abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75123408

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_75123481
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:09 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik had laatst gehoord dat ons oma Armeens was maar er word niet over gepraat en ons familie is van turkmeense, albanese en Noesairi mix
Armeens? Zou kunnen, Adana stikte vroeger van de Armenen. De vaderkant van mijn oma is ook niet helemaal bekend, hij kwam uit een gebied waar veel moslim Armenen woonde ofzo. Als ik er naar vraag dan zegt ook niemand wat hahahahah. Maar ik ga er maar vanuit dat het niet zo is.

Voor de rest ben ik eigenlijk vrijwel puur Turk.
pi_75123527
Sloomhoofd .
Cool story, Hansel.
pi_75123551
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Sloomhoofd .
Wat man.
pi_75123590
Ik vind het heel irritant met die topics, hoe kan ik eigenlijk snel een topic vinden/zoeken? bv de turken topic, zoeken bij de actieve topics, maybe?
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75123613
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Sloomhoofd .
Wat je zegt ben je zelf.

Hoe was je uitzending? Ik heb me voor niets verheugd op spektakel, was gewoon saai.
pi_75123619
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef siddha het volgende:

[..]

Heb jij je oma nog gekend?
Allebei m'n oma's leven nog. Ik had het over de moeder van m'n oma.
Ik ben een pure Turk.
pi_75123633
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef siddha het volgende:
Ik vind het heel irritant met die topics, hoe kan ik eigenlijk snel een topic vinden/zoeken? bv de turken topic, zoeken bij de actieve topics, maybe?
Bij mijn actieve topics?
pi_75123663
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Armeens? Zou kunnen, Adana stikte vroeger van de Armenen. De vaderkant van mijn oma is ook niet helemaal bekend, hij kwam uit een gebied waar veel moslim Armenen woonde ofzo. Als ik er naar vraag dan zegt ook niemand wat hahahahah. Maar ik ga er maar vanuit dat het niet zo is.

Wat is puur Turk? We zijn toch allemaal heel erg gemixt...
ik snap het niet meer
Ik ben een pure Turk.
pi_75123703
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:19 schreef Min-e het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf.

Hoe was je uitzending? Ik heb me voor niets verheugd op spektakel, was gewoon saai.
Wegmisbruikers is altijd wel leuk .
Cool story, Hansel.
pi_75123706
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

interessant maar puur Turk kan je al niet wezen omdat je uit Turkije komt, dus meid uiteindelijk ben je ook een mix
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75123766
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat is puur Turk? We zijn toch allemaal heel erg gemixt...
ik snap het niet meer
Dat ik er zeker van ben dat zo ongeveer de afgelopen 4/5 generaties puur waren. Weet ik veel wie mijn voorouders 400 jaar terug waren. Who cares.
  zondag 29 november 2009 @ 21:23:37 #13
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75123841
Wie kijkt hier naar satelliet-televisie?

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 29-11-2009 21:23:48 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_75123851
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat ik er zeker van ben dat zo ongeveer de afgelopen 4/5 generaties puur waren. Weet ik veel wie mijn voorouders 400 jaar terug waren. Who cares.
Daar ben ik ook best zeker van. (Dat ze uit dezelfde plaats komen, weet niet eens of ik het puur Turk kan noemen waar zij vandaan komen)
Ik ben een pure Turk.
pi_75123865
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat ik er zeker van dat zo ongeveer de afgelopen 4/5 generaties puur waren. Weet ik veel wie mijn voorouders 400 jaar terug waren. Who cares.
Mijn neef uit Turkije is duizend jaar terug kunnen gaan met ons stamboom
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75123897
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef o.us het volgende:
Wie kijkt hier naar satelliet-televisie?
series en nieuws jij?
Ik ben een pure Turk.
pi_75123973
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:23 schreef siddha het volgende:

[..]

Mijn neef uit Turkije is duizend jaar terug kunnen gaan met ons stamboom
Oha. Het enige wat ik weet is dat wij Varsak Turken uit Horasan zijn. Meer niet. Verder was mijn familie vroeger echt koylu en geri kalmis. Daarom is het ook moeilijker om een stamboom onderzoek te doen, behalve familieverhalen heb ik niks.
  zondag 29 november 2009 @ 21:26:24 #18
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75124040
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

series en nieuws jij?
same, als je muziek en sport er bij toevoegt
Ben geen Turk, maar een Arabische mocro. Vind het best wel grappig dat Arabieren en Turken verward worden door Europeanen.
Feyenoord Rotterdam
pi_75124126
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oha. Het enige wat ik weet is dat wij Varsak Turken uit Horasan zijn. Meer niet. Verder was mijn familie vroeger echt koylu en geri kalmis. Daarom is het ook moeilijker om een stamboom onderzoek te doen, behalve familieverhalen heb ik niks.
Een deel van mijn familie nog steeds. Had ze voor het eerst een paar jaar geleden ontmoet, in ons dorp. Komt jouw familie van 4/5 generaties terug ook uit Horasan? Mijn familie zit pas net in Kirsehir..
Ik ben een pure Turk.
pi_75124211
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:26 schreef o.us het volgende:

[..]

same, als je muziek en sport er bij toevoegt
Ben geen Turk, maar een Arabische mocro. Vind het best wel grappig dat Arabieren en Turken verward worden door Europeanen.
Sport heel soms, als anderen in huis kijken. De verwarring wordt minder, Nederlanders beginnen het verschil beter te zien, al word ik soms nog wel voor een Marokkaan aangezien, door Nederlanders die het meestal wel goed zien.
Ik ben een pure Turk.
pi_75124229
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Toen is mijn interesse ook ontstaan naar al die volkeren door al die verhalen en ik vind vooral de turkmeense en de nusayri kant heel interessant, wat met de nusayri lijn ons ook direct Phoenisisch maakt
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75124345
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Een deel van mijn familie nog steeds. Had ze voor het eerst een paar jaar geleden ontmoet, in ons dorp. Komt jouw familie van 4/5 generaties terug ook uit Horasan? Mijn familie zit pas net in Kirsehir..
Met Khorasan bedoelen ze dus dat gebied in het noord oosten van Iran. Ik weet niet precies wanneer ze naar Anatolie zijn gekomen, iig wel een hele tijd terug. Volgens professoren zijn Varsakken de eerste Turken die zich in Anatolie hebben gevestigd. Als dat echt het geval is, dan is het wel tof dat mijn familie in die 1000 jaar nooit is vergeten waar ze vandaan zijn gekomen.
  zondag 29 november 2009 @ 21:31:29 #23
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_75124373
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Sport heel soms, als anderen in huis kijken. De verwarring wordt minder, Nederlanders beginnen het verschil beter te zien, al word ik soms nog wel voor een Marokkaan aangezien, door Nederlanders die het meestal wel goed zien.
Is toch geen belediging voor jullie, hoop ik?
Feyenoord Rotterdam
pi_75124421
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef siddha het volgende:

[..]

Toen is mijn interesse ook ontstaan naar al die volkeren door al die verhalen en ik vind vooral de turkmeense en de nusayri kant heel interessant, wat met de nusayri lijn ons ook direct Phoenisisch maakt
Een groot deel van de Turken in Turkije heeft ook Phoenisisch bloed.
pi_75124466
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef o.us het volgende:

[..]

Is toch geen belediging voor jullie, hoop ik?
Absoluut niet. Ik vind het alleen erg irritant dat bepaalde Nederlanders echt het verschil niet zien. Maar ik voel me niet beledigd wanneer mensen mij aanzien voor een Marokkaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')