Lamon, omdat je zo zeurtquote:
Dat vind ik nog jongquote:
Nee. Niks nieuws. Jij?quote:Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
Haaa. Heb je nou al mooie cijfers terug, Otis?
Je vraagt op internet aan een meisje of ze met je uit zou willen als ze geen vriend had, en als ze zegt dat je zeurt kom je met dit?quote:
Niets nieuws? Wat heb je dan al wel terug?quote:
Een voldoende voor een toets dat 30% van mn eerste tentamen was.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niets nieuws? Wat heb je dan al wel terug?
Ik ook niet, heb vrijdag pas m'n eerste tentamen gehad. Een spellingtoets.
Lekker theatraal he? Nee iedereen zeikt me hiero af.quote:Op zondag 29 november 2009 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vraagt op internet aan een meisje of ze met je uit zou willen als ze geen vriend had, en als ze zegt dat je zeurt kom je met dit?![]()
![]()
![]()
.
Pics?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wie zou er met mij uitgaan als ik geen vriend had? (en jullie ook niet? )
Pic?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee hoor,ik zei dat je zeurde, das iets andersquote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lekker theatraal he? Nee iedereen zeikt me hiero af.
Ja doe maarquote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een voldoende voor een toets dat 30% van mn eerste tentamen was.
En hoe ging je spellingstoets ()?
Vind je het raar?quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lekker theatraal he? Nee iedereen zeikt me hiero af.
Ik ben te jongquote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mag het hopen, anders kom ik je opzoeken en dwing ik je te stoppen met je studie.quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja doe maar, maar het was serieus een moeilijke toets.
Niet alleen maar simpel d/t invullen. Maar ik denk wel dat ik 'm gehaald heb ja.
Wel vervelend.quote:
Ik zeur in jullie optiek altijd.quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor,ik zei dat je zeurde, das iets anders
Liefde.quote:
Als jij 'm zelf had gemaakt reageerde je wel anders.quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders kom ik je opzoeken en dwing ik je te stoppen met je studie.
Dûh, wat denk jij.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeur in jullie optiek altijd.
Echt niet, mijn spelling is de koning.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als jij 'm zelf had gemaakt reageerde je wel anders.
Oja dat staat nog. Sowiesoquote:
waar moet je zijn en waar kom je vandaan en weet je al meer?quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
Ter compensatie biedt de ns GRATIS Koffie en thee aan. Nohhh thanks ns. Met een kopje koffie kom ik vast op m'n bestemming
.
Wát?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |