Zoiets is mij laatst ook overkomen. Ok dat lag iets anders... was me ex die het wilde uitpraten. Gaf haar een laatste kans hiervoor, wordt ik door haar broertje gebeld dat ze in elkaar is gezakt op haar werk. Was beetje vreemd verhaal dus rook direct onraad. Volgende dag maar even gecheckt(haar werk is toevallig ook mijn oude werk dus ken nog veel mensen daar). Bleek natuurlijk 1 grote leugen, want niemand wist van iets en ze had 's avonds gewoon gewerkt. Dom wijf verzin dan teminste een geloofwaardige leugen of 1 die ik niet kan controlerenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, is me ook al eens overkomen ja, iets afgesproken, dag van tevoren vrag je toch maar eens hoe laat ze nou wilde komen en je raadt het al: ineens was ze ziek... En ze kwam ook niet met het idee om het te verplaatsen, ach, vond haar toch al niet zo bijster interessant, dus toen had ik al heel gauw zoiets van "it's your loss" Maar waarom vrouwen niet gewoon eens kunnen zeggen dat ze toch geen zin hebben is me nog steeds een raadsel...
In me relatie nooit op kunnen betrappen(teminste niet tegen mij). Mijn ex loopt graag weg voor de problemen die ze zelf veroorzaakt(op alle vlakken/sociaal/werk/stage/inkomen). Heeft ze van haar moederquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef Barbusse het volgende:
Komen jullie soms alleen maar leugenachtige bitches tegen of zo?![]()
Oh ja, m'n ex was er ook zo'n eentje....![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef Barbusse het volgende:
Komen jullie soms alleen maar leugenachtige bitches tegen of zo?![]()
Oh ja, m'n ex was er ook zo'n eentje....![]()
Idd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:03 schreef Kwartje7 het volgende:
Nee, die (ex-)mannen zijn lekker stabiel
Weglopen voor problemen vind ik ook een vorm van liegen. Alleen dan meer liegen tegen jezelf dan tegen anderen. En ik ben benieuwd naar je topic "beste maat mept me een blauw oog".quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef Swatfire het volgende:
[..]
In me relatie nooit op kunnen betrappen(teminste niet tegen mij). Mijn ex loopt graag weg voor de problemen die ze zelf veroorzaakt(op alle vlakken/sociaal/werk/stage/inkomen). Heeft ze van haar moeder
Heb al tegen me beste vriend gezegt mocht ik ooit weer een instabiele vriendin aan de haak sla wil je me please een knal voor me harsens geven.
Wil jij hier even niet de humor van inzien?quote:
Hij is nog aan je gehecht en daarom jaloers. Ik heb dat ook met m'n ex, ookal probeer ik dat niet te uiten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:58 schreef formerjellybean het volgende:
Heb hem nou een paar keer gezien tijdens uitgaan en dan is het toch raar omdat je elkaar eerst een tijd niet gezien hebt. Nu is zijn broer terug en daar praat ik ook gewoon me.
Vrijdag een rare vraag gekregen, een vriend van hem was een paar weken terug met me naar huis gereden en heeft wat gedronken .
Ik vertelde dat gewoon en het 1e wat die vroeg is : Is er wat gebeurd ?? Ik antwoorde gewoon nee en gewoon over gehad.
Daar weet ik niet echt wat ik van moet denken hoor.
Dat is inderdaad flink pijnlijk ja >.<. En dikke kans dat dat (deels) de reden is geweest om het uit te maken inderdaad. Maar wat je nu moet proberen in te zien: dat is jouw probleem niet meer!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze had het uitgemaakt een week of twee nadat ik haar nog een kans had gegeven toen ze was vreemdgegaan.(ik werd dus 2 keer in m'n hart gestoken..) Nu vraag ik me dus heel de tijd af ofze bij die jongen zit, terwijl ik daar geen enkel bewijs voor heb. We spreken elkaar niet namelijk.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef Chev het volgende:
tvp op naar de 100![]()
Goh gaat ie lekker luister je naar juizefm (R&B) en hoor je dit.
Pff over ge-romantiseerde bull shizzle als je goed naar de tekst luister
Sterkte mensen laat die hoop maar lekker uitsterven en geniet van je leven
Je hebt helemaal gelijk. Helaas is het mijn probleem voorlopig nog wel want we hebben samen nog een huis waar iets voor geregeld moet worden. (We wonen nu uiteraard niet meer bij elkaar)quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad flink pijnlijk ja >.<. En dikke kans dat dat (deels) de reden is geweest om het uit te maken inderdaad. Maar wat je nu moet proberen in te zien: dat is jouw probleem niet meer!
Ik snap het helemaal hoor, ik denk ook de hele tijd waar mijn ex nu mee bezig is (en met wie, negatief denken gaat makkelijker he). Maar die gedachtes moet je van je af proberen te zetten, het zijn namelijk jouw zaken niet meer met wie of wat ze nu bezig is. Bewaar die afstand die je gecreeerd hebt, tot je het aan zou kunnen om haar met een ander te zien (in mijn geval gaat dat nog wel een flinke tijd duren ben ik bang).
En probeer het ook positief te zien ja. Er gaat een wereld voor je open! En veel dingen die je vroeger leuk vond, zoals die oude vriendschappen, die kunnen ook allemaal langzaam maar zeker weer terugkomen. Focus je op die dingen, niet op je ex. Want als je weer in zou storten daar heeft niemand iets aan, alhoewel ik het bij mezelf ook nog wel zie gebeuren ja. Het lijkt allemaal heel snel te gaan, moeilijk uit te leggen.
Dat is inderdaad vervelend dat je daarmee verplicht bent om haar terug te zien. Ik heb hier nog wat spullen van mijn ex, en zij van mij. Wilde in eerste instantie toch een keer uit wisselen maar denk dat ik ze voorlopig maar lekker in het kastje opgeborgen laat liggen want ik zou haar echt niet kunnen zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Helaas is het mijn probleem voorlopig nog wel want we hebben samen nog een huis waar iets voor geregeld moet worden. (We wonen nu uiteraard niet meer bij elkaar)
Maar ik probeer wel emotioneel de afstand te creëren. Hoe leuk ik haar nog vind, ik hoef haar nu echt niet meer terug. Nu laat ik mijn verstand voorgaan en niet m'n gevoel toen ik haar nog een kans gaf.
Hey Turbomuis, herken je verhaal echt héél sterk (helaas). Heb je nog contact met hem of niet? Anders is (tijdelijk) afstand nemen al een heel goede stap om met die gevoelens om te gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Turbomuis het volgende:
M'n eerste echte terugval... bahbah, ik had gehoopt dat dat niet zou gebeuren. Het is me nog nooit overkomen dat ik na bijna twee maanden nog steeds zo veel gevoel voor iemand heb...
I
k ontdekte vandaag dat ik toch ergens nog een sprankje hoop had dat hij me heel erg zou gaan missen en dat het weer goed zou komen.
En toen realiseerde ik me dat dat niet gaat gebeuren.
En behalve dat ik hem mis, mis ik ook het gevoel van samen, dat iemand trots is dat ik de zijne ben, dat ik trots ben dat iemand de mijne is. Het liefste wil ik dat met hem natuurlijk, maar ik realiseer me nu pas echt dat dat er echt niet in zit.
Ik merk dat ik er nog steeds heel erg mee zit. Het ging bij mij zo diep, ik wilde met hem oud worden, ik voelde me zoals ik me nog nooit eerder in een relatie heb gevoeld (en ik heb nogal wat vergelijkingsmateriaal, ik en relaties wil nooit zo geloof ik...) en ik dacht dat dat voor hem ook zo was. Maar als een donderslag bij heldere hemel maakt hij het uit omdat het gevoel bij 'm weg was. En dat was eigenlijk al een paar maanden zo...
Juist doordat het voor mij zo ontzettend onverwacht was allemaal, heb ik het nog steeds niet af kunnen sluiten.
Wat ik het allerliefste zou willen is dat hij zich vergist heeft en bij me terug wil komen. Maar ik ben niet zo naief (meer) om te denken dat dat gaat gebeuren. Maar waarom doet dat zo g*dverd*mme pijn...
(zo, moest ff een ei kwijt, zal het niet meer doen. Dat beloof ik. Ook aan mezelf, ik wil niet zo zijn, ik wil me niet zo voelen...)
En irritant, die downtime, als je hier wil posten...
Dank jequote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef Snikch het volgende:
[..]
Hey Turbomuis, herken je verhaal echt héél sterk (helaas). Heb je nog contact met hem of niet? Anders is (tijdelijk) afstand nemen al een heel goede stap om met die gevoelens om te gaan.
En het is ook al heel belangrijk dat je beseft dat je voornamelijk ook dat gevoel van samen zijn mist!! Want dat betekend dat, ondanks dat je je ex niet meer terug zult krijgen, je die leegte toch weer kunt vullen op een gegeven moment!! Ook al begrijp ik heel goed dat dat nu niet zo lijkt, wat je zegt, je voelt nog teveel voor hem. Maar is wel zo dat je waarschijnlijk wel iemand tegen komt die minstens net zo goed voor je is en die die leegte compleet vult en je er nog een dosis geluk bovenop geeft
!!
En ik zeg het wel maar heb zelf ook nog dat gevoel hoor. Ik ben er ook van overtuigd dat mijn ex ooit nog in gaat zien dat wat wij hadden eigenlijk veel te geweldig was om het zomaar weg te gooien. Maar goed, ik besef me wel dat dat misschien nog jaren duurt wanneer ze echt wilt gaan settlen bijvoorbeeld. En of dit nou wel of niet gebeurd, en of dat nou morgen of over 10 jaar gebeurd: we zullen toch vandaag weer verder moeten, voor onszelf!!
Snap ook wel dat je het erg kut vindt dat je die terugval hebt nu, en dat je geen slachtoffer wilt zijn. Maar je verhaal kwijt raken hier is heus geen schande hoor. Zo lang je maar goed beseft dat betere tijden heus wel komen, zoals ik al zei, die leegte die je nu voelt wordt dubbel en dwars weer gevuld
. En hoeft niet eens met een ander (alhoewel je heus wel een ander tegenkomt, weet ik zeker
!), maar probeer je eigen geluk te creeeren, dat is wat telt in het leven, gelukkig zijn met jezelf!!
In ieder geval veel sterkte meid!! En ondanks dat je het niet wilt je kunt altijd je verhaal kwijt he
.
Dat probleem herken ik hoor. Ik heb expres nu geen contact meer met mijn ex omdat ik het echt nog niet aankon. Maar we willen wanneer ik er klaar voor ben wel vrienden blijven (ze is ook echt een heel goed meisje dus ik hoop dat dit gaat lukkenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:32 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
En ik zou echt wel beter moeten weten dan hoop houden. Ik heb inderdaad nog steeds (af e toe) contact, het is de bedoeling dat we vrienden worden/blijven. Maar als hij me jailt kan ik dat alleen maar lezen als afstandelijk en koud. Is misschien wel zijn verdediging, geen idee. Maar ik besef me dat ik voor een deel dat contact wilde houden zodat hij kan zien hoe goed het met me gaat, en hoe sterk ik ben, en dat hij daardoor gaat beseffen dat 'ie zich vergist heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |