quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Armeens? Zou kunnen, Adana stikte vroeger van de Armenen. De vaderkant van mijn oma is ook niet helemaal bekend, hij kwam uit een gebied waar veel moslim Armenen woonde ofzo. Als ik er naar vraag dan zegt ook niemand wat hahahahah. Maar ik ga er maar vanuit dat het niet zo is.quote:Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik had laatst gehoord dat ons oma Armeens was maar er word niet over gepraaten ons familie is van turkmeense, albanese en Noesairi mix
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Bij mijn actieve topics?quote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef siddha het volgende:
Ik vind het heel irritant met die topics, hoe kan ik eigenlijk snel een topic vinden/zoeken? bv de turken topic, zoeken bij de actieve topics, maybe?
Wat is puur Turk? We zijn toch allemaal heel erg gemixt...quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Armeens? Zou kunnen, Adana stikte vroeger van de Armenen. De vaderkant van mijn oma is ook niet helemaal bekend, hij kwam uit een gebied waar veel moslim Armenen woonde ofzo. Als ik er naar vraag dan zegt ook niemand wat hahahahah. Maar ik ga er maar vanuit dat het niet zo is.
Voor de rest ben ik eigenlijk vrijwel puur Turk.
Wegmisbruikers is altijd wel leukquote:Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf.![]()
Hoe was je uitzending? Ik heb me voor niets verheugd op spektakel, was gewoon saai.
interessant maar puur Turk kan je al niet wezen omdat je uit Turkije komt, dus meid uiteindelijk ben je ook een mixquote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Armeens? Zou kunnen, Adana stikte vroeger van de Armenen. De vaderkant van mijn oma is ook niet helemaal bekend, hij kwam uit een gebied waar veel moslim Armenen woonde ofzo. Als ik er naar vraag dan zegt ook niemand wat hahahahah. Maar ik ga er maar vanuit dat het niet zo is.
Voor de rest ben ik eigenlijk vrijwel puur Turk.
Dat ik er zeker van ben dat zo ongeveer de afgelopen 4/5 generaties puur waren. Weet ik veel wie mijn voorouders 400 jaar terug waren. Who cares.quote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is puur Turk? We zijn toch allemaal heel erg gemixt...![]()
ik snap het niet meer
Daar ben ik ook best zeker van. (Dat ze uit dezelfde plaats komen, weet niet eens of ik het puur Turk kan noemen waar zij vandaan komen)quote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ik er zeker van ben dat zo ongeveer de afgelopen 4/5 generaties puur waren. Weet ik veel wie mijn voorouders 400 jaar terug waren. Who cares.
Mijn neef uit Turkije is duizend jaar terug kunnen gaan met ons stamboomquote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ik er zeker van dat zo ongeveer de afgelopen 4/5 generaties puur waren. Weet ik veel wie mijn voorouders 400 jaar terug waren. Who cares.
Oha. Het enige wat ik weet is dat wij Varsak Turken uit Horasan zijn. Meer niet. Verder was mijn familie vroeger echt koylu en geri kalmis. Daarom is het ook moeilijker om een stamboom onderzoek te doen, behalve familieverhalen heb ik niks.quote:Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Mijn neef uit Turkije is duizend jaar terug kunnen gaan met ons stamboom
same, als je muziek en sport er bij toevoegtquote:
Een deel van mijn familie nog steeds. Had ze voor het eerst een paar jaar geleden ontmoet, in ons dorp. Komt jouw familie van 4/5 generaties terug ook uit Horasan? Mijn familie zit pas net in Kirsehir..quote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oha. Het enige wat ik weet is dat wij Varsak Turken uit Horasan zijn. Meer niet. Verder was mijn familie vroeger echt koylu en geri kalmis. Daarom is het ook moeilijker om een stamboom onderzoek te doen, behalve familieverhalen heb ik niks.
Sport heel soms, als anderen in huis kijken. De verwarring wordt minder, Nederlanders beginnen het verschil beter te zien, al word ik soms nog wel voor een Marokkaan aangezien, door Nederlanders die het meestal wel goed zien.quote:Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef o.us het volgende:
[..]
same, als je muziek en sport er bij toevoegt
Ben geen Turk, maar een Arabische mocro.Vind het best wel grappig dat Arabieren en Turken verward worden door Europeanen.
Toen is mijn interesse ook ontstaan naar al die volkeren door al die verhalen en ik vind vooral de turkmeense en de nusayri kant heel interessant, wat met de nusayri lijn ons ook direct Phoenisisch maaktquote:Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oha. Het enige wat ik weet is dat wij Varsak Turken uit Horasan zijn. Meer niet. Verder was mijn familie vroeger echt koylu en geri kalmis. Daarom is het ook moeilijker om een stamboom onderzoek te doen, behalve familieverhalen heb ik niks.
Met Khorasan bedoelen ze dus dat gebied in het noord oosten van Iran. Ik weet niet precies wanneer ze naar Anatolie zijn gekomen, iig wel een hele tijd terug. Volgens professoren zijn Varsakken de eerste Turken die zich in Anatolie hebben gevestigd. Als dat echt het geval is, dan is het wel tof dat mijn familie in die 1000 jaar nooit is vergeten waar ze vandaan zijn gekomen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een deel van mijn familie nog steeds. Had ze voor het eerst een paar jaar geleden ontmoet, in ons dorp. Komt jouw familie van 4/5 generaties terug ook uit Horasan? Mijn familie zit pas net in Kirsehir..
Is toch geen belediging voor jullie, hoop ik?quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sport heel soms, als anderen in huis kijken. De verwarring wordt minder, Nederlanders beginnen het verschil beter te zien, al word ik soms nog wel voor een Marokkaan aangezien, door Nederlanders die het meestal wel goed zien.
Een groot deel van de Turken in Turkije heeft ook Phoenisisch bloed.quote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Toen is mijn interesse ook ontstaan naar al die volkeren door al die verhalen en ik vind vooral de turkmeense en de nusayri kant heel interessant, wat met de nusayri lijn ons ook direct Phoenisisch maakt
Absoluut niet. Ik vind het alleen erg irritant dat bepaalde Nederlanders echt het verschil niet zien. Maar ik voel me niet beledigd wanneer mensen mij aanzien voor een Marokkaan.quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Is toch geen belediging voor jullie, hoop ik?
Dat is vetquote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met Khorasan bedoelen ze dus dat gebied in het noord oosten van Iran. Ik weet niet precies wanneer ze naar Anatolie zijn gekomen, iig wel een hele tijd terug. Volgens professoren zijn Varsakken de eerste Turken die zich in Anatolie hebben gevestigd. Als dat echt het geval is, dan is het wel tof dat mijn familie in die 1000 jaar nooit is vergeten waar ze vandaan zijn gekomen.
Tsja, Turken zijn er écht in alle soorten en matenquote:Op zondag 29 november 2009 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik vind het alleen erg irritant dat bepaalde Nederlanders echt het verschil niet zien. Maar ik voel me niet beledigd wanneer mensen mij aanzien voor een Marokkaan.
Ze hebben er verder ook geen interesse in. Mijn ouders zeggen altijd 'Ik weet dat ik een Turk ben, dat is genoeg'. En verder zijn ze gewoon bang dat we niet Turks bloed in ons hebben, daarom willen ze mij nooit helpen wanneer ik vragen stel.quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is vetwel jammer dat je ouders er niet zoveel van weten, mijn ouders weten ook niet veel, kan me niet voorstellen dat ze nooit vragen hebben gesteld.
Nee, zolang ze het gedrag maar niet gaan vergelijken (hiermee bedoel ik niet dat Turken zich perfect gedragen..)quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Is toch geen belediging voor jullie, hoop ik?
Alsnog zie je het verschil tussen een donkere Turk en een donkere Marokkaan.quote:Op zondag 29 november 2009 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, Turken zijn er écht in alle soorten en maten.
En Arisch, Perzisch, Mesopotamisch, Sumerisch, Akkadisch, Grieks ,Romeins, Troyaans, Cilisisch(adana e o ),Turks, Babylonisch enz........ we mogen trots zijn voor al die volkeren voor ons want wij zijn wel hun nazatenquote:Op zondag 29 november 2009 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een groot deel van de Turken in Turkije heeft ook Phoenisisch bloed.
Mijn ouders praten gewoon met me mee en zouden het waarschijnlijk ook willen weten, maar ze hebben echt te weinig informatie.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze hebben er verder ook geen interesse in. Mijn ouders zeggen altijd 'Ik weet dat ik een Turk ben, dat is genoeg'. En verder zijn ze gewoon bang dat we niet Turks bloed in ons hebben, daarom willen ze mij nooit helpen wanneer ik vragen stel.
Perzisch, Grieks, Romeins, Cilisisch = Arisch.quote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef siddha het volgende:
[..]
En Arisch, Perzisch, Mesopotamisch, Sumerisch, Akkadisch, Grieks ,Romeins, Troyaans, Cilisisch(adana e o ),Turks, Babylonisch enz........ we mogen trots zijn voor al die volkeren voor ons want wij zijn wel hun nazaten
Ach, ik o.a. heb te lijden onder al die bontkraagjes die mensen als Wilders doen opstaan. Waar is het mis gegaan, met hun? Blijkbaar heeft niemand het nog door dat iemand niet hoeft te lijden door een hele groep.quote:Op zondag 29 november 2009 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zolang ze het gedrag maar niet gaan vergelijken (hiermee bedoel ik niet dat Turken zich perfect gedragen..)
Cilisie is wat nu cukurova isquote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Perzisch, Grieks, Romeins, Cilisisch = Arisch.![]()
Ik ben ook een trotse Anatolier, maar ik ben ook erg trots op mijn Centraal-Aziatische oorsprong.
Ja, dat bedoelde ik, ik word liever niet vergeleken met zulke mensen en daarom zei ik ook ik ontken niet dat er zulke Turkse types zijn. Die irritante manier van hun aanwezigheid.quote:Op zondag 29 november 2009 21:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, ik o.a. heb te lijden onder al die bontkraagjes die mensen als Wilders doen opstaan. Waar is het mis gegaan, met hun? Blijkbaar heeft niemand het nog door dat iemand niet hoeft te lijden door een hele groep.
Vandaar dat ik vroeg of het een belediging voor jullie was.
Cilisiers waren Armenen. Hun hoofdstad, Sis/Kozan, is waar ik vandaan kom. Mijn opa's en oma's noemen het nog steeds Sis.quote:
Ik dacht dat het oost Grieks was?quote:Op zondag 29 november 2009 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cilisiers waren Armenen. Hun hoofdstad, Sis/Kozan, is waar ik vandaan kom. Mijn opa's en oma's noemen het nog steeds Sis.
Mijn medewaardige Arabier, wat denk je zelf?quote:
Het Koninkrijk van Cilicia was iig Armeens. Misschien dat het gebied daarvoor al Cilicia heette?quote:
Whehequote:Op zondag 29 november 2009 21:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn medewaardige Arabier, wat denk je zelf?
Ja, sorry ik ken die kerels nietquote:
Hij is zelf Turk, man.quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zoek je eigen topic of zo. Of open er een topic over
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |