Hehe ja zo'n ventje ging het mij laten zien laatst. Ik maar springen en steeds missen. 60 keer geprobeerd ofzo en nu een K/D van 0.42 ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 15:37 schreef Silv het volgende:
[..]
Ook een paar keer geprobeerd, maar k pleur steeds de afgrond in
Mij lijkt een party met aantal nederlanders ook wel leuk, gaat het een stuk beter als het goed isquote:Op woensdag 2 december 2009 15:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook we moeten gewoon party met paar man doen van fok
Dat is jammer ik hb alleen ps3:P Maar die partys op ps3 gaan veel makkelijkerquote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Mij lijkt een party met aantal nederlanders ook wel leuk, gaat het een stuk beter als het goed isMij mag je toevoegen JupilerXL (xbox)... ben level 61 of 62 of zoiets nu... mijn k/d is 1.28 ongeveer dacht ik... nu ik de wapens waar ik fijn mee speel heb gaat dat langzaam wat omhoog
Ja bij ps3 kan je gelijk op beantwoorden klikkenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef Agiath het volgende:
Partys op ps3 makkelijker? ik dacht dat xbox live zo relaxt was?
Wat hij zegt. Gamertag: Solemn1tyquote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef Parvus het volgende:
Voeg mij ook maar toe: Idovon, level 64 ook ofzo.
edit // Xbox Live
cod4 helemaal, hoefde je helemaal niet naar het hoofdmenu.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja bij ps3 kan je gelijk op beantwoorden klikken
Bij xbox moet je 1st na 2/3menus wat tijdje duurt![]()
Op ps3 gaan ook niet makkelijk want cod 5ging echt makkelijk
Bij 5 ook maar deze zijn echt kut wat ik wel handig vind is join player als die al bezig isquote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
cod4 helemaal, hoefde je helemaal niet naar het hoofdmenu.
Ik snap niet waarom ze dat zo gedaan hebben nu
Heeft iedereen dat vandaag ontdekt ofzo? Ben vandaag uit het niks echt tientallen keren zo gekilledquote:Op woensdag 2 december 2009 15:39 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dan ontplof je net zoals een javelin raket als je doodgaat..
Oke zalk je uitnodigen?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Sinds gister heb ik MW 2 ook op m'n PS3, dus als er Fokkers met/tegen me willen spelen voeg me maar even toe. PSN: MoodChange
het verspreid echt snel ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat vandaag ontdekt ofzo? Ben vandaag uit het niks echt tientallen keren zo gekilled
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:36 schreef KrentebolHooft het volgende:
Geen death challenge complete
Je mag me wel ff toevoegen hoor, maar party, ben online nog niet zo goed. Heb eerst ff single player gespeeld en heb pas 1 rondje online gedaan. Maar dat zal snel veranderen denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 18:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke zalk je uitnodigen?voor party gelijk
Heb je toegevoegd maar je hebt niet geacepteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 22:01 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Je mag me wel ff toevoegen hoor, maar party, ben online nog niet zo goed. Heb eerst ff single player gespeeld en heb pas 1 rondje online gedaan. Maar dat zal snel veranderen denk ik
In het begin raakt niemand wat bij lvl 5 je hebt bijna geen wapens enzo:p je hebt wenig perksquote:Op woensdag 2 december 2009 22:04 schreef PierreTT het volgende:
tvp, vandaag begonnen met online spelenPas level 5 ofzo en ik presteer verder ook niet zoveel geweldigs moet ik zeggen
Preciesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:06 schreef donthate het volgende:
[..]
In het begin raakt niemand wat bij lvl 5 je hebt bijna geen wapens enzo:p je hebt wenig perks
Dat gaat irriteren na verloop van tijd ik ben nu lvl 69:p Maar tzijn er teveelquote:Op woensdag 2 december 2009 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesMaar het is leuk om te doen, en hopelijk komt de ervaring vanzelf een keer
Vind het systeem met die badges en titels etc ook wel leuk gedaan
Special ops of single?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wat is missie 5 toch kut zeg. Die mannetjes zitten echt overal verstopt en het duurt zo lang! Ik speel op veteran.
Singeplayer is kut had hem binnen 5uur uitgespeeld op het hoogstequote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Single, dat je Rojas moet neerhalen.
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....quote:Op donderdag 3 december 2009 10:33 schreef jackson het volgende:
Die scope (ACOG) vind ik heerlijk werken op de M4. Stopping power is helaas geen overbodige luxe bij core matches gezien de damage van dat wapen
Op korte afstand geen LT gebruiken maar gelijk knallen ?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....
Als je de perk Sleight of hand Pro gebruikt kijk je sneller door je scope:-) Vind ik fijn werken met de ACOG scope op de Barret .50 (op sommige maps dan toch)quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je je assault rifle gebruikt; ik gebruik de ACOG scope want gebruik hem op verre afstand. Ik ben daarentegen vrij kansloos als ik iemand op korte afstand tegenkom die de red dot of holographic gebruikt; ik heb als drie kogels in mijn hoofd tegen de tijd dat ik door mijn scoop kijk....
Inderdaad.. die Sleight of hand pro werk primaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Als je de perk Sleight of hand Pro gebruikt kijk je sneller door je scope:-) Vind ik fijn werken met de ACOG scope op de Barret .50 (op sommige maps dan toch)
Volgens mij is dat de hipfire perk waar jij het over hebt, heb ik ook een tijd mee gelopen. De sleight of hand is faster reload en faster ADS. Heb ik ook meegelopen, maar in combinatie met de FAL. Toch te weinig hits, dus ik ben ook weer overgestapt op de SCAR totdat ik weer een beter wapen unlockquote:Op donderdag 3 december 2009 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.. die Sleight of hand pro werk prima. Op korte afstand gewoon sprayen zonder te aimen
Was niet duidelijk maar doelde op snel aimen met sleight of hand en als een tegenstander op korte afstand is dat je niet aimt. Die perk die jij bedoelt werkt ook goed als je zonder te aimen schiet ja, daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de hipfire perk waar jij het over hebt, heb ik ook een tijd mee gelopen. De sleight of hand is faster reload en faster ADS. Heb ik ook meegelopen, maar in combinatie met de FAL. Toch te weinig hits, dus ik ben ook weer overgestapt op de SCAR totdat ik weer een beter wapen unlock
Welkom in mijn wereldquote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam er gisteren trouwens achter dat ik de laagste accuracy heb van iedereen in mijn friendslist, iets van 7%.
bij hardcore ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef versteegrob het volgende:
De scope is zo kut omdat je totaal niet ver kan kijken daar en tegen bij CoD4 kon je er wel goed door heen kijken. Speel ook bijna altijd met de SCAR en heel soms met de M16, 1 shot 1 kill i like !
Ik sta ook als laatste in mijn friendlist, iets van 14.7%quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwam er gisteren trouwens achter dat ik de laagste accuracy heb van iedereen in mijn friendslist, iets van 7%.
Mijn k/d ratio zuigt ook, iets van 0.46 ofzo op het moment.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik sta ook als laatste in mijn friendlist, iets van 14.7%.
Maar ach, mijn k/d ratio is beter.
Daar gaat het toch omquote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn k/d ratio zuigt ook, iets van 0.46 ofzo op het moment.
Ik ben gewoon slecht in FPS games, maar ik heb gelukkig wel nog zat lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |