abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 14:48:24 #51
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75143526
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef Dizer het volgende:
Goed, het is nu echt definitief. We zijn uit elkaar. Na 2 jaar, zelfs speciaal daarvoor naar Eindhoven verhuisd is het over. Twee weken geleden was het al uitgegaan, maar toen zijn we weer bij elkaar gekomen de volgende dag. We wilden alleen maar elkaar. Want er is ongelofelijk veel liefde aanwezig. Maar we hebben geen toekomst samen. Vraag me aub niet hoe dat in elkaar zit, want ik wil dat niet uitspreken. Maar omdat de toekomst er niet in zit, we kunnen niet ergens heen bouwen. Begon het laatste tijd erg veel te spelen en te wringen tussen ons. En nou is het uit. Ik zit momenteel in een zwart gat. Ik kom er niet uit. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Dit is voor het eerst in mijn leven dat mijn relatie uitgaat zonder ruzie en dat er terwijl zo veel liefde nog is.

Kutzooi!
Sterkte
(spuien helpt)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 30 november 2009 @ 14:51:03 #52
278630 Snikch
Living my life
pi_75143628
quote:
Goed, het is nu echt definitief. We zijn uit elkaar. Na 2 jaar, zelfs speciaal daarvoor naar Eindhoven verhuisd is het over. Twee weken geleden was het al uitgegaan, maar toen zijn we weer bij elkaar gekomen de volgende dag. We wilden alleen maar elkaar. Want er is ongelofelijk veel liefde aanwezig. Maar we hebben geen toekomst samen. Vraag me aub niet hoe dat in elkaar zit, want ik wil dat niet uitspreken. Maar omdat de toekomst er niet in zit, we kunnen niet ergens heen bouwen. Begon het laatste tijd erg veel te spelen en te wringen tussen ons. En nou is het uit. Ik zit momenteel in een zwart gat. Ik kom er niet uit. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. Dit is voor het eerst in mijn leven dat mijn relatie uitgaat zonder ruzie en dat er terwijl zo veel liefde nog is.

Kutzooi!
Heb zelf in bijna precies dezelfde situatie gezeten. Dat was een maand geleden en ik dacht serieus dat mijn leven over was, maar zoals je misschien wel merkt gaat het gelukkig al weer een stuk beter met me .
En ondanks dat je het waarschijnlijk nu niet wilt geloven zal het met jou ook weer beter gaan!! Ik snap je helemaal dat je nu even flink wilt janken en haar op wat voor manier dan ook terug wilt. En af en toe even power-janken om het zo maar te noemen doet ook echt wel goed, dat is gewoon even nodig. Maar probeer daarna dan weer afleiding te zoeken en verder te gaan.
En hier steun zoeken en vragen stellen heeft mij persoonlijk in ieder geval een hoop geholpen dus leef je uit .

Sterkte in ieder geval ermee kerel!!
For as he thinks within himself, so he is
  maandag 30 november 2009 @ 14:52:20 #53
22273 Dizer
Save the beard!
pi_75143674
Dank jullie wel
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 30 november 2009 @ 15:10:56 #54
278630 Snikch
Living my life
pi_75144383
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:50 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Maar ik kan niet aan de versiertoer, is ook nooit echt mijn ding geweest. Ik heb altijd het geluk gehad dat iemand (semi-) op mij is afgestapt. Mocht dat nu weer gebeuren dan sta ik daar open voor. Maar er zelf echt achteraan gaan zitten, nou nee. Het nadeel is dan sowieso dat het type waar ik op val niet te vinden is in het nachtleven omdat ze daar niet gek op is.
Dat is bij mij zeker ook een probleem. Vindt nu ik weer single ben het heel gezellig om met wat vrienden een biertje te gaan drinken in het cafe zaterdagavond. Maar ik vond het juist heerlijk dat mijn ex ook niet van uitgaan hield want ik zat ook liever met haar thuis of bij vrienden of samen naar de bios dan in het drukke nachtleven te zitten ja. Maar waar vind je nou weer zo een meisje :S (dat is de vraag die ik me al heeeel lang en heeeel vaak stel.. helaas nog geen antwoord op gevonden).

En Metalfreak ik weet wat je bedoeld, maar het is wel zo dat je door wat vrouwelijke contacten te hebben je toch ook eerder via hun weer andere leuke meiden leert kennen . Tenminste, dat gevoel heb ik wel, van mijn oude vrienden ken ik bijna alle vrienden/vriendinnen wel dus waar ik nu weer verder moet gaan kijken, tja..
pi_75148849
tvp op naar de 100

Goh gaat ie lekker luister je naar juizefm (R&B) en hoor je dit.

Pff over ge-romantiseerde bull shizzle als je goed naar de tekst luister
Sterkte mensen laat die hoop maar lekker uitsterven en geniet van je leven
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 30 november 2009 @ 17:50:31 #56
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_75151047
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef buzz_aldrin het volgende:

[..]

+1 heb zelf verder weinig te melden momenteel.
+1
quote:

Kutzooi!
Sterkte Dizer ! En dat terwijl jullie huis in Eindhoven zo net klaar en enorm tof was
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_75154512

waarom gaat het nog steeds niet goed.....en december feestdagen komen eraan
pi_75157943
\

Er is nu weer een dag verstreken we hebben kort gepraat zoals we normaal ook doen ? Heel vreemd,
ik wou erover beginnen maar ik hield me toch in, Ik wacht wel af tot dat zij begint ...ik weet echt niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik alles er uit gooien dat een open relatie geen optie is etc . maar aan de andere kant wil ik het ook op save spelen om dat ik de stille hoop heb dat het nog goed komt .. erg vermoeiend

[ Bericht 9% gewijzigd door michiel_merk op 30-11-2009 20:22:23 ]
  maandag 30 november 2009 @ 20:27:16 #59
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75158489
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef michiel_merk het volgende:
\

Er is nu weer een dag verstreken we hebben kort gepraat zoals we normaal ook doen ? Heel vreemd,
ik wou erover beginnen maar ik hield me toch in, Ik wacht wel af tot dat zij begint ...ik weet echt niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik alles er uit gooien dat een open relatie geen optie is etc . maar aan de andere kant wil ik het ook op save spelen om dat ik de stille hoop heb dat het nog goed komt .. erg vermoeiend

Alleen het feit al dat ze aangeeft een open relatie te willen zegt toch al genoeg? Stel dat het weer goed komt, zou je dan ooit nog 100% het vertrouwen hebben dat ze er inderdaad geen 'open relatie' op na houdt? Ik denk niet dat ik, na zo'n voorstel, nog een relatie zou willen, dan zou er bij mij al te veel kapot zijn...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_75158804
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:27 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Alleen het feit al dat ze aangeeft een open relatie te willen zegt toch al genoeg? Stel dat het weer goed komt, zou je dan ooit nog 100% het vertrouwen hebben dat ze er inderdaad geen 'open relatie' op na houdt? Ik denk niet dat ik, na zo'n voorstel, nog een relatie zou willen, dan zou er bij mij al te veel kapot zijn...
Weet je wat het is, ze gaf aan dat alles in onze relatie goed is dat maakt het zo frustrerend als het nou een ruzie was om iets of wat dan ook ,was dat anders geweest
Ze geeft aan dat ze vrij wil zijn , en aan de andere kant weet zij het nog niet, ze wil het dus even afwachten

Ze houd gewoon alle deuren open
pi_75160849
*geeft iedereen een dikke groepsknuffel*

Ik ben niet alleen met de kerst...
pi_75161397
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Snowcold het volgende:

gefeli!
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
  maandag 30 november 2009 @ 21:40:48 #63
278630 Snikch
Living my life
pi_75161799
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Snowcold het volgende:

Inderdaad, ben blij voor je Snowcold . Nu zelf nog zien te vinden wat ik met de feestdagen kan gaan doen, ben niet van plan om als doel te stellen dat ik dan een leuke meid gevonden moet hebben . Maar wie weet kan ik bij wat vrienden terecht .

En DeuceFour, ik weet het ook niet. Als je iets op het hart ligt kun je het zeker kwijt hier he !! Maar inderdaad, de feestdagen zullen een heel andere betekenis krijgen dan hiervoor
pi_75163227
Relatief goeie dag gehad vandaag, en de zondag was ook leuk sinds ik eenmaal bij vrienden was.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  maandag 30 november 2009 @ 23:07:41 #65
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75165539
Ow ja, die "feest"dagen komen er ook weer aan... Brrr, wat heb ik altijd een hekel aan kerstmis, en dat komt niet in de laatste plaats doordat ik altijd maar alleen ben met kerstmis. En dan altijd die walgelijke "Want niemand mag met kerst alleen zijn" reclame van All you need is love de hele tijd op TV Natuurlijk kan ik bij m'n ouders terecht met kerstmis, maar op de een of andere manier heb ik dan juist erger het gevoel alleen te zijn... Het enige voordeel is altijd het stappen op 2e kerstdag, even alle kerstfrustraties eruit zuipen met je vrienden
Don't let my username fool you...
  maandag 30 november 2009 @ 23:10:06 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75165625
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef Metalfreak het volgende:
En dan altijd die walgelijke "Want niemand mag met kerst alleen zijn" reclame van All you need is love de hele tijd op TV
Heel irritant ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:13:26 #67
278630 Snikch
Living my life
pi_75173906
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Heel irritant ja.
Agreed, heerlijk om er elke keer op tv ook weer aan herrinerd te worden, we zijn ook nergens veilig he
pi_75175106
Kijk dan ook geen TV joh, toch alleen maar onzin.

Wat erger is; m'n date is ziek....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:06:21 #69
278630 Snikch
Living my life
pi_75175226
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef Barbusse het volgende:

Damn, dat is wel rot ja, niet goed voor je humeur misschien..

Maar je bent al eerder met haar op date geweest toch? Dus dat ze nog een keer wilt is in ieder geval positief, dan maar even uitstellen tot wanneer ze weer beter is . Of je gaat op ziekenbezoek natuurlijk ^^.
Goodluck Barbusse
pi_75175250
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:01 schreef Barbusse het volgende:

[stook-mode]
Als vrouwen "ziek" zijn hebben ze gewoon geen zin. Mompelt iets over hoofdpijn...
[/stook-mode]

Ik mag volgende week mijn vactinaties halen(Hep A, DTP) voor mijn reis naar Costa Rica. 6jan is het zover, dan ga ik 23 dagen lang genieten kan niet wachten tot het zover is
pi_75175746
@Snikch: dank, misschien wel een idee. Maar ik weet eigenlijk niet of ze dat weet te waarderen.

@swatfire: ! Neeheeee, het is geen hoofdpijn! Daarnaast wou ze een andere keer afspreken, dus van afwimpelen is geen sprake imho.

Tis alleen dat ik na alle ellende deze zomer me eigenlijk wel erg verheugd had op een avond met goed gezelschap.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75176045
Nu we toch in de 'kerstsfeer' zitten wil ik nog wat delen.
Dit gaat wel erg raar klinken vind ik zelf, maargoed.

Ik zat me vanmorgen weer 'n beetje de fiets op te vreten over iets

Normaal gesproken ben ik een heel vergevend en begripvol persoon, en snap dat er voor elke situatie twee kanten zijn, dat fouten maken menselijk is, en dat stres en emotie soms je bepaalde dingen (laat) doen, zeggen of laat geloven die niet zo slim zijn en waar je achteraf spijt van zou kunnen krijgen.

Maar er zijn dingen die ik niet kan begrijpen en daardoor niet kan vergeven, dingen die naar mijn idee bewust gedaan worden om te kwetsen.

Soms denk ik nog wel eens na over wat er gebeurd is in de laatste periode van mijn relatie.

Ik praat nu niet over mijn ex, ik kan me voorstellen in haar situatie destijds dat ze geloofde wat ze wou geloven omdat het mooi uitkwam, en dat haar waarschijnlijk dingen zijn aangepraat is, en dat kan ik haar vergeven als dit zo is (best-case-scenario), en dat heb ik dan ook maar grotendeels gedaan, ook al heeft ze achteraf mij alsnog proberen zwart te lopen maken (hoor er niks meer over nu), en wil ik zeker haar acties niet meer goedpraten of goedkeuren.

Maar haar vader, daar kan ik niet bij komen. Deze volwassen man waarvan ik zelfs was gaan houden als schoonouders ondanks hun andere gewoontes heeft hij mij zwaar teleur gesteld.

Toen het nog aan was, had mijn vader hem gebelt om e.e.a te bespreken en beledigde hij hem (al dan niet bewust) met een harde opmerking, Op de dag dat ik daar wegging (dat het uit was) zei die nog "Tja dat kan gebeuren als je verkering heb", daarna wou hij het vooruitbetaalde vakantiegeld zo-goed-als-niet terugbetalen (1/8ste), vakantie bonnetjes voor de verzekering verscheurt heeft (wat ik niet geloof), en daarna vertellen tegen mijn ex dat ik vreemd ben gegaan achter de pc toen ik 1 jaar met mijn ex samen was (van de 4 1/2 jaar).

Hoe ver gaat een ouder om zijn/haar kind te beïnvloeden/beschermen , als je denkt iets te zien dan moet je dat niet jaren verbergen en dan nog eens oude koeien uit de sloot trekken zonder dat iemand zich kan verweren.

Natuurlijk zeggen de meeste: Laat toch zitten joh het is de moeite niet waard!.
Point taken natuurlijk en regelmatig zeg ik tegen mezelf: "Ach laat toch zitten man, je leven is nu 10x beter dan dat het toen was! "

Helemaal waar, ik zou voor geen goud meer in die situatie willen zitten waarin ik zat 't laatste 3/4e jaar maar ik heb het idee dat de oorzaak hiervan erg vaag is, maar zou wel mooi zijn om het te begrijpen, al zal dat net als alle andere vragen niet beantwoord worden en waarschijnlijk kost me dat nog een tijdje om te vergeten.

Ohja verders gaat alles prima met mij drukke maand deze maand, hoop te doen en alvast een planning voor oudjaarsnacht in Amsterdam , ga straks wat mensen mailen en bellen om mijn agenda te vullen met leuke dingen!

Let op mijn woorden mensen, als je nu in een dip zit voel je je volgend jaar op dit tijdstop 100x beter Neem lekker de tijd voor jezelf!

En voor de mensen die met de kerst helemaal alleen zijn, zijn er ook nog oplossingen: http://www.10sec.nl/indexKerstfeest.htm persoonlijk lijkt het me niks,maar misschien help ik er iemand mee

[ Bericht 5% gewijzigd door Chev op 01-12-2009 12:30:36 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75180522
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:10 schreef Snikch het volgende:

[..]

Dat is bij mij zeker ook een probleem. Vindt nu ik weer single ben het heel gezellig om met wat vrienden een biertje te gaan drinken in het cafe zaterdagavond. Maar ik vond het juist heerlijk dat mijn ex ook niet van uitgaan hield want ik zat ook liever met haar thuis of bij vrienden of samen naar de bios dan in het drukke nachtleven te zitten ja. Maar waar vind je nou weer zo een meisje :S (dat is de vraag die ik me al heeeel lang en heeeel vaak stel.. helaas nog geen antwoord op gevonden).

En Metalfreak ik weet wat je bedoeld, maar het is wel zo dat je door wat vrouwelijke contacten te hebben je toch ook eerder via hun weer andere leuke meiden leert kennen . Tenminste, dat gevoel heb ik wel, van mijn oude vrienden ken ik bijna alle vrienden/vriendinnen wel dus waar ik nu weer verder moet gaan kijken, tja..
Zo zeldzaam zijn die meisjes niet hoor hou er ook niet van en m'n vriendinnen ook niet.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:02:01 #74
278630 Snikch
Living my life
pi_75181151
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Zo zeldzaam zijn die meisjes niet hoor hou er ook niet van en m'n vriendinnen ook niet.
Nee maar waar kom je ze tegen is meer het probleem . Heb al genoeg moeite om een meid aan te spreken in een omgeving als café waar dat nog beetje er bij hoort (dikke understatement trouwens, zeg maar gerust dat ik het niet kan ). Dus waar vindt je die meisjes dan en hoe raak je ermee in contact ?

Maar is misschien beetje offtopic .

@Chev: ik denk dat je jezelf er niet teveel mee bezig moet houden. Is inderdaad nogal een klote streek van die pa maar hij zal het wel doen om zijn dochter te beschermen, bij haar de pijn proberen te verzachten. Maar hoe dan ook, niet jouw probleem meer, en het gaat goed zeg je zelf dus blijf zo doorgaan .
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:24:09 #75
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75184073
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Snikch het volgende:

[..]

Agreed, heerlijk om er elke keer op tv ook weer aan herrinerd te worden, we zijn ook nergens veilig he
Ach, ik stoor me er al jaren aan eigenlijk maar heb dan ook al jaren een stronthekel aan kerst
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:07 schreef Swatfire het volgende:

[..]

[stook-mode]
Als vrouwen "ziek" zijn hebben ze gewoon geen zin. Mompelt iets over hoofdpijn...
[/stook-mode]
Ja, is me ook al eens overkomen ja, iets afgesproken, dag van tevoren vrag je toch maar eens hoe laat ze nou wilde komen en je raadt het al: ineens was ze ziek... En ze kwam ook niet met het idee om het te verplaatsen, ach, vond haar toch al niet zo bijster interessant, dus toen had ik al heel gauw zoiets van "it's your loss" Maar waarom vrouwen niet gewoon eens kunnen zeggen dat ze toch geen zin hebben is me nog steeds een raadsel...
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Hmm, ik ben altijd juist op zoek naar een uitgaanstypje, aangezien ik dat zelf ook wel ben. Maar aan de andere kant, de meeste mensen heb ik juist niet leren kennen via het uitgaan. Ik vind nog steeds het op stap gaan geen goeie manier om "relatiemateriaal" te vinden, in een kroeg speelt zo ongeveer iedereen een rol en is bijna niemand zichzelf. Ga er gewoon naartoe om lol te hebben met je vrienden, dat lijkt me de beste instelling.
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')