Wat zeur je dan...?quote:Op maandag 30 november 2009 09:06 schreef Kimsywimsy het volgende:
I tuig, mja... Zo maar eens even schouders eronder en doorwerken. Des te eerder ben ik klaar.![]()
Goede instelling.quote:Op maandag 30 november 2009 09:12 schreef DuTank het volgende:
HHAHAHAHA IK MOET NAAR COLLEGE MAAR GA LEKKER NIET
iddquote:Op maandag 30 november 2009 09:22 schreef Droathoah het volgende:
Ik denk gewoon aan het weekend.
[ afbeelding ]
Maandag is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op maandag 30 november 2009 09:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over maandag,he
Niks mis meequote:Op maandag 30 november 2009 09:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over maandag,he
Als ik dat wijf een keer voor m'n auto krijg gaat ze eraanquote:Op maandag 30 november 2009 10:18 schreef z3bra het volgende:
Heeeeerlijk! Acht kilometer stilstaaaaan
quote:Op maandag 30 november 2009 09:14 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Maandagen zijn kut. Dinsdagen ook. Woensdagen, donderdagen. Vrijdag ook tot een uur of vijf.
Maar lekker doorgaan. ;D
quote:Op maandag 30 november 2009 10:49 schreef Sobraine het volgende:
Maandag: Napraten over weekend
Dinsdag: Nog steeds napraten over het weekend
Woensdag: Werken
Donderdag: Bespreken wat je het weekend gaat doen
Vrijdag: Nog steeds bespreken wat je het weekend gaat doen
Woensdag komt Zaagmans langs.quote:Op maandag 30 november 2009 10:49 schreef Sobraine het volgende:
Maandag: Napraten over weekend
Dinsdag: Nog steeds napraten over het weekend
Woensdag: Werken
Donderdag: Bespreken wat je het weekend gaat doen
Vrijdag: Nog steeds bespreken wat je het weekend gaat doen
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?quote:
het hele weekend op een stoel zitten en blijven zitten: schijten eten neuken poepen wassen internetten.. alles op die stoel.. duurt het weekend vast wat langer!quote:
Ja, het maakt voor mij ook geen reet uit hoelang ik slaap. Moe ben ik toch welquote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf. Als ik 9 uur slaap kom ik enorm brak m'n bed uit, brakker dan als ik gewoon een nacht doorhaal.
6 1/2 uur hier.
Verslapen omdat je hasj gerookt hebtquote:Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind maandagen wel okay, niet speciaal erger ofzo. Heb me alleen verslapen en ben tering gaar omdat ik gisteravond hasj heb gerookt.
Dat is inderdaad de perfecte conclusie, ook voor mij.quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, het maakt voor mij ook geen reet uit hoelang ik slaap. Moe ben ik toch wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |