Aan wie vroeg je het?quote:
Ik praat heel rustig een gebruik geen enkele synoniem. Ik zweer het op mijn fok account!quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef griekjeee het volgende:
Ik denk niet dat ik hem kan bijhouden dan, met al die moeilijke woorden.
Ik ga naar huis. Kanker met die hele ns. Gaan ze 2 bussen inzetten voor een miljoen gestrande passagiersquote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar moet je zijn en waar kom je vandaan en weet je al meer?
Breng je wel of geen woordenboek mee?quote:
Geen woordenboek niet dat ik die anders wel gebruik. Gaan we lekker romantisch uit etenquote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Breng je wel of geen woordenboek mee?
Zeg alsjeblieft dat je geen internet op je gsm hebt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga naar huis. Kanker met die hele ns. Gaan ze 2 bussen inzetten voor een miljoen gestrande passagiers.
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
Ter compensatie biedt de ns GRATIS Koffie en thee aan. Nohhh thanks ns. Met een kopje koffie kom ik vast op m'n bestemming
.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
Ik zal wel met php uitgaan. Puur uit medelijden.
Ik lees net dat ynuhh zich opoffert.quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen woordenboek niet dat ik die anders wel gebruik. Gaan we lekker romantisch uit eten![]()
FEBOquote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen woordenboek niet dat ik die anders wel gebruik. Gaan we lekker romantisch uit eten![]()
Mijne ook. Maar dan nog was dit moeilijk.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt niet, mijn spelling is de koning.
Jij bent nu in Tilburg?quote:Op zondag 29 november 2009 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga naar huis. Kanker met die hele ns. Gaan ze 2 bussen inzetten voor een miljoen gestrande passagiers.
Echt he.quote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Blij zijn met medelijden.... nu heb ik pas écht medelijden.
Zeg alsjeblieft dat je geen UT2004 Speelt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je geen internet op je gsm hebt.
tussen eindhoven en den bosch en tussen eindhoven en tilburg moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. door een wisselstoring rijden er tussen eindhoven en boxtel geen treinen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Huh, wat is er dan?
Ik ben gewoon met de trein van Den Haag - Eindhoven geweest, en geen problemen bij breda tilburg etc
Okay, we staan kiet qua sadness.quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je geen UT2004 Speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |