Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.
Maar is het echt wat, Essence?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dan naar sales@transdesign.com het geld sturen via pp?quote:
Retro potjes in de meest hippe kekke kleuren! Retro potjesquote:
paypal@transdesign.com had ik gevonden op de sitequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je dan naar sales@transdesign.com het geld sturen via pp?
Ik voel me steeds meer n00b worden, maar ik wil gewoon dat het goed gaat
En dat is ook allemaal goed gegaan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
paypal@transdesign.com had ik gevonden op de site
wacht nou maar gewoon op de mail, dan krijg je een kant en klare link, veel makkelijkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
...Gewoon overheen gelezen
Dus nagellakjes en dan 18 dollar bij elkaar optellen?
Denk dat ik dat idd maar doequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wacht nou maar gewoon op de mail, dan krijg je een kant en klare link, veel makkelijkerzou geen gekke dingen doen..
Donkerrood? Paars dusquote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een donkerrrode van Catrice op. Moet nog even de randjes bijwerken. Met rechts lakken gaat nog steeds beter dan met links. Zeker met donkere kleuren. En als ik eenmaal over het randje ben bij 1 vinger dan maak ik ze net zo goed allemaal schoon. Ik moet alleen morgen even de kleur bij daglicht bekijken want wat ik nu op heb komt niet overeen met dat (ik dacht) wat in het potje zit.
Ik denk dat je de hobbels en bobbels in mn nagel bedoelt, ik heb gister geprobeert mn duim af te hakken tijdens het snijden van de kipfiletquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:25 schreef mmascha het volgende:
Moussy: tussen midden en rechts is het enige verschil dat de rechter misschien iets egaler is. Maar mooi effect met die basecoat!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef Daph_ het volgende:
Purple-opolis met glitter in daglicht:
[ afbeelding ]
Gaat er zometeen weer af, nu even bedenken welke lak erop gaat![]()
Uit mijn nagellakcollectiedraaitabel kwam naar voren dat ik alleen al 17 roze nagellakken heb![]()
![]()
Is het echt nodig of kan het nog een dagje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen zin om de glitterlak eraf te halen.
Kun je die draaitabel niet eens posten hierquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef Daph_ het volgende:
Purple-opolis met glitter in daglicht:
[ afbeelding ]
Gaat er zometeen weer af, nu even bedenken welke lak erop gaat![]()
Uit mijn nagellakcollectiedraaitabel kwam naar voren dat ik alleen al 17 roze nagellakken heb![]()
![]()
Het is niet nodig, maar ooit moet het er wel afquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Is het echt nodig of kan het nog een dagje?
Hey, I was curious!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef bernies het volgende:
[..]
de klanten op mijn werk hebben geen idee hoe ze een draaitabel in elkaar zetten voor hun financiele gegevens, wij draaien er zo een in elkaar voor de nagellakjes
Ik zal eens kijken of ik dat voor elkaar krijgquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je die draaitabel niet eens posten hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |