Greys, dat sterretje is gewoon zo schattigquote:Op zondag 29 november 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
IEUWWWWWWWWWWWWWW
Kijkt er nog iemand RLT7?
Haar man moest stoppen met b*ffen omdat ze scheten liet
Ik kan het niet zonder sterretje typenquote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, dat sterretje is gewoon zo schattig![]()
Zal vast niet helpen hequote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Zou het toeval zijn dat al die poeperige dames vrij eh... stevig zijn?
Zou het niet aan de eetgewoontes kunnen liggen?
Klein kindquote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het niet zonder sterretje typen
En 'sterretje' in combi met dit programma.
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee
Sorry
Heyquote:
ja niet moddervet ofzo maar wel stevigquote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Mletje!
Hoi JJH!
Non, is die dame bij jou in de winkel ook stevig?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef Nonneke het volgende:
Zulke mensen zijn heul niet grappig hoorbij ons komt altijd een oud vrouwtje in de winkel die bij elke stap een scheet laat mét geluid én geur
Zodra het stinkvrouwtje/Stinkie de winkel binnenstapt lopen wij strategisch achter dr aan de winkel door met bussen deo
Deze twee zijn ook allebei weer zo dikquote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zal vast niet helpen he![]()
En ik denk dat de manier van eten (schrokken) ook niet helpt... niet dat alle "stevige" dames dat zullen doen natuurlijk
Als je daar al zoveel jaar zoveel last van hebt?quote:Op zondag 29 november 2009 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
eerlijk, moet je dat eerst onderzoeken?
Sorry, mijn schuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |