Lamon, omdat je zo zeurtquote:
Dat vind ik nog jongquote:
Nee. Niks nieuws. Jij?quote:Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
Haaa. Heb je nou al mooie cijfers terug, Otis?
Je vraagt op internet aan een meisje of ze met je uit zou willen als ze geen vriend had, en als ze zegt dat je zeurt kom je met dit?quote:
Niets nieuws? Wat heb je dan al wel terug?quote:
Een voldoende voor een toets dat 30% van mn eerste tentamen was.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niets nieuws? Wat heb je dan al wel terug?
Ik ook niet, heb vrijdag pas m'n eerste tentamen gehad. Een spellingtoets.
Lekker theatraal he? Nee iedereen zeikt me hiero af.quote:Op zondag 29 november 2009 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vraagt op internet aan een meisje of ze met je uit zou willen als ze geen vriend had, en als ze zegt dat je zeurt kom je met dit?![]()
![]()
![]()
.
Pics?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wie zou er met mij uitgaan als ik geen vriend had? (en jullie ook niet? )
Pic?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee hoor,ik zei dat je zeurde, das iets andersquote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lekker theatraal he? Nee iedereen zeikt me hiero af.
Ja doe maarquote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een voldoende voor een toets dat 30% van mn eerste tentamen was.
En hoe ging je spellingstoets ()?
Vind je het raar?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lekker theatraal he? Nee iedereen zeikt me hiero af.
Ik ben te jongquote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag het hopen, anders kom ik je opzoeken en dwing ik je te stoppen met je studie.quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja doe maar, maar het was serieus een moeilijke toets.
Niet alleen maar simpel d/t invullen. Maar ik denk wel dat ik 'm gehaald heb ja.
Wel vervelend.quote:
Ik zeur in jullie optiek altijd.quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor,ik zei dat je zeurde, das iets anders
Liefde.quote:
Als jij 'm zelf had gemaakt reageerde je wel anders.quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders kom ik je opzoeken en dwing ik je te stoppen met je studie.
Dûh, wat denk jij.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeur in jullie optiek altijd.
Echt niet, mijn spelling is de koning.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als jij 'm zelf had gemaakt reageerde je wel anders.
Oja dat staat nog. Sowiesoquote:
waar moet je zijn en waar kom je vandaan en weet je al meer?quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
Ter compensatie biedt de ns GRATIS Koffie en thee aan. Nohhh thanks ns. Met een kopje koffie kom ik vast op m'n bestemming
.
Wát?quote:
Nah, waar spreken we af?quote:
Aan wie vroeg je het?quote:
Ik praat heel rustig een gebruik geen enkele synoniem. Ik zweer het op mijn fok account!quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk niet dat ik hem kan bijhouden dan, met al die moeilijke woorden.
Ik ga naar huis. Kanker met die hele ns. Gaan ze 2 bussen inzetten voor een miljoen gestrande passagiersquote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar moet je zijn en waar kom je vandaan en weet je al meer?
Breng je wel of geen woordenboek mee?quote:
Geen woordenboek niet dat ik die anders wel gebruik. Gaan we lekker romantisch uit etenquote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Breng je wel of geen woordenboek mee?
Zeg alsjeblieft dat je geen internet op je gsm hebt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga naar huis. Kanker met die hele ns. Gaan ze 2 bussen inzetten voor een miljoen gestrande passagiers.
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
Ter compensatie biedt de ns GRATIS Koffie en thee aan. Nohhh thanks ns. Met een kopje koffie kom ik vast op m'n bestemming
.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
Ik zal wel met php uitgaan. Puur uit medelijden.
Ik lees net dat ynuhh zich opoffert.quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen woordenboek niet dat ik die anders wel gebruik. Gaan we lekker romantisch uit eten![]()
FEBOquote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen woordenboek niet dat ik die anders wel gebruik. Gaan we lekker romantisch uit eten![]()
Mijne ook. Maar dan nog was dit moeilijk.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt niet, mijn spelling is de koning.
Jij bent nu in Tilburg?quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga naar huis. Kanker met die hele ns. Gaan ze 2 bussen inzetten voor een miljoen gestrande passagiers.
Echt he.quote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Blij zijn met medelijden.... nu heb ik pas écht medelijden.
Zeg alsjeblieft dat je geen UT2004 Speelt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je geen internet op je gsm hebt.
tussen eindhoven en den bosch en tussen eindhoven en tilburg moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. door een wisselstoring rijden er tussen eindhoven en boxtel geen treinen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Huh, wat is er dan?
Ik ben gewoon met de trein van Den Haag - Eindhoven geweest, en geen problemen bij breda tilburg etc
Okay, we staan kiet qua sadness.quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je geen UT2004 Speelt.
Hahhahaha. Altijd wel iets bij Boxtelle.quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
tussen eindhoven en den bosch en tussen eindhoven en tilburg moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. door een wisselstoring rijden er tussen eindhoven en boxtel geen treinen.
Ik wil allebeiquote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik lees net dat ynuhh zich opoffert.
Dat is kutquote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
tussen eindhoven en den bosch en tussen eindhoven en tilburg moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. door een wisselstoring rijden er tussen eindhoven en boxtel geen treinen.
O, geen last van gehadquote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zwolle doen? Keer op donderdag avond? Moet je wel even een studentenpas regelen, maar dat zal geen probleem moeten wezen.quote:
er waren ook geplande werkzaamheden dit weekend bij Boxtel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahhahaha. Altijd wel iets bij Boxtelle.
Als ik mozy zie geef ik m een doodstrap en trek ik aan z'n haren.quote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent nu in Tilburg?
Als je in Den Bosch bent moet je ff kijken of je Mozy ziet.Maar als het goed is reist die nu al om via nijmegen, omdat de ns faalt met hun bussen.
Ik gebruik nu gewoon Msn messenger voor de mac. Werkt perfect.quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Kun je op een mac trouwens wel gewoon msn draaien? Of moet je dan weer zo'n gaar msn aftreksel gaan gebruiken?
Ik vind het best hoor, hoezo studenten pas?quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zwolle doen? Keer op donderdag avond? Moet je wel even een studentenpas regelen, maar dat zal geen probleem moeten wezen.
Kun je dan please via je telefoon met internet een live-stream opzetten.quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik mozy zie geef ik m een doodstrap en trek ik aan z'n haren.
Oke nice.quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik gebruik nu gewoon Msn messenger voor de mac. Werkt perfect.
Nog geen moment spijt gehad.
Whehe en dan blijkt het zo een meisje te zijn met een groeistoornis die je voor Mozy hebt aangezien.quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik mozy zie geef ik m een doodstrap en trek ik aan z'n haren.
Omdat bij veel uitgaansgelegenheden om een studentenpas gevraagd wordt bij de ingang.quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, hoezo studenten pas?
Direct van nooit neuken naar een trio, je kunt het ook overdrijven hoor.quote:
Zijn die niet heel duur?quote:Op zondag 29 november 2009 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke nice.Ik weet eigenlijk ook wel bijna zeker dat ik een macbook pro ga kopen, alleen bepaalde dingen moet ik gewoon zeker weten, jwz. [ afbeelding ]
Ja natuurlijk want die telefoon internet skills heb ik wel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je dan please via je telefoon met internet een live-stream opzetten.
Wie?quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef Quir het volgende:
Maarre, waar is die kliek die hier zat vast geroest heen?
Hoezo reis jij eigenlijk in het weekend? Dat kost geld.quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk want die telefoon internet skills heb ik wel.
Okquote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat bij veel uitgaansgelegenheden om een studentenpas gevraagd wordt bij de ingang.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
OkIk hoop dat je serieus bent hoor
Dit wordt serieus mijn eerste keer
Wie had het over neuken. Zoveel intimiteit hoeft ook nu weer niet hoor. Maar verzin is iets leuks voor de avond dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Direct van nooit neuken naar een trio, je kunt het ook overdrijven hoor.
Gun je me het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |