Tijgeren met je laptop op je rugquote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil de laptop mee
Ik denk dat ik eraan moet geloven
In de vorige sc had ik hier al een passende reactie op gegeven, zoek maar na.quote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil ook met jou uitgaan!!!!!
goed plan, dan zijn we voor de rest van 2009 en 2010 van je afquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
De rest van de avond ga ik trouwens Skylark imiteren.
Gelukkig ben ik dan dood.quote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja absoluut, moet je nagaan dat over 10 miljoen jaar dit soort beesten over de aarde kruipen, in een geëvolueerde vorm
quote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat moet dat moet zeg ik altijdNiet terug krabbelen, please!!!
quote:Op zondag 29 november 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed plan, dan zijn we voor de rest van 2009 en 2010 van je af
Dat was grapje, ik heb het namelijk geen een keer gedaan. Dat zie je duidelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Als je dat doet stem ik op je bij beste mod.quote:Op zondag 29 november 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Unreal Tiournament 2004.quote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Welk spel spelen jullie eigenlijk, een of ander voetbalspel?
Bazengame dat, vond mezelf altijd kankergoed, totdat ik online ging spelen, zieke spelers had je daarin johquote:
Ik ben niet zo slimquote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de vorige sc had ik hier al een passende reactie op gegeven, zoek maar na.
Ik moet gewoon voor m'n 18e keer uit gegaan zijnquote:Op zondag 29 november 2009 23:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ah, je komt zo radeloos over, best snoezig.
Joah.quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, dat speelde ik vroeger vaak. wel vet.
Jij niet hoor, haal niks in je hoofd.quote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden wie genomineerd wordt tot grootste baggeraar van FOK!
Hoi!quote:
Nou?quote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden wie genomineerd wordt tot grootste baggeraar van FOK!
Oiquote:
Oiquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij niet hoor, haal niks in je hoofd.
Ik hoop dat dit niet serieus is...quote:Op zondag 29 november 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet gewoon voor m'n 18e keer uit gegaan zijn
Ooh jawel hoor.quote:
Ik moest huilen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ik ga die prijs halen! Linksom rechtsom, desnoods ga ik de komende tijd nog wat harder baggeren, ik zal wat in mijn leven bereiken.
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zondag 29 november 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat ben ik sowieso welquote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt
Anders ben ik echt zo blij dat ik jou niet ben
Ik dacht dat jij skylark wasquote:Op zondag 29 november 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet, kanker barca. Al mijn winst van vanmiddag down the drainquote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oi
Ik had vanavond een helden wedavond jonge
[..]
Oi
Je gaat hem toch niet al die extra aandacht gevenquote:Op zondag 29 november 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb php genomineerd in de cathegorien:
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!
Meest irritante user
Wie wens je hele lange een ban toe
meest trieste user bestond niet als cathegorie helaas
Whehe.quote:Op zondag 29 november 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Meest irritante user
jij weet niet wat voor gevolgen die nominaties hebben natuurlijkquote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet al die extra aandacht geven
Crew Algemeenquote:Op zondag 29 november 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Meest irritante user
ach, ze weten van wie het komtquote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Crew Algemeen
Beste Admin Danny
Beste SA / Forum Admin Biogarde
Beste / favoriete developer iteejer
Forum
De impopulairste moderator: swarmahoer
Slechtste moderator swarmahoer
Liefste/behulpvaardigste moderator Adelante
Meest gemiste moderator (vertrokken 2009) Boswachter
Deze user mag nooit mod worden! swarmahoer
Jouw suggestie voor een nieuw forum eentje zonder swarmahoer
Forumusers
De intelligentste user Haushofer
Ik zorg dat ik het later wel beter heb dan dat ik het nu heb.quote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk.
Php, wat zal jij een saai verrot kutleven hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb net alles is liefde gekeken, best leuke film
Klopt en dat weten ze ook van jouw kant.quote:
En ik danquote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Crew Algemeen
Beste Admin Danny
Beste SA / Forum Admin Biogarde
Beste / favoriete developer iteejer
Forum
De impopulairste moderator: swarmahoer
Slechtste moderator swarmahoer
Liefste/behulpvaardigste moderator Adelante
Meest gemiste moderator (vertrokken 2009) Boswachter
Deze user mag nooit mod worden! swarmahoer
Jouw suggestie voor een nieuw forum eentje zonder swarmahoer
Forumusers
De intelligentste user Haushofer
Ik vond bijna alles wel leukquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
De intro vind ik nog het leukst.
Ik mag het voor je hopen man.quote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik het later wel beter heb dan dat ik het nu heb.
Ja, het doet bijna zeer om hem te zien acterenquote:Op zondag 29 november 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond bijna alles wel leuk
Valerio kan trouwens totaal niet acteren![]()
Ah, die wil ik hebbenquote:
Ik ook.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het doet bijna zeer om hem te zien acteren.
Dat jij dat durft te zeggen nadat ik je elke keer weer een enkeltje spawn point gaf.quote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Otis2.0 zal wel chagrijnig zijn na zo'n pak slaag.
Ik heb jou ook een paar keer afgemaakt hoor. Wel minderquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat jij dat durft te zeggen nadat ik je elke keer weer een enkeltje spawn point gaf.
Inderdaad. Ik had je wel ingehaald.quote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een paar keer afgemaakt hoor. Wel minder. Onze huppeldans om elkaar heen.
godveurrrrrrrrrrrquote:
En het dan fout verbeteren.quote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
Japsnars wil je die cheap aub veranderen naar cheep ofzo?
Het was dom van me ja.
Is het cheep?quote:
Nee het wordt Rise of nations, besloten door C_N, mij en Seagal.quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
Kom maar op AOM.
Luur, leeg je inbox eens.
Ik plak morgen wel eens iets anders in mijn sigquote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
Japsnars wil je die cheap aub veranderen naar cheep ofzo?
Het was dom van me ja.
Die nederlaag deed echt pijn hequote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het wordt Rise of nations, besloten door C_N, mij en Seagal.
Oeps, sorry.quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
Kom maar op AOM.
Luur, leeg je inbox eens.
Watquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het wordt Rise of nations, besloten door C_N, mij en Seagal.
quote:
Ongeveer hetzelfde als jij en Lakitu in het vorige potje.quote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die nederlaag deed echt pijn he. Je had geen schijn van kans. Ik vraag me af wat voor een spree ik had toen Seagal er nog niet was.
Er is een verschil tussen fair winnen of campen op een hoog platform met een sniper.quote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als jij en Lakitu in het vorige potje.
Fair winnen noemt ie datquote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen fair winnen of campen op een hoog platform met een sniper.
Ik voel me fokking beledigd nu.quote:
Rondrennen en jou in een eerlijk duel mores leren ja.quote:
Ik zei, is cool. Betekent niet dat ik iets anders niet wil.quote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren, fag. Want dat had je nog liggen.
Maar RoN is bazer dan AoM.quote:Op zondag 29 november 2009 23:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zei, is cool. Betekent niet dat ik iets anders niet wil.
Ik ging weg omdat hij zei dat we stoptenquote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef S.Seagal het volgende:
Otis ging je weg omdat hij telkens kilde?
Inderdaadquote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Wel mooi dat we allemaal zo op één lijn zitten met eigenlijk alle dingen in het leven.
Ik had niks gezien. Ik zag jou in een keer leaven.quote:Op zondag 29 november 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ging weg omdat hij zei dat we stopten.
Ja ik ook.quote:Op zondag 29 november 2009 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik had niks gezien. Ik zag jou in een keer leaven.
Sense.quote:
Ik hou niet van verliezen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik had niks gezien. Ik zag jou in een keer leaven.
Mwa, ik hou niet zo van RTS online. Ik kan er niet tegen als iemand m'n stad kapotmaakt.quote:Op zondag 29 november 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Download Rise of Nations + Uitbreiding ff dan. dat spel is fucking vetDoen we 2vs2, nederland vs allochtonie.
Doe het nou maar. We pwnen samen die allochtonenquote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik hou niet zo van RTS online. Ik kan er niet tegen als iemand m'n stad kapotmaakt.
Eens even kijken wat er uberhaupt inzit.quote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb hier nog 2 dozen met oude computergames liggen als iemand geïnteresseerd is
Ooit op ebay voor een twintigje gekocht.
Hier kan ik mij in vinden overigens.quote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik hou niet zo van RTS online. Ik kan er niet tegen als iemand m'n stad kapotmaakt.
Weet je hoe tof Red Alert 2 lan wel niet isquote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hier kan ik mij in vinden overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |