Sterktequote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef Dizer het volgende:
Goed, het is nu echt definitief. We zijn uit elkaar. Na 2 jaar, zelfs speciaal daarvoor naar Eindhoven verhuisd is het over. Twee weken geleden was het al uitgegaan, maar toen zijn we weer bij elkaar gekomen de volgende dag. We wilden alleen maar elkaar. Want er is ongelofelijk veel liefde aanwezig. Maar we hebben geen toekomst samen. Vraag me aub niet hoe dat in elkaar zit, want ik wil dat niet uitspreken. Maar omdat de toekomst er niet in zit, we kunnen niet ergens heen bouwen. Begon het laatste tijd erg veel te spelen en te wringen tussen ons. En nou is het uit. Ik zit momenteel in een zwart gat. Ik kom er niet uit. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Dit is voor het eerst in mijn leven dat mijn relatie uitgaat zonder ruzie en dat er terwijl zo veel liefde nog is.
Kutzooi!
Heb zelf in bijna precies dezelfde situatie gezeten. Dat was een maand geleden en ik dacht serieus dat mijn leven over was, maar zoals je misschien wel merkt gaat het gelukkig al weer een stuk beter met mequote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef Dizer het volgende:
Goed, het is nu echt definitief. We zijn uit elkaar. Na 2 jaar, zelfs speciaal daarvoor naar Eindhoven verhuisd is het over. Twee weken geleden was het al uitgegaan, maar toen zijn we weer bij elkaar gekomen de volgende dag. We wilden alleen maar elkaar. Want er is ongelofelijk veel liefde aanwezig. Maar we hebben geen toekomst samen. Vraag me aub niet hoe dat in elkaar zit, want ik wil dat niet uitspreken. Maar omdat de toekomst er niet in zit, we kunnen niet ergens heen bouwen. Begon het laatste tijd erg veel te spelen en te wringen tussen ons. En nou is het uit. Ik zit momenteel in een zwart gat. Ik kom er niet uit. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Dit is voor het eerst in mijn leven dat mijn relatie uitgaat zonder ruzie en dat er terwijl zo veel liefde nog is.
Kutzooi!
Dat is bij mij zeker ook een probleem. Vindt nu ik weer single ben het heel gezellig om met wat vrienden een biertje te gaan drinken in het cafe zaterdagavond. Maar ik vond het juist heerlijk dat mijn ex ook niet van uitgaan hield want ik zat ook liever met haar thuis of bij vrienden of samen naar de bios dan in het drukke nachtleven te zitten ja. Maar waar vind je nou weer zo een meisje :S (dat is de vraag die ik me al heeeel lang en heeeel vaak stel.. helaas nog geen antwoord op gevonden).quote:Op maandag 30 november 2009 09:50 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar ik kan niet aan de versiertoer, is ook nooit echt mijn ding geweest. Ik heb altijd het geluk gehad dat iemand (semi-) op mij is afgestapt. Mocht dat nu weer gebeuren dan sta ik daar open voor. Maar er zelf echt achteraan gaan zitten, nou nee. Het nadeel is dan sowieso dat het type waar ik op val niet te vinden is in het nachtleven omdat ze daar niet gek op is.
+1quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef buzz_aldrin het volgende:
[..]
+1 heb zelf verder weinig te melden momenteel.
quote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef Dizer het volgende:
Kutzooi!
Alleen het feit al dat ze aangeeft een open relatie te willen zegt toch al genoeg? Stel dat het weer goed komt, zou je dan ooit nog 100% het vertrouwen hebben dat ze er inderdaad geen 'open relatie' op na houdt? Ik denk niet dat ik, na zo'n voorstel, nog een relatie zou willen, dan zou er bij mij al te veel kapot zijn...quote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef michiel_merk het volgende:
\
Er is nu weer een dag verstreken we hebben kort gepraat zoals we normaal ook doen ? Heel vreemd,
ik wou erover beginnen maar ik hield me toch in, Ik wacht wel af tot dat zij begint ...ik weet echt niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik alles er uit gooien dat een open relatie geen optie is etc . maar aan de andere kant wil ik het ook op save spelen om dat ik de stille hoop heb dat het nog goed komt ..erg vermoeiend
Weet je wat het is, ze gaf aan dat alles in onze relatie goed is dat maakt het zo frustrerend als het nou een ruzie was om iets of wat dan ook ,was dat anders geweestquote:Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Alleen het feit al dat ze aangeeft een open relatie te willen zegt toch al genoeg? Stel dat het weer goed komt, zou je dan ooit nog 100% het vertrouwen hebben dat ze er inderdaad geen 'open relatie' op na houdt? Ik denk niet dat ik, na zo'n voorstel, nog een relatie zou willen, dan zou er bij mij al te veel kapot zijn...
quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Snowcold het volgende:
*geeft iedereen een dikke groepsknuffel*
Ik ben niet alleen met de kerst...
Inderdaad, ben blij voor je Snowcoldquote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Snowcold het volgende:
*geeft iedereen een dikke groepsknuffel*
Ik ben niet alleen met de kerst...
Heel irritant ja.quote:Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef Metalfreak het volgende:
En dan altijd die walgelijke "Want niemand mag met kerst alleen zijn" reclame van All you need is love de hele tijd op TV![]()
![]()
![]()
Agreed, heerlijk om er elke keer op tv ook weer aan herrinerd te worden, we zijn ook nergens veilig hequote:
Damn, dat is wel rot ja, niet goed voor je humeur misschien..quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Kijk dan ook geen TV joh, toch alleen maar onzin.![]()
Wat erger is; m'n date is ziek....![]()
[stook-mode]quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef Barbusse het volgende:
Kijk dan ook geen TV joh, toch alleen maar onzin.![]()
Wat erger is; m'n date is ziek....![]()
Zo zeldzaam zijn die meisjes niet hoorquote:Op maandag 30 november 2009 15:10 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat is bij mij zeker ook een probleem. Vindt nu ik weer single ben het heel gezellig om met wat vrienden een biertje te gaan drinken in het cafe zaterdagavond. Maar ik vond het juist heerlijk dat mijn ex ook niet van uitgaan hield want ik zat ook liever met haar thuis of bij vrienden of samen naar de bios dan in het drukke nachtleven te zitten ja. Maar waar vind je nou weer zo een meisje :S (dat is de vraag die ik me al heeeel lang en heeeel vaak stel.. helaas nog geen antwoord op gevonden).
En Metalfreak ik weet wat je bedoeld, maar het is wel zo dat je door wat vrouwelijke contacten te hebben je toch ook eerder via hun weer andere leuke meiden leert kennen. Tenminste, dat gevoel heb ik wel, van mijn oude vrienden ken ik bijna alle vrienden/vriendinnen wel dus waar ik nu weer verder moet gaan kijken, tja..
Nee maar waar kom je ze tegen is meer het probleemquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn die meisjes niet hoorhou er ook niet van en m'n vriendinnen ook niet.
Ach, ik stoor me er al jaren aan eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Snikch het volgende:
[..]
Agreed, heerlijk om er elke keer op tv ook weer aan herrinerd te worden, we zijn ook nergens veilig he
Ja, is me ook al eens overkomen ja, iets afgesproken, dag van tevoren vrag je toch maar eens hoe laat ze nou wilde komen en je raadt het al: ineens was ze ziek... En ze kwam ook niet met het idee om het te verplaatsen, ach, vond haar toch al niet zo bijster interessant, dus toen had ik al heel gauw zoiets van "it's your loss" Maar waarom vrouwen niet gewoon eens kunnen zeggen dat ze toch geen zin hebben is me nog steeds een raadsel...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:07 schreef Swatfire het volgende:
[..]
[stook-mode]
Als vrouwen "ziek" zijn hebben ze gewoon geen zin. Mompelt iets over hoofdpijn...
[/stook-mode]
Hmm, ik ben altijd juist op zoek naar een uitgaanstypje, aangezien ik dat zelf ook wel ben. Maar aan de andere kant, de meeste mensen heb ik juist niet leren kennen via het uitgaan. Ik vind nog steeds het op stap gaan geen goeie manier om "relatiemateriaal" te vinden, in een kroeg speelt zo ongeveer iedereen een rol en is bijna niemand zichzelf. Ga er gewoon naartoe om lol te hebben met je vrienden, dat lijkt me de beste instelling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
Zo zeldzaam zijn die meisjes niet hoorhou er ook niet van en m'n vriendinnen ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |