Hij heeft een blauwtje bij griekjeee gelopen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
Maar php, vanwaar al die frustraties nou eigenlijk?
Ik dacht dat het een vlieger was.quote:Op zondag 29 november 2009 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Check dit maffe beest dan
Is dat één van die nieuw ontdekte diersoorten?quote:Op zondag 29 november 2009 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Check dit maffe beest dan
Maar jij gaat met hem naar zwolle toch?quote:Op zondag 29 november 2009 23:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij heeft een blauwtje bij griekjeee gelopen.
Geen idee, gaat vanzelfquote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef Allure_ het volgende:
Maar php, vanwaar al die frustraties nou eigenlijk?
Jij ookquote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar jij gaat met hem naar zwolle toch?
Jaquote:Op zondag 29 november 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat één van die nieuw ontdekte diersoorten?
Mwhehehequote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
Ik heb godverdomme 5 minuten deze laptop en heb NU al een virus eropzitten die ik niet kan verwijderen. Genaamd Amsn ofzo![]()
Hij wil niet met mij alleen, hij gaat alleen als jij ook komt...quote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar jij gaat met hem naar zwolle toch?
Verander eens van ava man ik denk iedere keer dat je Skylark bent.quote:
Van je stoel vallen en dan naar boven rollenquote:Op zondag 29 november 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil eigenlijk naar boven, maar niet opstaan, hoe pak ik dat aan?
Wel interessant.quote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja
Bizarre beesten zitten daarbij joh
Ja absoluut, moet je nagaan dat over 10 miljoen jaar dit soort beesten over de aarde kruipen, in een geëvolueerde vormquote:
Ik wil de laptop meequote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van je stoel vallen en dan naar boven rollen
Ja godverdomme, hij doet het bij jullie allebei niet.quote:
Wat moet dat moet zeg ik altijdquote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hij wil niet met mij alleen, hij gaat alleen als jij ook komt...
Ik wil ook met jou uitgaan!!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Verander eens van ava man ik denk iedere keer dat je Skylark bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |