Wat zeur je dan...?quote:Op maandag 30 november 2009 09:06 schreef Kimsywimsy het volgende:
I tuig, mja... Zo maar eens even schouders eronder en doorwerken. Des te eerder ben ik klaar.![]()
Goede instelling.quote:Op maandag 30 november 2009 09:12 schreef DuTank het volgende:
HHAHAHAHA IK MOET NAAR COLLEGE MAAR GA LEKKER NIET
iddquote:Op maandag 30 november 2009 09:22 schreef Droathoah het volgende:
Ik denk gewoon aan het weekend.
[ afbeelding ]
Maandag is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op maandag 30 november 2009 09:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over maandag,he
Niks mis meequote:Op maandag 30 november 2009 09:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over maandag,he
Als ik dat wijf een keer voor m'n auto krijg gaat ze eraanquote:Op maandag 30 november 2009 10:18 schreef z3bra het volgende:
Heeeeerlijk! Acht kilometer stilstaaaaan
quote:Op maandag 30 november 2009 09:14 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Maandagen zijn kut. Dinsdagen ook. Woensdagen, donderdagen. Vrijdag ook tot een uur of vijf.
Maar lekker doorgaan. ;D
quote:Op maandag 30 november 2009 10:49 schreef Sobraine het volgende:
Maandag: Napraten over weekend
Dinsdag: Nog steeds napraten over het weekend
Woensdag: Werken
Donderdag: Bespreken wat je het weekend gaat doen
Vrijdag: Nog steeds bespreken wat je het weekend gaat doen
Woensdag komt Zaagmans langs.quote:Op maandag 30 november 2009 10:49 schreef Sobraine het volgende:
Maandag: Napraten over weekend
Dinsdag: Nog steeds napraten over het weekend
Woensdag: Werken
Donderdag: Bespreken wat je het weekend gaat doen
Vrijdag: Nog steeds bespreken wat je het weekend gaat doen
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?quote:
het hele weekend op een stoel zitten en blijven zitten: schijten eten neuken poepen wassen internetten.. alles op die stoel.. duurt het weekend vast wat langer!quote:
Ja, het maakt voor mij ook geen reet uit hoelang ik slaap. Moe ben ik toch welquote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf. Als ik 9 uur slaap kom ik enorm brak m'n bed uit, brakker dan als ik gewoon een nacht doorhaal.
6 1/2 uur hier.
Verslapen omdat je hasj gerookt hebtquote:Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind maandagen wel okay, niet speciaal erger ofzo. Heb me alleen verslapen en ben tering gaar omdat ik gisteravond hasj heb gerookt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |