hand is faster reload en faster ADS. Heb ik ook meegelopen, maar in combinatie met de FAL. Toch te weinig hits, dus ik ben ook weer overgestapt op de SCAR totdat ik weer een beter wapen unlockquote:Op donderdag 3 december 2009 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.. die Sleight of hand pro werk prima. Op korte afstand gewoon sprayen zonder te aimen
Was niet duidelijk maar doelde op snel aimen met sleight of hand en als een tegenstander op korte afstand is dat je niet aimt. Die perk die jij bedoelt werkt ook goed als je zonder te aimen schiet ja, daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de hipfire perk waar jij het over hebt, heb ik ook een tijd mee gelopen. De sleight of hand is faster reload en faster ADS. Heb ik ook meegelopen, maar in combinatie met de FAL. Toch te weinig hits, dus ik ben ook weer overgestapt op de SCAR totdat ik weer een beter wapen unlock
Welkom in mijn wereldquote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam er gisteren trouwens achter dat ik de laagste accuracy heb van iedereen in mijn friendslist, iets van 7%.
bij hardcore ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef versteegrob het volgende:
De scope is zo kut omdat je totaal niet ver kan kijken daar en tegen bij CoD4 kon je er wel goed door heen kijken. Speel ook bijna altijd met de SCAR en heel soms met de M16, 1 shot 1 kill i like !
Ik sta ook als laatste in mijn friendlist, iets van 14.7%quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam er gisteren trouwens achter dat ik de laagste accuracy heb van iedereen in mijn friendslist, iets van 7%.
Mijn k/d ratio zuigt ook, iets van 0.46 ofzo op het moment.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik sta ook als laatste in mijn friendlist, iets van 14.7%.
Maar ach, mijn k/d ratio is beter.
Daar gaat het toch omquote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn k/d ratio zuigt ook, iets van 0.46 ofzo op het moment.
Ik ben gewoon slecht in FPS games, maar ik heb gelukkig wel nog zat lol.
Hier hetzelfde, ik haal volgens mij de 0.46 nog niet eensquote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfde hier... behalve als ik echt 5x achter elkaar een 1op1 verlies, dan wil ik nog wel eens het oude en nieuwe testament aan elkaar vloeken. Meestal boeit het me niet zo veel... Mijn K/D is nu rond de 0.64quote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier... behalve als ik echt 5x achter elkaar een 1op1 verlies, dan wil ik nog wel eens het oude en nieuwe testament aan elkaar vloeken. Meestal boeit het me niet zo veel... Mijn K/D is nu rond de 0.64
Ik heb dat dus ook sinds het begin. Heb nu iets van een 1.76 K/D ratio en bij elke death moet je dus weer 2 kills halen. Maar het spel is af en toe zo frustrerend door crappy connections of weer een vage spawn waarbij je weer direct doodgaat zodat je meestal eindigt met een score van 30-18 en dus je K/D ratio weer omlaag gaatquote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik merkte gisteravond op dat ik bij elke death tegenwoordig al zit te godveren.
Je schiet 100 kogels. en 18 raken hun doel.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik vind het echt belangrijk dat ik het goed doe met accuracy, kd ratio en kill streak in me friendslist
Met accuracy sta ik bovenaan met 18% en hij word nu ook steeds hoger sinds ik niet meer met de famas speel. Geen idee of 18% goed is maar ik sta iig geval bovenaan ermee.
Ik godver vooral op mezelf hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook sinds het begin.
Amerikanen zijn nog wel okeee maar engelsen en fransenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef -SG- het volgende:
Echt, ik word gewoon serieus nou kwaad om die kut amerikanen.
k heb gewoon het geluid van de mic op 0 gezetquote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Silv het volgende:
Ik mute meestal gewoon iedereen die praat
Ik hoop het. Ik heb vandaag 4 potjes gespeeld en in elk potje zat wel ee Javelin glitcherquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef MPC60 het volgende:
Xbox Live gaat Javelin glitchers suspenden. Heb ik van het IW forum.
Zet je privacy settings dan op Friends only, scheelt je een hoop gemute. (als je een 360 hebt dan)quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Silv het volgende:
Ik mute meestal gewoon iedereen die praat
Goed bezig, hopelijk gaan ze iets soortgelijks doen bij de ps3. Maar iig goed dat ze er van op de hoogte zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef MPC60 het volgende:
Xbox Live gaat Javelin glitchers suspenden. Heb ik van het IW forum.
Als je m van een afstand ziet ja, maar die lui sprinten nogal veel en altijd richting mensen natuurlijk, verder is de reach van die explosie, zeker met die ene perk (Danger Close?) enorm.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
Maar je kunt die lui toch gewoon van een afstand neerschieten? (die javalin glitchers)
Eerste wat ik doe met schietspellen, inverted y-as instellenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die met inverted y-as spelen? Van mijn vrienden echt niemand en ze kijken me ook raar aan dat ik het wel doe. Ik ben niet anders gewend dat naar boven naar beneden is en andersom
Had ik eerst ook maar toch weer terug gezet, echt irritant als firends van een friend joinen, moet je ze gelijk een request sturen om ze te horen lol.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zet je privacy settings dan op Friends only, scheelt je een hoop gemute. (als je een 360 hebt dan)
typ maar in bij youtubequote:Op donderdag 3 december 2009 18:05 schreef versteegrob het volgende:
Kunnen jullie uitleggen wat een javalin glitchers is? Dat is toch een rocket die eerst heel hoog gaat en dan naar beneden gaat? Waardoor hij meestal alle heli's mist? Crap ding en volgens mij heb je alle tijd om weg te sprinten als iemand dat ding op jou richt.
Nee, dat is de bedoeling van een Javelin. Als je dat ziet gebeuren wordt hij gewoon gebruikt zoals het moet. Als ze ermee glitchen rennen ze ermee rond samen met wat semtex en exploderen ze zodra je ze neerschiet (of zelfs knifed).quote:Op donderdag 3 december 2009 18:05 schreef versteegrob het volgende:
Kunnen jullie uitleggen wat een javalin glitchers is? Dat is toch een rocket die eerst heel hoog gaat en dan naar beneden gaat? Waardoor hij meestal alle heli's mist? Crap ding en volgens mij heb je alle tijd om weg te sprinten als iemand dat ding op jou richt.
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef intraxz het volgende:
Ik ben het nog geen een keer tegengekomen.. En ik speel best veel.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
K/D is nu 1.94, gaat lekker.
FAMAS met ACOG ftw.
Had net een potje met 23 kills, 0 death.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:32 schreef intraxz het volgende:
Ik ging net helemaal sneaky op iemand af.. Komt er een teammate aan die met zijn noobshotgun finaal mist dus die gast draait zich om en schiet mij dood
Wat speel je? Je K/D is wel erg sick man, super netjes.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
K/D is nu 1.94, gaat lekker.
FAMAS met ACOG ftw.
Had net een potje met 23 kills, 0 death.
Das alsnog best slechtquote:Op donderdag 3 december 2009 22:30 schreef kwaitnait het volgende:
Net een paupertje met 36 kills en 36 deaths in ground war.. stomme Javelin glitch
inderdaad, knife 'm dan als je toch dichtbij bent en "spaar" je javelin voor de volgendequote:
TDM, een enkele keer free for all.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat speel je? Je K/D is wel erg sick man, super netjes.
Wat is het verschil tussen de FAMAS en de M16 ? Allebei burst
Welke perks gebruik je ?
Haha dat heb ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef KintoUn het volgende:
Ik kan die last stand ook niet hebben hoor.
Ik vergeet het altijd, lig ik daar op de grond... Niet door hebbende dat ik nog leef enzo, hahaha.
Andersom trap ik er dan ook gewoon in natuurlijk.
Al zo vaak omgelegd door zo'n gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |